Η MONKOOLOOR, βασισμένη στη διατροφική και συναισθηματική αξία του κουλουριού και στη διαχρονική δύναμη του καφέ, αναδεικνύεται ως το πλέον ολοκληρωμένο concept στη Μικρή Εστίαση, φιλοδοξώντας να είναι το σημείο αναφοράς για το «καλό φαγητό στο δρόμο» και να προσφέρει εξειδίκευση, εμπιστοσύνη και χαρά στους καταναλωτές της!
Η MON KOOLOOR αποδεικνύει ότι χαρακτηρίζεται από όραμα, εξέλιξη και συνέπεια χωρίς να θυσιάζεται η εμπειρία του καταναλωτή και μας υπενθυμίζει ότι το νόστιμο snack μπορεί να είναι υγιεινό και προσιτό.
Το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο της MON KOOLOOR, που συνδυάζει 3 καταστήματα σε 1 και, πιο συγκεκριμένα, 3 διατροφικά concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar), αποτελεί μια ασφαλή και ευέλικτη επιχειρηματική επένδυση, καθώς πλαισιώνεται από πολυετή γνώση, αλλά και από τις απαραίτητες διαδικασίες που οδηγούν κάθε νέο εγχείρημα στην επιτυχία.
Έπειτα από το πρώτο κατάστημα στο Γουδί το 2013, το δίκτυο των καταστημάτων της MON KOOLOOR έχει πλέον επεκταθεί και αριθμεί σε 30 καταστήματα σε 6 νομούς της χώρας, ενώ πλάνα υπάρχουν και για διεύρυνση στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατάστημα MON KOOLOOR λειτουργεί στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Επιπλέον, η συνεργασία με τις πλατφόρμες διανομής φαγητού, όπως η wolt και η efood, διευρύνουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση του κοινού στην προϊοντική γκάμα της MON KOOLOOR πέρα από τη «στατική» εξυπηρέτηση των καταστημάτων. Το 2021 η εταιρεία τόλμησε να προχωρήσει σε ένα ριζικό rebranding, το οποίο φυσικά επεκτάθηκε σε όλα της τα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στην μετά-Covid εποχή.
Η μακρόχρονη οικογενειακή εξειδίκευση στο κουλούρι και τεχνογνωσία των αδερφών Στάθη και Θοδωρή Καραδήμα διευρύνθηκε περαιτέρω μέσω της έρευνας και προσωπικής μελέτης των ιδρυτών και της ομάδας ειδικών που τους πλαισιώνουν.
Πλέον, από το Νοέμβριο του 2022 ξεκινά μια νέα εποχή για τη MON KOOLOOR, αξιοποιώντας το μέγεθος, την ιστορία και τη δύναμη του ομίλου Μούχαλη και εστιάζοντας στο δίπτυχο «Έμφαση στους Ανθρώπους + Ενσωμάτωση Τεχνολογίας» στοχεύει σε:
-
Αύξηση αναγνωρισιμότητας
-
Αύξηση επισκεψιμότητας
-
Εδραίωση της μάρκας ως μια από τις μεγαλύτερες στο street food
-
Βέλτιστη εμπειρία καταναλωτή
-
Συνεχόμενη στελέχωση των υποστηρικτικών ομάδων
-
Στρατηγικές συνεργασίες με τους καλύτερους
-
Non-stop εκπαίδευση προσωπικού
Προϊόντα
Η MON KOOLOOR πατάει γερά στην εξειδίκευση στο κουλούρι, βασιζόμενη στις διαχρονικές συνταγές της ελληνικής κουζίνας και επιμένοντας στη μοναδικότητα του κουλουριού, παράλληλα αναπτύσσοντας συνεχώς την παλέτα των προϊόντων και προσφέροντας πρωτότυπες, φρέσκιες λύσεις για ένα θρεπτικό και ταυτόχρονα απολαυστικό take away snack.
