Franchise ερευνα ικανοποιησης

Η ικανοποίηση των δικαιοδόχων είναι ιδιαίτερα  κρίσιμη για την επιτυχία των αλυσίδων franchise, αναφορικά τόσο με τις οικονομικές αποδόσεις, όσο και με τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, όπως και αρκετά σύνθετη αφού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως τα περιθώρια κέρδους, τις προωθητικές ενέργειες, την υποστήριξη, την περιοχή γεωγραφικής αποκλειστικότητας, τα εκπαιδευτικά προγράμματα κ.ο.κ.

Στο ανά χείρας άρθρο παρουσιάζουμε το βασικό ερωτηματολόγιο μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης των δικαιοδόχων, το οποίο μπορεί να αποτελέσει τον κορμό για να διενεργήσετε τη δική σας έρευνα.

  1. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με έσοδα της επιχείρησής μου;

  2. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τις τιμές πώλησης των προϊόντων;

  3. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τα περιθώρια κέρδους των προϊόντων;

  4. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με την υποστήριξη από τα κεντρικά αναφορικά με προτάσεις για συμπίεση του κόστους λειτουργίας;

  5. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τις προωθητικές δραστηριότητες των κεντρικών, αναφορικά με την συνεισφορά τους στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής μου;

  6. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τις προωθητικές δραστηριότητες των κεντρικών, αναφορικά με την συνεισφορά τους στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της αλυσίδας;

  7. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με την υποστήριξη που έλαβα κατά την διαδικασία επιλογής του καταστήματός μου;

  8. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με την τελική επιλογή της θέσης του καταστήματός μου;

  9. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με το εύρος και τις δυνατότητες της γεωγραφικής αποκλειστικότητας που μου έχει παραχωρηθεί;

  10. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τα εκπαιδευτικά προγράμματα και εκπαιδευτικά υλικά που διεξάγουν τα κεντρικά;

  11. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τις πληροφορίες για τα προϊόντα, τις εξελίξεις στον κλάδο, τον ανταγωνισμό και την αγορά, όπως παρέχονται από τα κεντρικά;

  12. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με τον ρυθμό ανάπτυξης νέων προϊόντων από τα κεντρικά;

  13. Πόσο ικανοποιημένος είμαι με την υποστήριξη που λαμβάνω από το τμήμα λειτουργίας;

  14. Σε τι ποσοστό ακολουθώ τις τυποποιημένες – υποδεικνυόμενες διαδικασίες λειτουργίας;

  15. Πόσο ικανοποιητικά πιστεύω ότι τηρώ τις οδηγίες των κεντρικών αναφορικά με τη συμπλήρωση αρχείων, στατιστικών κ.ά.



Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά