ΕΚΧΩΡΕΙΣΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΟΝΟ

 

Μήπως ήρθε η ώρα να παραχωρήσετε μια σειρά από αρμοδιότητες και καθήκοντα στους υφισταμένους σας; Πραγματικά, θέλοντας να προλάβετε όλα όσα πρέπει να κάνετε και να μην ξεφύγετε από τις προθεσμίες, επιθυμώντας παράλληλα την τελειότητα, έχετε «ξεμείνει» από χρόνο και συγκεντρώνετε συνέχεια στο πρόσωπό σας, ολοένα και περισσότερα καθήκοντα;

 

Αν οι ώρες της εβδομάδας σάς φαίνονται λίγες, να ξέρετε ότι στην ομάδα σας υπάρχουν πάντα δυο – τρία άτομα (και αν δεν υπάρχουν ήρθε η ώρα να κάνετε νέες προσλήψεις), τα οποία έχουν στο μυαλό τους έντονη την σκέψη και την επιθυμία να κάνουν την δουλειά σας ευκολότερη, να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και (ενίοτε) να πάρουν κάποια αύξηση ή και προαγωγή. Τα άτομα αυτά είναι οι άνθρωποί σας που θα σας κάνουν την ζωή πιο εύκολη και θα σας «προσθέσουν» ώρες μέσα στην εβδομάδα. Είναι τα άτομα που επιθυμούν αναγνώριση, είναι αυτά που συχνά δεν τους δίνετε σημασία, είναι οι Συνεργάτες που δεν έχετε ακόμη αντιληφθεί. Μάθετε να τα ξεχωρίζετε και να τα αξιοποιείτε προς όφελος τόσο δικό σας, όσο και δικό τους.

Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι αυτοί φέρνουν μια νέα ζωή στην επιχείρησή σας και αλλάζουν (προς το καλύτερο) τη συνολική κουλτούρα εργασίας, φέρνοντας ανάπτυξη και κέρδη. Η προσπάθειά τους γίνεται αντιληπτή από τους υπόλοιπους, και παρακινεί περισσότερους απ’ ότι νομίζετε. Εσείς οι ίδιοι κερδίζετε χρόνο, μαθαίνετε να εργάζεστε πιο ομαδικά (και πιο ευχάριστα) και οι δικοί σας προϊστάμενοι ανακουφίζονται δίνοντάς σας επιβράβευση (αλλά και παραπάνω αρμοδιότητες).

Πρέπει να κάνετε το πρώτο βήμα, να κατανοήσετε τις ικανότητες του προσωπικού σας και να καθορίσετε ποιες αρμοδιότητες μπορεί να αναλάβει ο καθένας, αποφασίζοντας στο μυαλό σας τα σημεία που θα τον ελέγχετε και το χρονοδιάγραμμα που θα απαιτήσετε. Σιγά – σιγά δοκιμάστε τους, αναθέστε τους εργασίες που για εσάς είναι a piece o cake και στη συνέχεια μπάστε τους στα δύσκολα. Ρισκάρετε έναν δυνητικό πελάτη (για παράδειγμα) και κατανοήστε ότι θα υπάρξουν αρχικές αποτυχίες. Μην ξεχνάτε τα λάθη που εσείς κάνατε μέχρι να γίνετε ο επαγγελματίας που είστε σήμερα και αναπολήστε τις «ανάγκες» για συζήτηση, ενημέρωση, εκπαίδευση, παρακίνηση, καθοδήγηση που είχατε από τους «τότε» προϊσταμένους σας.

ΔΙΑΧΥΣΤΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ και κάντε τους να πιστέψουν τη δυναμική της και μέχρι που μπορεί να φτάσει με την βοήθεια και την υποστήριξη όλων. Κάντε τους να νοιώσουν ενεργά και άξια μέλη της ομάδας, που αναγνωρίζει τις αποδόσεις και προάγει τις προσωπικότητες.

ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ και αφιερώστε του τον απαραίτητο (και ακόμη περισσότερο) χρόνο για να μάθει να αποδίδει και κυρίως να σκέφτεται σαν και εσάς (με την προϋπόθεση ότι εσείς οι ίδιοι ενεργείτε σωστά). Εφοδιάστε το με τα κατάλληλα εργαλεία και υποδομές και περάστε του την σημασία της υπευθυνότητας, ανακαλύψτε του την χαρά της ικανοποίησης από την εργασία και ανταμείψτε το κατάλληλα.

 

LET'S TALK FRANCHISE