VERO MODA – ONLY franchise

Το νέο retail concept που λανσάρεται από τη BESTSELLER είναι η συνύπαρξη των δύο πιο επιτυχημένων γυναικείων brands του ομίλου VERO MODA (classy feminine brand) και ONLY (κορυφαίο denim brand) σε ένα κατάστημα, και αναπτύσσεται μέσω franchise, παρέχοντας εξαιρετικά υψηλό περιθώριο κέρδους και αυτόματο σύστημα ανατροφοδοσίας εμπορευμάτων (NOOS).

Οι συλλογές VERO MODA και ONLY απευθύνονται σε κάθε ηλικιακό κοινό και γούστο. Μπορούν να καλύψουν τις γυναίκες που προτιμούν τις πιο κλασσικές επιλογές στο στυλ τους, αλλά και αυτές που ακολουθούν τα τελευταία trends της μόδας. Τα δύο brands είναι διεθνώς αναγνωρισμένα, ενώ στην Ελλάδα διανύουν μια διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία, αφού διατίθενται σε ευρύ φάσμα multi-brand stores και στα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα.

VERO MODA

Η VERO MODA, είναι ένα classy feminine brand μόδας που προσφέρει προσιτή μόδα στις αληθινές καθημερινές γυναίκες. Αποτελεί το παλαιότερο brand της BESTSELLER και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα high-street ευρωπαϊκά brands μόδας - που απευθύνεται στις γυναίκες κάθε ηλικίας που αποπνέουν αυθεντικό στιλ.

Η VERO MODA πλαισιώνεται από διάφορα sub-brands:

  • AWARE, η βιώσιμη σειρά ρούχων,

  • VERO MODA Girl, για νεαρά κορίτσια ηλικίας 6-14 ετών,

  • VERO MODA CURVE, με συλλογές σε μεγάλα μεγέθη και

  • VERO MODA MATERNITY, μόδα για εγκύους.  

ONLY

Το 1995, η ONLY ξεκίνησε ως denim brand με μεγάλα όνειρα. Σήμερα, αποτελεί ένα διεθνές fashion brand για νεαρές γυναίκες και ένα από τα κορυφαία denim brands στην Ευρώπη. Η ONLY έχει μετατρέψει την επιτυχία της σε γνώση και εμπειρία στο χώρο της λιανικής και χονδρικής πώλησης και διατίθεται σε περισσότερα από 4.500 καταστήματα παγκοσμίως.

Διαθέτει διάφορα sub-brands:

  • ONLY PLAY με συλλογές αθλητικών ειδών σε sizes 36-54,

  • ONLY CARMACOMA, με plus size επιλογές σε sizes 42-54 και

  • KIDS ONLY η παιδική σειρά της ONLY σε sizes 104-164.

Λίγα λόγια για τη BESTSELLER

Η BESTSELLER αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρείες μόδας παγκοσμίως. Με έδρα τη Δανία, διαθέτει περισσότερα από 20 διαφορετικά fashion brands που προσφέρουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για γυναίκες, άντρες, εφήβους και παιδιά και σήμερα πραγματοποιεί ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 4,9 δισεκατομμυρίων στο χονδρικό, λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Από το 2018, η BESTSELLER έχει αναπτύξει την στρατηγική FASHION FWD βασισμένη στο sustainability, στοχεύοντας «η μόδα να πάει μπροστά» σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Τα fashion brands της BESTSELLER είναι διαθέσιμα σε 70 αγορές παγκοσμίως -  Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια και Λατινική Αμερική, Αυστραλία και Ινδία σε πάνω από 3000 monobrand stores, ενώ τοποθετούνται και σε πάνω από 20000 multibrand stores. Στην Ελλάδα η BESTSELLER δραστηριοποιείται από το 2018, διαθέτοντας απευθείας τα προϊόντα της σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια.

Πρόταση Franchise

Κύρια πλεονεκτήματα αυτής της πρότασης franchise αποτελούν το εξαιρετικά υψηλό περιθώριο κέρδους (Mark-up 3.0), το μηδενικό κόστος μεταφορικών και η αυτόματη ανατροφοδοσία των προϊόντων βάσει πωλήσεων και stock, μετά από τον έλεγχο και την έγκριση του επιχειρηματία (automatic replenishment). Το σύστημα NOOS (Νever Οut Οf Stock), αποτελεί το πιο κερδοφόρο στρατηγικό πρόγραμμα στο fashion industry, με το 75% του turnover να προέρχεται από πωλήσεις NOOS προϊόντων. Αυτό οφείλεται τόσο στην μεγάλη ποικιλία των NOOS προϊόντων, όσο και στο «βάθος» του αποθέματος.  Έτσι επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση του τζίρου, αφού δεν «χάνονται» πωλήσεις, και του κέρδους με ελάχιστο ρίσκο και υπόλοιπο αποθέματος. Τα προϊόντα των brands VERO MODA και ONLY είναι τα απόλυτα value-for-money προϊόντα, αφού προσφέρουν ρούχα και αξεσουάρ εξαιρετικής ποιότητας σε τρομερά ανταγωνιστικές τιμές (Ενδεικτικό εύρος τιμοκαταλόγου: ​9.99€ έως 89.99€)​.

Προνόμια Franchise

Τα ισχυρά σημεία υπεροχής είναι:

  • Συνεργασία με έναν από τους πιο κερδοφόρους πολυεθνικούς ομίλους – BESTSELLER

  • Value for Money προϊόντα

  • Υψηλό περιθώριο κέρδους Mark-up 3.0

  • Μηδενικό κόστος μεταφορικών

  • Αυτόματο σύστημα ανατροφοδοσίας εμπορευμάτων - Never out of stock προϊόντα (NOOS)

  • Χαμηλό ποσοστό στοκ

  • Συνεχής ανανέωση καταστήματος – 8 συλλογές τον χρόνο

  • Know-how του fashion industry

  • Design μοναδικής αρχιτεκτονικής με χαμηλό κόστος κατασκευής

  • Tech – oriented / Digital εταιρεία

  • Δράσεις sustainability

FRANCHISE FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ σε τ.μ.:  πάνω από 180

ENTRY FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά