Το The Salad Project, το πλέον καινοτόμο franchise concept στο χώρο της Μικρής Εστίασης ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που τρώμε, καλύπτοντας την ανάγκη της αγοράς για μια νόστιμη και θρεπτική διατροφή, που σήμερα την έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ!
Το The Salad Project δημιουργήθηκε το 2014, με το πρώτο κατάστημα επί της Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 13, από την Θάλεια και Εβίτα Λεκάκη, προερχόμενες από τον ιδιωτικό τομέα, χωρίς εμπειρία με την εστίαση, και με όραμα να δημιουργήσουν το πλέον εξειδικευμένο food concept, που να προάγει την υγιεινή διατροφή και να συμβάλλει στην προάσπιση της υγείας.
Πλέον, όντας ένα αναγνωρίσιμο brand κι έχοντας χιλιάδες ενθουσιασμένους και πιστούς πελάτες, έχει αποδείξει ότι ένα ισχυρό brand μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, σε παραπομπές από στόμα σε στόμα κι εν τέλει στην εμπιστοσύνη των πελατών, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη.
ΚΛΑΔΟΣ
- Θάλεια και Εβίτα Λεκάκη
Το healthy στον χώρο της εστίασης, δεν είναι μόδα, ούτε κάτι προσωρινό. Ο κόσμος πλέον θέλει να ξέρει τι τρώει και τι του προσφέρει αυτό, γνωρίζοντας ότι η διατροφή αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες μακροζωίας. Οι εποχές που θέλαμε το φαγητό μας να είναι μόνο χορταστικό, δίχως να νοιαζόμαστε για τη διατροφική του αξία, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Η υγιεινή διατροφή έχει ενταχθεί, πλέον, στην καθημερινότητά μας.
Σύμφωνα, δε, με πρόσφατη πανευρωπαϊκή έρευνα (Global Health &Wellness Survey), το 88% των ερωτηθέντων είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για πιο υγιεινά τρόφιμα. Όλες οι ηλικιακές ομάδες από τους Baby Boomers μέχρι τη Generation Z, έχουν ολοένα και μεγαλύτερη προτίμηση για Healthy Foods, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι απαλλαγμένα από GMO, με την υγιεινή διατροφή να αναδεικνύεται σε μια συνεχώς αυξανόμενη, παγκόσμια τάση.
ΣΤΟΧΟΙ
Το The Salad Project προσφέρει υγιεινά γεύματα, με πολύ καλές πρώτες ύλες, δίνοντας την δυνατότητα στους πελάτες του να φροντίσουν τον εαυτό τους, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα κάτι νόστιμο. Παράλληλα, επιλέγει να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον κατάλογό του, ώστε να προσφέρει συνεχώς νέα και εποχικά προϊόντα, για να προσλαμβάνουν οι πελάτες του περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Γεύματα:
Πρωτεϊνικά : Για ανθρώπους που γυμνάζονται, αλλά και για τις γυναίκες που μεγαλώνοντας είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναπτύσσουν τους μύες τους, ιδίως εκείνες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση.
Χωρίς Γλουτένη: Για όσους έχουν δυσανεξία στην γλουτένη (κοιλιοκάκη).
Χαμηλά σε Υδατάνθρακες: Για ανθρώπους που προσέχουν πολύ τους υδατάνθρακες τους, π.χ. άνθρωποι με σάκχαρο και όχι μόνο, καθώς και είναι γνωστό πως οι υδατάνθρακες αν δεν καούν με τη γυμναστική μετατρέπονται σε γλυκογόνο.
Χωρίς Αλάτι: Χωρίς καθόλου αλάτι, για τους ανθρώπους που ακολουθούν θεραπεία με κορτιζόνη ή που απλά θέλουν να αποφύγουν την κατακράτηση που μπορεί να προκαλέσει το αλάτι.
Ολικής Άλεσης: Γεμάτα με φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, με χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι βοηθάνε στη μείωση της υπερφαγίας, λόγω του αισθήματος κορεσμού που σου προσφέρουν.
Χωρίς Ζάχαρη: Γεύματα και γλυκά χωρίς ζάχαρη, καθώς η ζάχαρη είναι από τα χειρότερα τρόφιμα της σύγχρονης διατροφής, αφού προσθέτει αρκετές θερμίδες στη διατροφή, δεν έχει κανένα θρεπτικό συστατικό, δεν έχει καθόλου πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, βιταμίνες ή μέταλλα.
ΠΡΟΤΑΣΗ FRANCHISE
Η πρόταση franchise του The Salad Project δίνει προτεραιότητα τόσο στους πελάτες, όσο και στους συνεργάτες franchisees, με στόχο τη δημιουργία ενθουσιασμένου και πιστού καταναλωτικού κοινού που προσδίδει επιτυχία στους franchisees.
Εξαιρετικά προϊόντα
Το μενού αποτελείται από νόστιμες συνταγές, διατροφικά υγιεινές, σε χορταστική ποσότητα που παρασκευάζονται τη στιγμή της παραγγελίας, με τις καλύτερες πρώτες ύλες κι αποκλειστικές συνταγές για τα dressings.
-
Ειδική διατροφολόγος σχεδιάζει προϊοντικές επιλογές για να βοηθήσει τους πελάτες που θέλουν να χάσουν βάρος, όπως και ειδική διατροφή για ευπαθείς ομάδες (διαβήτης, υπέρταση), ώστε να αναδειχθεί κάθε κατάστημα σε Healthy Food Expert της περιοχής του.
