• 1

FB1  PArat

Συμβουλες Franchise

franchise marketing

Το franchising, αποτελώντας την ιδανική λύση για όσους αναζητούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον, έχει αναδειχθεί ως μία εξαιρετική στρατηγική ανάπτυξης για εταιρείες που διαθέτουν ένα σοβαρό concept, όπως και την δέουσα σοβαρότητα αναφορικά με την δημιουργία υποδομών και διάθεσης/ ικανότητας για υποστήριξη των συνεργατών - franchisees τους. Στόχος των μητρικών εταιρειών – franchisors είναι να βρουν αρκετούς και ικανούς συνεργάτες, με πρώτο βήμα την δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλάνου franchise marketing.

franchise brand

Η ανάπτυξη ενός concept, μιας επιχειρηματικής ιδέας που διαθέτει καινοτομικά χαρακτηριστικά και εμπειρία «πεδίου», μέσω franchise οδηγεί στην δημιουργία ενός δυνατού brand που προσελκύει καταναλωτές (εφόσον συνεχίζει να τους ενθουσιάζει) και ολοένα και περισσότερο, σταδιακά και στη συνέχεια ραγδαία) υποψήφιους franchisees. Πώς όμως θα γίνεις γνωστός ως franchisor και πώς θα αυξηθεί ραγδαία η αναγνωρισιμότητά σου;

Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων

Γιατί οι πελάτες προτιμούν τη δική μου επιχείρηση έναντι του ανταγωνισμού; Είναι βέβαιο πως έχετε θέσει αυτό το ερώτημα στον εαυτό σας παραπάνω από μία φορά και ακόμη πιο βέβαιο είναι πως έχετε απαντήσει το εξής: «Γιατί η δική μου επιχείρηση προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα». Πολύ ωραίες οι σκέψεις σας περί ποιότητας αλλά αυτό δεν αποτελεί το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Και είναι σημαντικό να γνωρίζετε την ειδοποιό διαφορά της επιχείρησής σας από άλλες ανταγωνίστριες, καθώς είναι εκείνη που μπορεί να σας οδηγήσει στην κορυφή!

Βασίλης Βλάχος

Οι αλυσίδες που αναπτύσσονται με την μέθοδο του franchising ποικίλλουν και καλύπτουν όλο το εύρος των κλάδων της αγοράς. Από τον κλάδο της εστίασης μέχρι και της υγείας. Σιγά σιγά οι περισσότερες επιχειρήσεις εγκαταλείπουν τα παραδοσιακά μοντέλα επέκτασης με υποκαταστήματα ή αντιπροσώπους και επιλέγουν πιο ευέλικτες και σύγχρονες μορφές ανάπτυξης, με την δικαιόχρηση να έχει σημαντικό ειδικό βάρος. Το γεγονός αυτό έχει επιτρέψει στους ενδιαφερομένους επενδυτές να μπορούν να διαλέγουν από μια μεγάλη γκάμα επαγγελματικών δραστηριοτήτων εκείνη που τους ενδιαφέρει. Συνοπτικά, στις ημέρες μας θα αναφέραμε ότι αφενός έχει αυξηθεί ο αριθμός των ενδιαφερόμενων υποψηφίων franchisees και αφετέρου, έχουν διευρυνθεί οι κατηγορίες ενδιαφέροντος.

- Γράφει ο κ. Βασίλης Βλάχος, Franchise & Marketing Consultant, FBS

LET'S TALK FRANCHISE