• 1

FB1  PArat

Συμβουλες Franchise

Marketingconsultantselect

Themis Sarantaenas

Πόσες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής σας, έχετε βρεθεί να ζητάτε συμβουλές για κρίσιμα επαγγελματικά σας θέματά από φίλους, γνωστούς και συγγενείς; Είμαι σίγουρος πολλές! Και είναι κάτι απόλυτα λογικό για έναν άνθρωπο να αναζητά μία γνώμη, μία δεύτερη ματιά ή ακόμη και μία λύση για ένα θέμα που τον απασχολεί. Λογικό βεβαίως δεν είναι να ψάχνει απαντήσεις και λύσεις στο λάθος μέρος και από ανθρώπους που δεν μπορούν να μπουν στην ψυχολογία του και το κυριότερο; Στη θέση του. Για τη συμβουλευτική έχουν ειπωθεί πολλά, εδώ όμως θα μιλήσουμε απλά και κατανοητά, λέγοντάς σας πως στην ουσία η δουλειά ενός Συμβούλου Μάρκετινγκ (του προπονητή σας στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας) συνοψίζεται στην παροιμία «Εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι μπορείς να έρθεις!».

Digitaleraser

Themis Sarantaenas

Αν έχετε βασίσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας σε κάτι περισσότερο από το απλό ένστικτο του επιχειρηματία, τότε θεωρείται δεδομένο πως έχετε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ μέσα από το οποίο έχετε προνοήσει και για την online στρατηγική σας. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί στις μέρες μας ένα από τα σημαντικότερα «πεδία μάχης» για μία επιχείρηση και στόχος κάθε επιχειρηματία είναι να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στην πρώτη γραμμή. Εσείς είστε έτοιμοι γι’ αυτό;

Slogan2017

Themis Sarantaenas

Συνηθίζουμε να λέμε πως μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Με πόσες όμως λέξεις ισούνται 9,2 εκατομμύρια δολάρια; Με μόλις τρείς! Τρανό παράδειγμα το πασίγνωστο σλόγκαν Just Do It της εταιρείας Nike η οποία το 1988 και μέσα σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως κατά 25%. Ένα σλόγκαν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής σας ταυτότητας και επικοινωνίας και όχι τυχαία, καθώς μέσα σε ελάχιστες γραμμές μπορείτε να αναδείξετε, να ενισχύσετε και να ανανεώσετε το branding και το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Εσείς έχετε κάποιο σλόγκαν; Αν όχι, Just do it!

Themis Sarantaenas

Themis SarantaenasΥπάρχει μία λεπτή γραμμή για το σημείο που τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινάει η πώληση. Αυτό το σημείο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που για ευνόητους λόγους δεν μπορούν να αναλυθούν στο παρόν άρθρο. Εκείνο όμως το οποίο είναι απολύτως ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενά του (ενέργειες, προσφορές, δωρεάν παροχές κτλ), πρέπει να υπηρετούν, να οδηγούν και να επιτυγχάνουν το λόγο της υλοποίησής τους. Την τελική πώληση! Εσείς το έχετε καταφέρει αυτό για την επιχείρησή σας ή απλά για εσάς ο όρος “περιεχόμενο” (Content Marketing), περιορίζεται στην απλή μηνιαία αποστολή κάποιων newsletters που δε βρίσκουν ανταπόκριση;

LET'S TALK FRANCHISE