-
Εξειδικευμένος chef, σχεδιάζει και ανανεώνει το μενού σύμφωνα με την εποχή και τις καταναλωτικές τάσεις, με τη μητρική εταιρεία να μελετά τα industry trends και να τα εντάσσει πριν από τον ανταγωνισμό, ώστε να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Ένα υγιεινό γεύμα, μπορεί ταυτόχρονα να είναι και νόστιμο!
Eco-Friendly
Δεν χρησιμοποιεί πλαστικές συσκευασίες, οι σαλάτες όπως και τα περισσότερα προϊόντα προσφέρονται σε χάρτινες ή βιοδιασπώμενες συσκευασίες.
Τρόφιμα που περισσεύουν
Συμμετέχει στην προσπάθεια της μη κυβερνητικής οργάνωσης “ΜΠΟΡΟΥΜΕ”, ώστε να διαχειρίζεται με σοφό τρόπο την σπατάλη φαγητού που προκύπτει από μία καθημερινή λειτουργία και να προσφέρει σε συνανθρώπους μας, μοιράζοντας τα τρόφιμα που περισσεύουν σε μονογονεϊκές οικογένειες με οικονομικές δυσκολίες.
Ανερχόμενο Brand
Έχει χτίσει, ήδη, σημαντική πελατειακή βάση, με πάνω από 15.000 ευχαριστημένους πελάτες 16.500 ακόλουθους στα Social Media και 400 νέους πελάτες κάθε μήνα, με πληθώρα άρθρων και αναφορών στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
Πλήρης Εκπαίδευση
Παρέχει πλήρες και ολοκληρωμένο πρόγραμμα αρχικής και συνεχούς εκπαίδευσης, τόσο των νέων συνεργατών – franchisees, όσο και του προσωπικού τους, εφαρμόζοντας ένα ολιστικό μοντέλο εκπαίδευσης διάρκειας 4 εβδομάδων, κατά το οποίο εναλλάσσεται η θεωρητική με την πρακτική εκπαίδευση, και καλύπτονται όλες οι καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησής από την διαδικασία εξεύρεσης προσωπικού μέχρι της εκπαίδευσής του σε όλες τις συνταγές και τα signature dishes.
Ολοκληρωμένο Marketing & Αποτελεσματικές Δημόσιες Σχέσεις
Παρέχει κεντρικό Digital Marketing, αξιοποιώντας καινοτόμες μεθόδους όπως Audience Creation, Online Campaigns, Retargeting Campaigns, SEO, οι οποίες έχουν ήδη δημιουργήσει μία βάση δεκάδων χιλιάδων επισκέψεων στα social media και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Design Καταστήματος
Παρέχει αναλυτικές οδηγίες για την κατασκευή και διαμόρφωση του καταστήματος, ώστε να αποτυπώνεται η ενιαία και ξεκάθαρη ταυτότητά του τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά και να αναδειχθεί η λειτουργικότητα του χώρου, καθώς και αναλυτική λίστα εξοπλισμού, λίστα εγκεκριμένων προμηθευτών, πρότυπα αρχιτεκτονικά σχέδια.
Αποκλειστικότητα Περιοχής
Διασφαλίζει ξεκάθαρα την περιοχή αποκλειστικότητας κάθε καταστήματος ενισχύοντας την αποδοτικότητα της επένδυσης, θωρακίζοντας την επενδυτική ασφάλεια, και αποφεύγοντας τυχόν σύγκρουση συμφερόντων εντός του δικτύου καταστημάτων.
Επιλογή καταλληλότερου σημείου
Παρέχει πλήρη συμβουλευτική υποστήριξη και αναλυτική αξιολόγηση της κάθε εναλλακτικής τοποθεσίας, με στόχο την επιλογή του πλέον κατάλληλου σημείου που να διασφαλίζει τη μέγιστη επισκεψιμότητα και τις υψηλότερες αποδόσεις, συνεκτιμώντας δημογραφικά στοιχεία, διερχόμενους, ώρες κίνησης, τοπικός ανταγωνισμός, κόστος μίσθωσης κ.λπ.
Πλήρες Μηχανογραφικό Σύστημα
Προτείνει μηχανογραφικό σύστημα που διαχειρίζεται όλα τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία, με χαμηλό κόστος αγοράς και ετήσιας συντήρησης, και παρέχει τη δυνατότητα για πλήρη παρακολούθηση και έλεγχο του καταστήματος.
Προσωπική ζωή – Κοινωνικό Status
Προσφέρει σε πληθώρα επενδυτών και ανθρώπων που αγαπούν την εστίαση, απεμπλοκή από χαμηλόμισθες εργασίες και οδηγεί σε προσωπική και οικονομική αυτονόμησή τους.
Στρατηγικές συνεργασίες
Εξασφαλίζουν χαμηλότερες τιμές για αγορά πρώτων υλών και προϊόντων, από προμηεθυτές, λόγω της μακράς συνεργασίας της μητρικής εταιρείας μαζί τους, όπως και προνομιακές τιμολογήσεις σε πλατφόρμες παραγγελιών.
FRANCHISE FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: από 70 τ.μ.
ENTRY FEES: από 15,000 €
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 65,000 €
ROYALTIES: 4%
MRK FEES: 1%
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.