πιλοτικό κατάστημα franchise

Τα δίκτυα franchise στην συντριπτική πλειοψηφία τους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, έχουν ξεκινήσει διαθέτοντας ένα ή περισσότερα πιλοτικά καταστήματα, τα οποία είναι είτε υποκαταστήματα της μητρικής εταιρείας, είτε franchise με ειδικούς όρους συνεργασίας (π.χ. μηδενικά entry fees)…

Η σημασία του πιλοτικού καταστήματος είναι αναμφισβήτητα ιδιαίτερα σημαντική, ώστε!

  • να γνωρίσει η αγορά το επιχειρηματικό concept και να το αποδεχθεί

  • να αντιμετωπισθούν οι παιδικές ασθένειες

  • να εμφανισθούν προβλήματα και να γίνουν διορθωτικές ενέργειες

  • να βελτιστοποιηθεί το concept

  • να το δουν ζωντανό το concept οι ενδιαφερόμενοι franchisees

Βεβαίως 1 – 3 πιλοτικά δεν αποδεικνύουν την επιτυχία του concept, διαφορετικό βάρος – βασιζόμενο σε στοιχεία εκατοντάδων καταστημάτων, έχει ένα δίκτυο των 300 – 400 καταστημάτων σε σχέση με ένα νέο project του ενός καταστήματος, το οποίο από τη μια μπορεί να οφείλει την επιτυχία του στην τυχαιότητα και από την άλλη να  αποτελεί μια πραγματικά εξαιρετική ευκαρία επένδυσης!

LET'S TALK FRANCHISE