Η JACK&JONES, με περισσότερα από 1.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα brands casual ανδρικής ένδυσης στην Ευρώπη, που αναπτύσσεται μέσω franchise, προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία value for money προϊόντων και παρέχοντας όλα τα εχέγγυα επιτυχίας στους συνεργάτες της.
Ο απόλυτος προορισμός για την ανδρική μόδα
Η JACK&JONES, brand casual ανδρικής ένδυσης με denim DNA, ιδρύθηκε το 1990 στη Δανία. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να κάνει τη διαφορά, ενώ σήμερα ξεχωρίζει ως το μεγαλύτερο brand του ομίλου BESTSELLER. Διαθέτει τις συλλογές της σε πάνω από 1000 φυσικά καταστήματα JACK&JONES και σε χιλιάδες καταστήματα χονδρικής σε 40 περίπου χώρες παγκοσμίως.
Αν και βασικός πυρήνας της JACK&JONES είναι το denim, οι συλλογές της περιλαμβάνουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, για κάθε περίσταση και στυλ, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε άνδρα. Το 2017, το brand εισήγαγε μια νέα plus size σειρά, ενώ το 2018 διεύρυνε ακόμα περισσότερο το κοινό της, με μεγέθη για παιδιά, ηλικίας 8 έως 16 ετών.
BESTSELLER
To brand JACK&JONES προέρχεται από την πολυεθνική εταιρεία BESTSELLER. Η BESTSELLER αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρείες μόδας παγκοσμίως, με τζίρο πάνω από 6 δις ευρώ. Με έδρα τη Δανία, έχει στον όμιλό της περισσότερα από 20 διαφορετικά fashion brands που προσφέρουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για γυναίκες, άντρες, εφήβους και παιδιά. Τα fashion brands της BESTSELLER, με ναυαρχίδα την JACK&JONES, είναι διαθέσιμα σε 70 αγορές παγκοσμίως - Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια και Λατινική Αμερική, Αυστραλία και Ινδία. Στην Ελλάδα, η BESTSELLER, με τη λήξη του οικ. Έτους 2022 – 2023, κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο της κατά 35% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, φτάνοντας τα 32,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 30%.
ΠΡΟΤΑΣΗ FRANCHISE
Το brand JACK&JONES έχει κερδίσει ευρεία αναγνωσιμότητα στον κόσμο της μόδας παγκοσμίως, αναπτύσσεται μέσω franchise, προσφέροντας πέρα από τη δύναμη του brand σημαντικά προνόμια στους δικαιοδόχους του, με στόχο τη διασφάλιση της επιτυχίας τους.
Τα τελευταία 5 χρόνια η JACK&JONES έχει αποκτήσει δυναμική παρουσία και στην Ελλάδα, με το brand να απαριθμεί 18 retail stores, αλλά και να τοποθετείτε σε περισσότερα από 800 φυσικά καταστήματα ένδυσης σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Κάθε επιχειρηματίας που επιλέγει να γίνει partner της JACK&JONES έχει την ευκαιρία να συνεργαστεί με τον πολυεθνικό όμιλο BESTSELLER, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας παγκοσμίως, χωρίς να χρειάζεται ενδιάμεση εταιρεία franchise. Κύρια πλεονεκτήματα της πρότασης franchise της JACK&JONES αποτελούν το εξαιρετικά υψηλό περιθώριο κέρδους (Mark-up x 3) και το μηδενικό κόστος μεταφορικών. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά διασφαλίζουν στον partner της JACK&JONES την επιτυχία στην επιχείρησή τους. Επιπλέον, η JACK&JONES έχει αναπτύξει την στρατηγική των προϊόντων NOOS (never out of stock), όπου αποτελεί το πιο κερδοφόρα στρατηγικό πρόγραμμα στο fashion industry - 75% του turnover προέρχεται από πωλήσεις NOOS προϊόντων. Τα NOOS προϊόντα αποτελούν ευρείες συλλογές, οι οποίες βρίσκονται στο κατάστημα όλο τον χρόνο (ή seasonally) με αποτέλεσμα να αποτελούν την τέλεια λύση για τη βελτιστοποίηση του τζίρου και του κέρδους με ελάχιστο ρίσκο και υπόλοιπο αποθέματος. Ακόμα, όμως, και το ίδιο το προϊόν της JACK&JONES αποτελεί κύριο πλεονέκτημα του brand. Τα προϊόντα της JACK&JONES είναι τα απόλυτα value-for-money προϊόντα, αφού αναφερόμαστε σε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας σε τρομερά ανταγωνιστικές τιμές.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία διαθέτει το απόλυτο know-how του industry από πλευράς εμπειρίας και τεχνογνωσίας, τόσο σε υλικοτεχνικές, αλλά και σε ανθρώπινες υποδομές. Στους partners της JACK&JONES παρέχονται όλα τα τεχνολογικά εργαλεία που έχει δημιουργήσει η εταιρεία για την εύρυθμη λειτουργεία του καταστήματός τους, όπως είναι τα παρακάτω:
-
Automatic replenishment: Συστημική αυτόματη αναπλήρωση των προϊόντων NOOS βάσει πωλήσεων και stock, το ίδιο το σύστημα ετοιμάζει την παραγγελία με τα NOOS προϊόντα που πωλούνται όλο τον χρόνο στο κατάστημα και παραγγέλνει τις ελλείψεις σε κωδικούς και μεγέθη που έχουν πωληθεί.
