Το concept των Palmie bistro αφορά στην παροχή εύγευστων προϊόντων στο φαγητό και μεγάλης ποικιλίας στον καφέ και τα ροφήματα, σε προσιτές τιμές και σε άριστη ποιότητα, σε ένα ιδιαίτερα μοντέρνο και φιλικό περιβάλλον, όλη την διάρκεια της ημέρας.

Ο Όμιλος Palmie bistro ιδρύθηκε το 1966 από το σημερινό πρόεδρο κ. Γιώργο Κουτρουλιά. Αναμφίβολα, η εταιρεία διακρίνεται για το οργανωμένο management που εφαρμόζεται, την πελατοκεντρική προσέγγιση αλλά και την ενεργή παρακολούθηση και εφαρμογή των διαρκών μεταβαλλόμενων τάσεων στον ευρύτερο χώρο της διασκέδασης, του φαγητού και του καφέ. Η αλυσίδα Palmie bistro περισσότερα από 48 χρόνια διαρκούς παρουσίας στον χώρο της εστίασης, γεγονός που αρκεί για να αποδείξει όχι μόνο την επιτυχία, αλλά και την αντοχή του concept στο πέρασμα του χρόνου. Οι πελάτες των Palmie bistro τα έχουν ταυτοποιήσει με ένα all-day καφέ- εστιατόριο δίχως διαχωριστικές "ταμπέλες". Για αυτό, λοιπόν, και σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας κυριαρχεί η ίδια ποιότητα στα παρεχόμενα αγαθά και υπηρεσίες, ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα σε ένα χώρο που έχει σχεδιαστεί με βάση τις απαιτήσεις της εποχής. Στα καταστήματα Palmie bistro οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν το πρωί απολαμβάνοντας τον καφέ τους, να συνεχίσουν το μεσημέρι με ένα ελαφρύ όσο και χορταστικό γεύμα και να ολοκληρώσουν την ημέρα τους αργά το απόγευμα ή το βράδυ με ένα προσεγμένο δείπνο, ένα γλυκό ή ακόμη και με το ποτό τους. 

Ο Όμιλος Palmie bistro ιδρύθηκε το 1966 από το σημερινό πρόεδρο κ. Γιώργο Κουτρουλιά. Έκτοτε δημιούργησε και συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα ονόματα της εστίασης & ψυχαγωγίας (Mercedes, Tango, Βαρελάδικο, Destjil, Envy, Bocca,Galea, Guzel, Dekko κ.α). Τα καφέ-εστιατόρια Palmie Bistro δημιούργησαν τομή στην ελληνική αγορά προσφέροντας ένα όμορφο περιβάλλον, ποιοτική εξυπηρέτηση, εύγευστο προϊόν σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Το 2000 ικανοποιώντας μία ακόμη ανάγκη της αγοράς δημιουργήθηκε η «Palmie Academy» και το 2003 η εταιρία ξεκίνησε την αναπτυξιακή της πορεία με το σύστημα franchising, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε επενδυτές με όραμα και ομαδικό πνεύμα να δημιουργήσουν μια ασφαλή και αποδοτική επιχείρηση. To 2007 σ' ένα ιδιόκτητο χώρο 2300 τ.μ. ξεκίνησε η λειτουργία της Palmie catering με σκοπό την τροφοδοσία των καταστημάτων.

CONCEPT

Τα καφεστιατόρια Palmie Bistro, δημιούργησαν τομή στην ελληνική αγορά. Μέχρι τότε για να απολαύσει κανείς ένα όμορφο περιβάλλον και ένα ποιοτικό φαγητό έπρεπε να πληρώσει πολλά χρήματα στα «εστιατόρια πολυτελείας». Τα Palmie bistro προσέφεραν λοιπόν ένα όμορφο περιβάλλον, ποιοτική εξυπηρέτηση, εύγεστο προϊόν σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Έκτοτε δημιούργησαν δομές και οργάνωση που λίγες αλυσίδες διαθέτουν.
Τα Palmie Bistro είναι μία από τις παλαιότερες αλυσίδες στο χώρο της εστίασης. Όλα αυτά τα χρόνια οι μέτοχοι τις εταιρείας επένδυσαν και το concept δοκιμάστηκε. Δημιουργήθηκαν κερδοφόρα καταστήματα και η εταιρεία οργανώθηκε σε όλα τα επίπεδα. Η εξέλιξη των ανθρώπων και η εκπαίδευσή τους είναι το πάγιο μέλημα της εταιρείας.

ΚΛΑΔΟΣ

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αλλαγή νοοτροπίας στην χώρα μας και όλο και περισσότεροι επενδυτές στρέφονται στο franchising. Το franchising αντικατοπτρίζει τις αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια σε όλο τον κόσμο. Όταν κράτη ενώνονται και δημιουργούν συνομοσπονδίες ή όταν κολοσσιαίες επιχειρήσεις συγχωνεύονται είναι αδύνατον να μην επηρεαστεί ακόμα και στην Ελλάδα το επιχειρηματικό πεδίο. Επίσης, παρόλο που ο Έλληνας επιχειρηματίας διαθέτει απίστευτο δυναμισμό, δεν μπορεί να παρακολουθήσει τις τεχνολογικές εφαρμογές στις επιχειρήσεις ή δεν έχει τα κεφάλαια για μία αποτελεσματική προβολή της επιχείρησής του. Στην Palmie Α.Ε. το franchising, υλοποιείται με σεβασμό προς τους συνεργάτες και προσφέρεται υποστήριξη και προβολή ενώ παράλληλα δύνεται η δυνατότητα στον επενδυτή να ασχολείται αναπόσπαστος με την λειτουργία της επιχείρησής του.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ

