Τα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, δίνοντας απάντηση στην κρίση και στον έντονο ανταγωνισμό από τα μεγάλα πολυεθνικά δίκτυα, παρέχοντας εμπιστοσύνη και ασφάλεια στο καταναλωτικό κοινό.

Στο πλαίσιο του αυξημένου ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών με τα μεγάλα καταστήματα να διαδραματίζουν το κυρίαρχο ρόλο με έντονες προωθητικές ενέργειες και συνεχή διενέργεια προσφορών, τα hotshotκαταστήματα κερδίζουν τους πελάτες καθώς επενδύουν στα όπλα της εξειδίκευσης και της γνώσης, με τα οποία «πείθουν» τους καταναλωτές για την αναγκαιότητα των αγορών τους και την ορθότητα των επιλογών τους, «απαλύνοντας» ταυτόχρονα τις όποιες ενοχές νιώθουν, όταν διερωτώνται αν οι αγορές τους ήταν τελικά τόσο αναγκαίες, όσο και ορθές.

Το μικρό κόστος επένδυσης, η ευελιξία, τα χαμηλά λειτουργικά έξοδα, η λειτουργία μόνο από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος με λιγοστό ή καθόλου προσωπικό και η εξειδίκευση αποτελούν τους βασικούς πόλους έλξης για τους νέους επιχειρηματίες, που αναζητούν μια αξιοπρεπή και αποδοτική απασχόληση.

Η σωστή γκάμα προϊόντων ή οποία είναι και μεγαλύτερη από των αντίστοιχη των υπεραγορών, η σωστή εξυπηρέτηση – λόγω εξειδίκευσης, οι επιπλέον υπηρεσίες, η ευκολία των αγορών σε συνδυασμό με σύγχρονα προγράμματα marketing, όπως διαγωνισμοί σε ομάδες του facebook ή κάρτες μέλους οδηγούν τους καταναλωτές να στρέφονται προς τα καταστήματα hotshot.

Η δημοτικότητα και επισκεψιμότητα των hotshotκαταστημάτων λιανικής αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, ένα γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να διερευνούν σοβαρά οι παραγωγικές και προμηθεύτριες εταιρείες την δημιουργία των δικών τους δικτύων, με άμεσα πλεονεκτήματα τον καλύτερο έλεγχο της διανομής τους και κυρίως την μείωση των επισφαλειών και την αύξηση της ρευστότητας.

Τα hotshotfranchiseκαταστήματα λιανικής, από τα καταστήματα φυτικών καλλυντικών, τα ποδηλατάδικα, τα fashionstores, μέχρι τα mini market και τα conveniencestores, εντοπίζουν τάχιστα τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και όντας ευέλικτα προσαρμόζονται άμεσα στις νέες απαιτήσεις.

LET'S TALK FRANCHISE