-
Direct: εύχρηστη πλατφόρμα Β2Β, που παρέχει στον partner την δυνατότητα να περνάει ηλεκτρονικά την παραγγελία του, σαν να κάνει τις αγορές του από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο για τα προϊόντα του καταστήματος, αλλά και για το pop υλικά που μπορεί να χρειάζεται.
-
Fashion Cloud: ηλεκτρονική βιβλιοθήκη μέσω της οποίας ο partner έχει πρόσβαση σε όλο το οπτικοακουστικό υλικό που παράγει το brand για σκοπούς marketing, αλλά και product (still life) φωτογραφίες για το ηλεκτρονικό του κατάστημα.
-
Mobaro: interactive app για σκοπούς visual merchandising.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η υποστήριξη του partner από ένα πλήρως καταρτισμένο προσωπικό, με συστηματικές επισκέψεις και εκπαιδεύσεις στα επίπεδα που χρειάζεται, τόσο αναφορικά με το visual merchandising, όσο και για τη διαχείριση του καταστήματος. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει διαρκώς σε ενέργειες υψηλής προβολής (Marketing) στοχεύοντας στην ενίσχυση του brand awareness της JACK&JONES και στην Ελλάδα (Survivor, ποδοσφαιρικές χορηγίες, Madwalk).
Τέλος, αρκετά αξιοσημείωτη είναι και η δράση της εταιρείας αναφορικά με θέματα βιώσιμης ανάπτυξη της βιομηχανίας της μόδας. Η JACK&JONES επιλέγει προσεκτικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της, ώστε να ακολουθούν βιώσιμες πρακτικές, ενώ εκπαιδεύει και τους πελάτες της σε σχέση με το sustainability.
Το 2022 αποτέλεσε κομβικό έτος για την ανάπτυξη της JACK&JONES στην Ελλάδα, αφού εγκαινιάστηκαν 10 νέα καταστήματα JACK&JONES και μάλιστα σε στρατηγικές τοποθεσίες. Και αυτό είναι μόνο η αρχή για ένα brand που είναι σίγουρο ότι θα κυριαρχήσει στο άμεσο μέλλον και στην ελληνική αγορά, αφού διαθέτει τη συνταγή της επιτυχίας.
ΠΡΟΝΟΜΙΑ FRANCHISE
Τα ισχυρά σημεία υπεροχής της JACK&JONES:
-
Ισχυρό brand διεθνώς αναγνωρισμένο
-
Συνεργασία με έναν από τους πιο κερδοφόρους πολυεθνικούς ομίλους – BESTSELLER
-
Υψηλό περιθώριο κέρδους
-
Μηδενικό κόστος μεταφορικών
-
Know-how του fashion industry
-
Value for price προϊόντα
-
Συνεχής ανανέωση καταστήματος – 8 συλλογές τον χρόνο
-
Never out of stock προϊόντα (NOOS)
-
Marketing Campaigns σε πανελλήνιο και local επίπεδο
-
Design μοναδικής αρχιτεκτονικής με χαμηλό κόστος κατασκευής
-
The next big thing της ελληνικής αγοράς
-
Tech – oriented / Digital εταιρεία
-
Χαμηλό ποσοστό στοκ
-
Δράσεις sustainability
FRANCHISE FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): από 120 τ.μ.
ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ & ΕΠΙΠΛΩΣΗΣ: ~ 400 Ευρώ ανά τ.μ.
ΑΡΧΙΚΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ: ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΑΔΟΝ
ENTRY FEES: 30.000€ ΒΑΝΚ GUARANTEE
ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.