Η επιτυχία των καταστημάτων και η επιχειρηματική τους επιτυχία, καθώς και το όραμα για δημιουργία ενός δικτύου, με κοινή εταιρική ταυτότητα, κοινό όνομα, σήμα και εικόνα, υπέδειξαν την αναγκαιότητα για ανάπτυξη με την μέθοδο της δικαιόχρησης, με τη μητρική εταιρεία να διαθέτει μοναδική ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ, ΥΠΟΔΟΜΕΣ και να παρέχει / διασφαλίζει:

  • Δημιουργία ενός branded – αναγνωρίσιμου καταστήματος από την πρώτη μέρα λειτουργίας.

  • Εκπαίδευση, μεταφορά της τεχνογνωσίας και πλήρη οργάνωση του καταστήματος.

  • Υποστήριξη στην κατασκευή και στην αρχική οργάνωση / στελέχωση.

  • Συνεχή υποστήριξη, από εξειδικευμένο επιτελείο συνεργατών.
  • Νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες.

  • Μεγάλη διαφημιστική προβολή, σε ΜΜΕ, σε social media, μέσω διαγωνισμών κ.λπ.

  • Εύρεση / αξιολόγηση καταστήματος.

  • Εφοδιασμό από τη Palmie Catering, μία υπερσύγχρονη μονάδα με άδεια βιομηχανικού τύπου, με δυνατότητα παρασκευής 30.000 μερίδων ημερησίως.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Η Palmie bistro, είναι η μόνη εταιρεία του κλάδου που διαθέτει δική της Σχολή Εστιατορικών Σπουδών. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει την δυνατότητα μεταφοράς της τεχνογνωσίας, στους Franchisees και το προσωπικό τους.

Επίσης, σπουδαίο πλεονέκτημα των καφεστιατορίων Palmie bistro είναι το μίγμα του καταλόγου που διαθέτουν. Καθώς υποστηρίζεται πλήρως και το καφέ και το εστιατόριο, μειώνονται σημαντικά οι «νεκρές ώρες» του καταστήματος. Τέλος, η οργάνωση της εταιρείας και η υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, και η απολύτως καθαρή σχέση αποτελούν τα εχέγγυα για την δημιουργία επιτυχημένης επιχείρησης.

Τα Palmie bistro είναι μία από τις παλαιότερες αλυσίδες στον χώρο της εστίασης. Όλα αυτά τα χρόνια οι μέτοχοι της εταιρείας επένδυσαν και το concept δοκιμάστηκε.

Δημιουργήθηκαν κερδοφόρα καταστήματα και η εταιρεία οργανώθηκε σε όλα τα επίπεδα. Η εξέλιξη των ανθρώπων και η εκπαίδευσή τους είναι το πάγιο μέλημα της εταιρείας. Η Palmie ΑΕ υλοποίησε επιπλέον μια υπερσύγχρονη μονάδα catering, η οποία καλύπτει τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές, τόσο του εξοπλισμού, όσο και της οργάνωσης, με στόχο την τροφοδοσία και την υποστήριξη των καταστημάτων.

kefalarilo Nea-Makri-3lo

ΚΛΑΔΟΣ

Τα τελευταία χρόνια, σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες και κυρίως στις αστικές περιοχές, παρατηρήθηκε το φαινόμενο της κάθε μορφής εστίασης εκτός κατοικίας. Αυτό προέκυψε από τις μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές, την όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή των γυναικών στην εργασία και τη βελτίωση των εισοδημάτων. Επίσης το φαγητό εκτός κατοικίας συνδυάστηκε με την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και τις κοινωνικές επαφές. Οι δαπάνες των ευρωπαϊκών νοικοκυριών για την εστίαση εκτός κατοικίας κυμαίνονται από 25% ως 35% των συνολικών δαπανών.

Όπως σε κάθε κλάδο, έτσι και στην εστίαση, τα μεγαλύτερα έσοδα αλλά και τη μεγαλύτερη διάρκεια και επιτυχία έχουν οι επιχειρήσεις που εντάσσονται σε μια μεγάλη αλυσίδα. Άλλωστε, γενικότερα αποδεικνύεται από έρευνες ότι το 65% των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται αυτόνομα, οδηγούνται σε οικονομικό μαρασμό και κλείσιμο μέσα σε μια πενταετία. Αντίθετα, τα καταστήματα που εντάσσονται σε μια αλυσίδα έχουν βιωσιμότητα σε ποσοστό που αγγίζει το 97%. Σύμφωνα με άλλη έρευνα, φαίνεται ότι το καταναλωτικό κοινό, σε ποσοστό 67%, προτιμάει τα επώνυμα καταστήματα. Άλλωστε, όποιος ενταχθεί σε μια αλυσίδα, απολαμβάνει όλες τις συνθήκες μιας αυτόνομης επιχείρησης, αλλά και τα προνόμια μιας μεγάλης εταιρίας.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (m2 ): από 150 τ.μ.

ΑΡΧΙΚΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: από 60,000 €

ROYALTIES: 6%

ADV FEES: -

EXTRAS

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1985

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISING: 2003

ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ «ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ»: ΥΠΑΡΧΕΙ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΜΒΑΣΗ FRANCHISE (ΕΤΗ): 9



Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά