Start Franchise

FB1  PArat

Συμβουλες Franchise

Βασίλης Βλάχος

Οι αλυσίδες που αναπτύσσονται με την μέθοδο του franchising ποικίλλουν και καλύπτουν όλο το εύρος των κλάδων της αγοράς. Από τον κλάδο της εστίασης μέχρι και της υγείας. Σιγά σιγά οι περισσότερες επιχειρήσεις εγκαταλείπουν τα παραδοσιακά μοντέλα επέκτασης με υποκαταστήματα ή αντιπροσώπους και επιλέγουν πιο ευέλικτες και σύγχρονες μορφές ανάπτυξης, με την δικαιόχρηση να έχει σημαντικό ειδικό βάρος. Το γεγονός αυτό έχει επιτρέψει στους ενδιαφερομένους επενδυτές να μπορούν να διαλέγουν από μια μεγάλη γκάμα επαγγελματικών δραστηριοτήτων εκείνη που τους ενδιαφέρει. Συνοπτικά, στις ημέρες μας θα αναφέραμε ότι αφενός έχει αυξηθεί ο αριθμός των ενδιαφερόμενων υποψηφίων franchisees και αφετέρου, έχουν διευρυνθεί οι κατηγορίες ενδιαφέροντος.

- Γράφει ο κ. Βασίλης Βλάχος, Franchise & Marketing Consultant, FBS

Περισσότερα: Ποια είναι τα πρώτα βήματα του franchisee

Θέμης Σαρανταένας, Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Αναλογιζόμενοι πως καθημερινά στη θάλασσα του διαδικτύου ταξιδεύουν περίπου 196 δισεκατομμύρια emails, αντιλαμβανόμαστε πως ο τομέας του email μάρκετινγκ έχει μία τόσο μεγάλη δυναμική που είναι πραγματικά αυτοκτονικό για μία επιχείρηση να μην αξιοποιεί όλα αυτά τα οφέλη που μπορεί να της αποφέρει. Το ίδιο επικίνδυνο όμως είναι να χρησιμοποιεί το email μάρκετινγκ με λανθασμένο τρόπο αφού είναι τελείως διαφορετικό να απέχεις από κάτι παρά να συμμετέχεις με το λάθος τρόπο. Ευτυχώς η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Αυτή τη φορά θα σταθούμε στο περιεχόμενο των email ενεργειών σας και το πώς μπορούμε να το αναδείξουμε.

Περισσότερα: Email μάρκετινγκ. 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο!

franchising

vasilis vlachosΤο 2017 θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένα έτος ανατροπών και υψηλής μεταβλητότητας για την χώρα μας. Η χρηματοπιστωτική κρίση ήρθε να επιβαρύνει την κατάσταση στην οικονομία μας, και η ανεργία συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα πλήττοντας ολοένα και περισσότερο ειδικά τους νέους.

Περισσότερα: To Franchising αποτελεί καταλύτη επιχειρηματικής ανάπτυξης

No brand is safe

Marketing Strategy

Πλέον, οι εταιρείες είναι διάφανες, το ίδιο και τα brands. Η αγορά μπορεί να γνωρίσει τους ανθρώπους τους, τις διαδικασίες τους, τη φιλοσοφία τους, τις αξίες τους και να μάθει τα πάντα γι αυτές μέσω του διαδικτύου και αν μη τι άλλο, οι ίδιες οι εταιρείες επιθυμούν να είναι διάφανες, μέλη ενός διασυνδεδεμένου κόσμου.

Περισσότερα: No brand is safe