cremeriavienna

Το concept της Cremeria Vienna δημιουργήθηκε στην Ιταλία από την Delfino Italia, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο με εμπειρία άνω των 22 ετών και αναπτύσσεται μέσω franchise σε όλο τον κόσμο. Η επιχειρηματική πρόταση της Cremeria Vienna χαρακτηρίζεται ως μία από τις κορυφαίες προτάσεις franchise, καθώς παρέχει εξαιρετική ποιότητα προϊόντων και διασφαλίζει υψηλή κερδοφορία, λόγω των πολύ μεγάλων περιθωρίων μεικτού κέρδους που της προσδίδει η παραγωγική δραστηριότητα της, αφού κάθε κατάστημα παρασκευάζει το ίδιο τα παγωτά που προσφέρει στους πελάτες του. ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 95.000 € (χωρίς entry fees και royalties)

Το μυστικό της επιτυχίας της Cremeria Vienna αφορά στις απίθανες γεύσεις και στην εκπληκτική ποιότητα των παγωτών, των γλυκών και του frozen yogurt που διαθέτει, γεγονός που επιτυγχάνεται μέσω της παραγωγής σε κάθε εργαστήριο των καταστημάτων της μόνο από φρέσκο γάλα και φρέσκα φρούτα. Κάθε κατάστημα Cremeria Vienna διαθέτει ολόφρεσκο παγωτό και frozen yogurt που παράγεται πρωί – απόγευμα και δημιουργεί ενθουσιασμένους και πιστούς πελάτες.

Η επιχειρηματική πρόταση της Cremeria Vienna χαρακτηρίζεται ως μία από τις κορυφαίες προτάσεις franchise, καθώς παρέχει εξαιρετική ποιότητα προϊόντων και διασφαλίζει υψηλή κερδοφορία, λόγω των πολύ μεγάλων περιθωρίων μεικτού κέρδους που της προσδίδει η παραγωγική δραστηριότητα της, αφού κάθε κατάστημα παρασκευάζει το ίδιο τα παγωτά που προσφέρει στους πελάτες του.

Το franchise concept της Cremeria Vienna είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, καθώς πέρα από τα υψηλά περιθώρια κέρδους, χαρακτηρίζεται και από μηδενικά entry fees και royalties που ξεκινούν από το 4ο έτος. Η εκπαίδευση των δικαιοδόχων και του προσωπικού τους γίνεται από εξειδικευμένους Ιταλούς εκπαιδευτές και ο βασικός εξοπλισμός έρχεται απευθείας από την Ιταλία. Ο ελάχιστος χώρος καταστήματος είναι 50 τ.μ. και το κατάστημα χρειάζεται περίπου 30 εργάσιμες ημέρες για να κατασκευαστεί πλήρως.

Το μυστικό της επιτυχίας της Cremeria Vienna αφορά στις απίθανες γεύσεις και στην εκπληκτική ποιότητα των παγωτών και των γλυκών που διαθέτει, γεγονός που επιτυγχάνεται μέσω της παραγωγής του παγωτού σε κάθε εργαστήριο των καταστημάτων της μόνο από φρέσκο γάλα και φρέσκα φρούτα. Κάθε κατάστημα Cremeria Vienna διαθέτει ολόφρεσκο παγωτό που παράγεται πρωί – απόγευμα και δημιουργεί ενθουσιασμένους και πιστούς πελάτες.

Όλοι οι πελάτες των καταστημάτων Cremeria Vienna ενθουσιάζονται με τη μεγάλη ποικιλία παγωτών όπως σοκολάτα, bacio, στρατσιατέλλα, κρέμα Vienna, πανακόττα, μπανάνα, προφιτερόλ, με τα απολαυστικά σορμπέ παγωτά, όπως φράουλα, λεμόνι, φρούτα του δάσους, βατόμουρα, κρέμα καραμελέ, φουντούκι, φυστίκι, μάνγκο, πεπόνι, ροδάκινο, καρπούζι και πολλές άλλες γεύσεις που ενθουσιάζουν όποιον τις δοκιμάσει! Παρέχονται επίσης φρεσκοψημένες βάφλες και κρέπες, δροσιστικά milkshakes και γρανίτες, καθώς και καφές και ροφήματα σοκολάτας σε 26 υπέροχες γεύσεις, αλλά και γλυκά όπως προφιτερόλ σοκολάτας, λευκό προφιτερόλ, τιραμισού, τσιγκότο.