Επιπρόσθετα, οι γευστικές προτάσεις δεν περιορίζονται στο πρωινό ή στο δεκατιανό, αλλά μπορούν να επεκταθούν και στις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας καθιστώντας την προϊοντική γκάμα ελκυστική σε μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού:
Πρωινή ζώνη, με καφέ και κουλούρι
Late Breakfast, με καφέ, χυμό και κουλούρι γεμιστό
Μεσημεριανή ζώνη, με καφέ και κουλούρι γεμιστό
Απογευματινή ζώνη, με καφέ, σοκολάτα και κουλούρι γλυκό
Το κουλούρι αποτελεί τον πρωταγωνιστή της MON KOOLOOR. Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες salty και sweety διευρύνονται σε όλα τα είδη των προϊόντων της MON KOOLOOR: στα παραδοσιακά κουλούρια Θεσσαλονίκης, στα φουρνιστά κουλούρια, στα sandwich που αποτελούνται από κουλούρια και στα κουλουροκρίτσινα. Πρωτοτυπία αποτελεί και η διάθεση ψημένου τσουρεκιού σε διάφορες γεύσεις. Έχει δοθεί, δε, ιδιαίτερη προσοχή στο χαρμάνι του καφέ το οποίο καβουρδίζεται εγχώρια μόνο για τη MON KOOLOOR, ενώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία φρέσκων, φυσικών χυμών που μπορούν να συνοδεύσουν κάθε σνακ.
Αξίες
Η άμεση επιτυχία και η ανάπτυξη μέσω franchise βασίζεται στη δέσμευση όλων των μερών στη διατήρηση της αξιοπιστίας και των αξιών της MON KOOLOOR. Από την αρχή της λειτουργίας της, η MON KOOLOOR επέλεξε να ξεχωρίσει και να βασιστεί στις σταθερές αξίες που την καθιέρωσαν και έκαναν τόσο αγαπητή στο κοινό:
-
Η διαφάνεια προς τον καταναλωτή, που ξεκινά με την ανοιχτή «πρόσκληση» μέσω του στησίματος των καταστημάτων και συνεχίζεται με την παρασκευή των προϊόντων που λαμβάνει μέρος μπροστά στην πελάτη
-
Η τοποθέτηση του brand στην αγορά, ώστε τα καταστήματα να είναι μέρος του τοπικού κοινωνικού ιστού και όχι μια απρόσωπη αλυσίδα αποκομμένη από το κοινωνικό γίγνεσθαι
-
Οι δράσεις κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης, που εκτείνονται από την ενεργή ανακύκλωση, την στρατηγική μηδενικής σπατάλης τροφίμων, την ελαχιστοποίηση του οικολογικού αποτυπώματος και τη συνεργασία με διάφορους κοινωφελείς οργανισμούς
Πρόταση Franchise
H MON KOOLOOR αποτελεί μια ελκυστική επιλογή franchise και έχει γνωρίσει τόσο μεγάλη επιτυχία εστιάζονται κυρίως στην ευκολία λειτουργίας, στην ευελιξία του ωραρίου και στο μειωμένο κόστος λειτουργικών εξόδων.
Ο κλάδος της αρτοποιίας παραμένει ένας από τους πιο υγιείς κλάδους στην Ελλάδα με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν δυναμικό και καθόλου στατικό κλάδο, ο οποίος είναι μεν ανταγωνιστικός, αλλά παρουσιάζει διαρκώς ευκαιρίες εξέλιξης με την ανάπτυξη νέων προϊόντων βάση των νέων καταναλωτικών τάσεων, καθώς και των τεχνολογικών εξελίξεων.
Ένας ακόμη σημαντικός λόγος πίσω από την επιτυχία της MON KOOLOOR είναι το χαμηλό και ελεγχόμενο food cost και στις τρεις κύριες κατηγορίες παραγόμενων προϊόντων, καθώς και το γεγονός ότι αυτές εξυπηρετούνται από την ίδια γραμμή παραγωγής, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και να λειτουργήσει ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς και κάθε καταστήματος.
Οι σωστές βάσεις για την επιτυχία χτίζονται με την εύρεση της κατάλληλης περιοχής και προσωπικού. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού και των νέων συνεργατών, αρχικά σε ελεγχόμενο περιβάλλον και στη συνέχεια υπό πραγματικές συνθήκες. Επιπλέον, υπάρχουν εγχειρίδια και αναλυτικά συνταγολόγια για τη μεταφορά της τεχνογνωσίας αλλά και συνεχής επίβλεψη και συνεργασία έως ότου το νέο κατάστημα να καταφέρει να έχει τις ίδιες αποδόσεις με τα ήδη καθιερωμένα καταστήματα.
Επίσης, δίνεται έμφαση στη συνοχή των καταστημάτων που αποτελούν την οικογένεια της MON KOOLOOR, τόσο από την άποψη της παρουσίασης, της ποιότητας και της προσέγγισης του καταναλωτή, όσο και στην διενέργεια παράλληλων προωθητικών ενεργειών. Αυτό διασφαλίζεται μέσω της συνεχούς επικοινωνίας με τους υπεύθυνους και το προσωπικό των καταστημάτων, αλλά και τις επισκέψεις κατά την ώρα λειτουργίας τους.
Η ταχεία επίτευξη break even και η απόσβεση της επένδυσης ικανοποιεί τους franchisees και συμβάλει σε ένα επιτυχημένο μοντέλο νεανικής επιχειρηματικότητας. Η MON KOOLOOR εξασφαλίζει μια συνθήκη ευέλικτης και ισορροπημένης κερδοφορίας, όπου το άνοιγμα ενός franchise αποτελεί μια άμεσα opening και operating επένδυση, με πολύ ελκυστικό αρχικό ύψος επένδυσης, χωρίς κρυφά κόστη και υπερβάσεις.
Προνόμια Franchise
Διαχρονικό Concept. Με ένα διαχρονικό προϊόν και τις απαραίτητες υποδομές, η MON KOOLOOR προσφέρει μια πρόταση franchise που οδηγεί στην επιτυχία, μέσω ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου, που διαφοροποιεί την πρόταση αξίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πολλαπλά Profit Centers. Κουλούρια σε αμέτρητες γεύσεις και είδη, εξαιρετικός καφές και φρέσκοι χυμοί αποτελούν ένα προϊοντικό μείγμα που κερδίζει τον καταναλωτή, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ένα product mix που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, για όλες τις ώρες της μέρας και δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες κερδοφορίας.
Εκπαίδευση & Συνεχής Υποστήριξη. Βασίζοντας την επιτυχία της, τόσο στο προϊόν, όσο και στο ξεχωριστό μοντέλο επικοινωνίας που έχει χτίσει, η MON KOOLOOR επενδύει στη μετάδοση αυτών των αξιών σε όλους του συνεργάτες της. Με ολοκληρωμένη εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη μεταφέρει στους franchisees της, τις βάσεις της επιτυχίας, εξασφαλίζοντας την ομαλή, κερδοφόρα και ενιαία λειτουργία όλων των καταστημάτων.
Δοκιμασμένο Μοντέλο. Με ένα μεγάλο πλήθος επιτυχημένων καταστημάτων, η MON KOOLOOR έχει θέσει τις βάσεις για ένα σωστά δομημένο franchise. Ο υποψήφιος franchisee θα επωφεληθεί από την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η μητρική εταιρεία προκειμένου να λειτουργήσει το δικό του κατάστημα στη σωστή τοποθεσία, με τον σωστό εξοπλισμό, τις σωστές διαδικασίες και το ελάχιστο κεφάλαιο.
Με το Κλειδί στο Χέρι. Η MON KOOLOOR υποστηρίζει τον franchisee στην εύρεση της κατάλληλης τοποθεσίας, εκπαιδεύει το προσωπικό του καταστήματος και παρέχει έμπειρο αρτεργάτη, αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας και συνταγολόγια. Όλα τα ανωτέρω, εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του καταστήματος από την πρώτη κιόλας ημέρα και βοηθούν τον νέο συνεργάτη της εταιρείας να ξεκινήσει τη λειτουργίας του δικού του MON KOOLOOR σε σύντομο χρόνο.
Ευελιξία. Με ένα μοντέλο franchise ιδανικό για πολλαπλές αγορές, η MON KOOLOOR μπορεί να υλοποιήσει καταστήματα σε 3 διαφορετικούς τύπους (small, medium και large) και με ευέλικτο ωράριο, ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε περιοχής.
FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: 40 τ.μ. – 70 τ.μ.
ENTRY FEES: 15,000 €
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:
Διαμόρφωση: 35,000 € - 65,000 €
Εξοπλισμός: 20,000 € - 26,000 €
ROYALTIES: 600 € μηνιαίως
MRK FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.