MR. PUFFS

Οι διάσημοι λουκουμάδες των Mr. Puffs έφτασαν στη χώρα που ξεκίνησαν! Με περισσότερα από 40 καταστήματα, προσφέρουν τους πιο τέλειους τραγανούς, και αέρινους λουκουμάδες, αποτελώντας το πλέον αυθεντικό concept στην κατηγορία fresh dessert, που διακρίνεται για την υψηλή κερδοφορία και τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της.

 

Τα Mr Puffs είναι ένα all day στέκι, με κύριο προϊόν τους λουκουμάδες σε κορυφαία ποιότητα φυσικών συστατικών και με φρέσκια vegan ζύμη που παρασκευάζονται καθημερινά κάθε 20 λεπτά, χωρίς αυγά, λακτόζη και χοληστερόλη, και σε σχέση με τα ντόνατς έχουν σχεδόν τις μισές θερμίδες, καθόλου κορεσμένα λιπαρά και το ¼ σε λιπαρά!

Εκτός, δε, από λουκουμάδες με όποιο topping ονειρεύεστε από τις πιο κορυφαίες εταιρείες στο χώρο όπως ΙΟΝ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, NESTLE, IRCA, ΑΚΤΙΝΑ, OLYMPIC, τα Mr Puffs προσφέρουν λαχταριστά milkshakes, παγωτό που φτιάχνεται από φρέσκο γάλα χωρίς ζάχαρη και αρωματικούς καφέδες κορυφαίας ποιότητας.

mr puffs4 mr puffs5

Το πρώτο κατάστημα των Mr. Puffs στην Ελλάδα, άνοιξε στις 17 Αυγούστου, στη Γλυφάδα, με τους πελάτες να θέλουν αρχικά να δοκιμάσουν την κλασική γεύση με μέλι και κανέλλα, και με τα Choco loco και Choco berry να είναι από τις πιο αγαπημένες. Τα πιο ιδιαίτερα, όπως το Cinapuff, το salted caramel και το Βuenno με διάφορους συνδυασμούς topping όπως KitKat, smarties, σοκοφρέτα ΙΟΝ και Caprice Παπαδοπούλου, να αρέσουν σε μικρότερες ηλικίες.

Όλοι οι προμηθευτές είναι ελληνικές εταιρείες και η Mr. Puffs έχει προσαρμόσει ανάλογα τις γεύσεις της, με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα να παραμένει ίδια σε όλο τον κόσμο.

mr puffs store0 mr puffs store1

ΙΣΤΟΡΙΑ

Οι λουκουμάδες ήταν και είναι ένα από τα παραδοσιακά και πιο αγαπημένα γλυκά των Ελλήνων, όπου ξεκίνησαν να τους προσφέρουν στους νικητές των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων. Με μέλι και κανέλα συνόδευαν τους Έλληνες από τότε σε κάθε μεγάλη γιορτή.

Η ιδέα των Mr Puffs ξεκίνησε από τον ιδρυτή της αλυσίδας, Παντελή Σιούνη, και τον φίλο του Δημήτρη Νικολιδάκη, γύρω στο 2003. Σε ένα ταξίδι στην Ελλάδα, ο Παντελής επισκέφθηκε μερικά μικρά παραδοσιακά λουκουματζίδικα της Αθήνας και αναρωτήθηκε γιατί να μην μπορούν αυτά να δουλέψουν και στο εξωτερικό, αφού δεν υπήρχε κανένα κατάστημα τέτοιου τύπου στην Αμερική.

Έτσι, το 2004 άνοιξαν την πρώτη καντίνα σε πανηγύρι, προσφέροντας μόνο λουκουμάδες με μέλι, κανέλα, καρύδια και σουσάμι, και εκεί συνειδητοποίησαν ότι οι ξένοι ήταν πιο ενθουσιασμένοι με το προϊόν από ότι οι Έλληνες!

Η Mr Puffs ήταν η πρώτη που παρουσίασε τους λουκουμάδες στο εξωτερικό και θεωρεί ότι η ποιότητα που προσφέρει δεν έχει ανταγωνισμό. Έχει κάνει και ιδιαίτερους συνδυασμούς, όπως το γνωστό πλέον Mount Olympus που συνδυάζει λουκουμάδες με παγωτό. Η ιδέα, πλέον, ολοκληρώθηκε με τη συσκευασία για το σπίτι.

Η τεράστια ευκαιρία που έδωσε ώθηση στις πωλήσεις ήταν ότι οι λουκουμάδες των Mr Puffs δεν ήταν μόνο για κατανάλωση μέσα στο κατάστημα, αλλά και στο σπίτι, ως γλυκό που το μοιράζεται όλη η οικογένεια, αλλά και ως γλυκό που το πας δώρο σε μία επίσκεψη. Επίσης, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, χωρίς γάλα, αυγά και χοληστερόλη, αλλά και vegan, έκαναν πολύ γρήγορα τους λουκουμάδες των Mr Puffs διάσημους σε όλο το Κεμπέκ.

Το 2022, η Mr Puffs θα έχει νέα καταστήματα στο Τορόντο και στο Βανκούβερ. Παράλληλα, θα ανοίξουν καταστήματα στη Νέα Υόρκη, το Μεξικό και την Φλόριντα. Όλα τα καταστήματα στον Καναδά και τις ΗΠΑ ανοίγουν με την μορφή του franchise.

mr puffs store2 mr puffs store3

ΠΡΟΤΑΣΗ FRANCHISE

Η Mr Puffs πιστεύει πολύ στην μέθοδο του franchise και αναζητά συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα που θέλουν να επενδύσουν μαζί της και έχουν όρεξη να ασχοληθούν οι ίδιοι με την επιχείρησή τους, έχοντας σχεδιάσει τρία διαφορετικά concepts καταστημάτων: ένα μεγάλο, όπως είναι αυτό της Γλυφάδας (περίπου 500 τετραγωνικά μετρά), ένα μεσαίο στα 150 τετραγωνικά και ένα μικρό στα 70 τετραγωνικά και με έμφαση στο take away και delivery.

Η εταιρεία προσφέρει συνεχή εκπαίδευση, υποστήριξη σε όλους τους τομείς και εμπειρία από το εξωτερικό. Το concept έχει χαμηλό food cost και με τη λειτουργία μέσω franchise, o επιχειρηματίας μπορεί να έχει διπλό όφελος, γιατί θα είναι και στην παραγωγή, βελτιώνοντας έτσι και το κόστος προσωπικού. Ένα ακόμα σημαντικό σημείο είναι ότι το delivery μπορεί να αποφέρει το 50% του τζίρου, οπότε η συνταγή για την επιτυχία είναι σίγουρη.

Το προϊόν έχει δοκιμαστεί στην Ελλάδα και η συνταγή έχει προσαρμοστεί για να παραμένει τραγανή και γευστική χωρίς να πανιάζει, ακόμα και πολλές ώρες μετά την παρασκευή, έτσι στο delivery το προϊόν να φτάνει στον πελάτη με τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως θα το απολάμβανε και στο κατάστημα.

Η διαφοροποίηση των Mr Puffs εστιάζεται στην τεχνογνωσία, αφού δραστηριοποιούνται από το 2004, και με μια παραδοσιακή συνταγή λουκουμάδων έχουν καταφέρει με αγνά υλικά να επιτυγχάνουν πολύ υψηλή παραγωγή σε ποσότητα, χωρίς να περιμένει ο πελάτης πάνω από 7 λεπτά, αφού κάθε κατάστημα παράγει συνέχεια και προσφέρει always hot and fresh λουκουμάδες σε περισσότερες από 20 διαφορετικές γεύσεις.

Όσο αφορά στο πλάνο ανάπτυξης, οι επόμενες περιοχές που ενδιαφέρουν τη Mr Puffs, πέρα από την Αττική, είναι η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη, χωρίς να εξαιρούμε τα hot νησιά μας, όπως Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Ρόδο, Σύρο κ.λπ.

Γενικά, στην Αμερική τα καταστήματα Mr Puffs κάνουν κατά μέσο όρο 1.000.000 δολάρια το χρόνο, με πολύ υψηλή κερδοφορία και με ROI που μπορεί να φτάσει και λιγότερο από 1 έτος - δηλαδή μπορείς να βγάλεις τα χρήματα της επένδυσης μέσα σε ένα χρόνο.

Η Mr Puffs επέλεξε την Ελλάδα για την ανάπτυξή της, καθώς αυτή τη στιγμή έχει ισχυρή δυναμική και έχει σκοπό να αναπτυχθεί, ώστε να έχουν όλοι οι Έλληνες τη δυνατότητα να γευτούν αυτό το εξαιρετικό προϊόν.

mr puffs2 mr puffs8

FRANCHISE FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): από 25

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 45,000 €

ENTRY FEES: 15,000 €

 

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά