Marketing Strategy

Πλέον, οι εταιρείες είναι διάφανες, το ίδιο και τα brands. Η αγορά μπορεί να γνωρίσει τους ανθρώπους τους, τις διαδικασίες τους, τη φιλοσοφία τους, τις αξίες τους και να μάθει τα πάντα γι αυτές μέσω του διαδικτύου και αν μη τι άλλο, οι ίδιες οι εταιρείες επιθυμούν να είναι διάφανες, μέλη ενός διασυνδεδεμένου κόσμου.

Ο επιχειρηματίας – εμπνευστής δεν είναι αυτός που έφτιαξε το concept του;

Άρα. Η εταιρική κουλτούρα προσδιορίζει το concept.

Το concept γίνεται μάρκα δηλ. brand.

Άρα. Η εταιρική κουλτούρα προσδιορίζει το brand.

Αντίστροφα, για να έχεις δυνατό brand θα πρέπει να έχεις δυνατή κουλτούρα, άρα αναγκαία συνθήκη επιτυχίας είναι οι αξίες του επιχειρηματία – εμπνευστή.

Αυτές οι αξίες αναγνωρίζονται από την αγορά και οδηγούν στην επιτυχία. Το 70% των Millennials είναι πρόθυμο να επιλέξει brands που υποστηρίζουν σκοπούς που πιστεύουν. (Cone Communications, 2017)

Ωστόσο, για να δημιουργήσεις brand δεν αρκεί μόνο το πλήθος της αλυσίδας σου. Σε μια άκρως ανταγωνιστική οικονομία θα πρέπει να καινοτομείς συνέχεια, να αναπτύσσεσαι συνέχεια και να το δείχνεις σωστά, με διαφήμιση, social media και αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου.

LET'S TALK FRANCHISE