ΚΛΑΔΟΣ

Ο κλάδος της εστίασης χαρακτηρίζεται από χαμηλό ρίσκο, καθώς αφορά σε βασικές καταναλωτικές ανάγκες και επιπλέον συγκεντρώνει μεγάλο ποσοστό από δαπάνες διασκέδασης. Προτάσεις που διαφοροποιούνται και διαθέτουν ισχυρά ανταγωνιστικά στοιχεία, ποιότητα και value for money μονοπωλούν το ενδιαφέρον της αγοράς.

Το concept της Cremeria Vienna δημιουργήθηκε στην Ιταλία από την Delfino Italia, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο με εμπειρία άνω των 22 ετών και αναπτύσσεται μέσω franchise σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα η Cremeria Vienna ξεκίνησε με το πιλοτικό κατάστημά της στη Ν. Σμύρνη και αφού δοκίμασε την επιχειρηματική ιδέα για περίπου δύο χρόνια, αποφάσισε στην προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα του παγκοσμίου φήμης επιχειρηματικού συστήματος της μητρικής ιταλικής εταιρείας.

Πλέον έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα επιτυχημένα franchised καταστήματα που διαθέτουν ολόφρεσκο παγωτό σε περισσότερες από 82 εξαιρετικές γεύσεις και μονοπωλούν τους καταναλωτές των περιοχών στις οποίες δραστηριοποιούνται.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ

  • Εξαιρετική επιχειρηματική πρόταση που έχουν αποδεχθεί τόσο οι καταναλωτές, όσο και η επιχειρηματική αγορά.
  • Δραστηριοποίηση στο εξωτερικό (π.χ. Γερμανία, Ισπανία, Βουλγαρία, ΗΠΑ).
  • Δυναμική ανάπτυξη στην Ελλάδα.
  • Υποστήριξη από τη κορυφαία ιταλική μητρική εταιρεία στο κλάδο της.
  • Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, από ιταλούς εκπαιδευτές.
  • Υψηλό μεικτό περιθώριο και εξαιρετική ποιότητα λόγω, της παραγωγικής δυνατότητας.
  • Υψηλή κερδοφορία, που τεκμηριώνεται από στατιστικά στοιχεία πλήθους καταστημάτων.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Ασύγκριτη ποιότητα προϊόντων, και κυρίως των παγωτών, τα οποία παράγονται στα καταστήματα και είναι φρέσκα, με εξαιρετικά γεύση και βελούδινη υφή, που τα καθιστά ελκυστικά ακόμα και το χειμώνα.
  • Μεγάλη γκάμα προϊόντων (καφές, γλυκά, κρέπες), όλα εκ των οποίων ενθουσιάζουν με τη ποιότητά τους.
  • Σύγχρονα καταστήματα, μοντέρνας αισθητικής με ζεστή ατμόσφαιρα.
  • Μοναδική επιχειρηματική πρόταση με σχεδόν ανύπαρκτο ανταγωνισμό.
  • Εξυπηρέτηση τόσο με κουβέρ όσο και στο χέρι.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (m2): 50

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 95.000 €

ROYALTIES: 3% (από το 4ο έτος λειτουργίας)

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ): 18 – 30

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ: ΙΤΑΛΙΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 1981 ΙΤΑΛΙΑ – 2004 ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISING: 1999 ΙΤΑΛΙΑ – 2006 ΕΛΛΑΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

«ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ»: ΥΠΑΡΧΕΙ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 3

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΜΒΑΣΗ FRANCHISE (ΕΤΗ): 6

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: ΕΛΛΑΔΑ: 1, ΙΤΑΛΙΑ: 2

# FRANCHISED ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: ΕΛΛΑΔΑ: 20, ΔΙΕΘΝΩΣ: 60+

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Απαιτείται κατάστημα τουλάχιστον 50 τ.μ. με βοηθητικό χώρο περίπου 20 τ.μ. όπου θα εγκατασταθεί ο παραγωγικός εξοπλισμός. Η θέση του καταστήματος οφείλει να είναι σε εμπορικό δρόμο. Επίσης πρέπει να υπάρχει δυνατότητα για τραπεζοκαθίσματα σε εξωτερικό χώρο.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά