Chillbox Logo

Η μεγαλύτερη αλυσίδα frozen yogurt στην Ελλάδα, αναπτυσσόμενη παγκοσμίως, με επένδυση από 70,000 €. Η αλυσίδα καταστημάτων chillbox frozen yogurt, ice cream & more έχει καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη αλυσίδα εξειδικευμένων καταστημάτων frozen yogurt στην Ελλάδα, με 45 καταστήματα στην χώρα, και 19 στο εξωτερικό. Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο και δυναμικό concept στον κλάδο της εστίασης και του franchise, με κύριο προϊόν το frozen yogurt, με αξεπέραστη ποικιλία διαφορετικών toppings, καθώς και με παγωτό χύμα, καφέ, smoothies, φρουτοχυμούς και ροφήματα υψηλής ποιότητας και αυθεντικών γεύσεων.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

Τα καταστήματα της αλυσίδας franchise chillbox frozen yogurt, ice cream & more διαθέτουν σύγχρονο ύφος και design. Προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία, με την εικόνα τους, την προϊοντική γκάμα τους και τις απολαυστικές γεύσεις τους να αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους. Αποτελούν το καθημερινό πέρασμα, μικρών και μεγάλων, ένα απολαυστικό διάλειμμα, στους γρήγορους ρυθμούς του καθημερινού τρόπου ζωής. Οι προδιαγραφές του concept αφορούν σε καταστήματα σε εμπορικούς δρόμους, με αυξημένη διέλευση πεζών. H αρχική επένδυση αφορά τις μηχανές για το frozen yogurt (1 ή 2 διπλές μηχανές), βιτρίνα toppings (40 είδη), βιτρίνα παγωτού, πάγκο παρασκευής με μηχανές καφέ και μπλέντερ ροφημάτων, ψυγεία, λάτζες πάγκο και σκαμπό για τους πελάτες και είναι της τάξεως των 60,000 ευρώ για κατάστημα 30 - 35 τ.μ.. Τα entry fees (10ετής σύμβαση) είναι 12.500 ευρώ.

FRANCHISE

Η πρόταση Franchise των chillbox frozen yogurt, ice cream & more διαμορφώνει ένα επικερδές και ταυτόχρονα δυναμικό μοντέλο λιανικής πώλησης, με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα:

  • Ολοκληρωμένο concept chillbox.

  • Αξεπέραστη ποιότητα, αγνότητα και γεύση προϊόντων.

  • Δραστηριοποίηση σε ένα δυναμικό κλάδο και κάλυψη της ζήτησης των καταναλωτών για ποιοτικά και νέα προϊόντα.

  • Χαμηλό κόστος απαιτούμενης επένδυσης σε σύγκριση με τις αποδόσεις.

  • Χαμηλό κόστος λειτουργίας.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ

Η Εταιρεία Chillbox A.E. μέσω της εμπειρίας που διαθέτει παρέχει ασυναγώνιστα πλεονεκτήματα στους συνεργάτες – δικαιοδόχους της:

  • Ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας.

  • Ολοκληρωμένο σύστημα ίδρυσης, λειτουργίας και διοίκησης του καταστήματός τους.

  • Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου.

  • Βοήθεια και υποστήριξη στη λειτουργία του καταστήματος.

  • Διαφημιστική υποστήριξη.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Frozen Yogurt

Το frozen yogurt chillbox είναι ένα κατεψυγμένο επιδόρπιο που περιέχει γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. Είναι ελαφρώς πιο ρευστό από το παγωτό, καθώς είναι χαμηλότερο σε λιπαρά (λόγω της χρήσης του γάλακτος αντί της κρέμας γάλακτος). Κατά την παρασκευή του χρησιμοποιείται ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι και φρέσκο ελληνικό παστεριωμένο γάλα 1,5% λιπαρά. Είναι απολύτως υγιεινό έδεσμα διότι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά (μόνο 1,6%) ενώ δεν περιέχει ζάχαρη (περιέχει φρουκτόζη) και ως εκ τούτου δεν παχαίνει παρόλο που αποτελεί έναν απίστευτα γευστικό πειρασμό που μπορεί να καταναλώνεται άφοβα από μικρούς και μεγάλους. Επιπλέον περιέχει φυτικές ίνες που ενισχύουν τη άμυνα του οργανισμού (ενάντια στις λοιμώξεις) και βελτιώνουν την λειτουργία του (αύξηση μεταβολισμού, ρύθμιση βάρους).

Το frozen yogurt chillbox διατίθεται σε οκτώ γεύσεις: Φυσική, Φράουλα, Σοκολάτα, Βανίλια Μαδαγασκάρης, Μπισκότο, Μπανάνα, Πραλίνα φουντουκιού και Μάνγκο.

Topping Bar (πάγκος γαρνιρισμάτων)

Ο πελάτης μπορεί στη φυσική, ή όποια άλλη γεύση γιαουρτιού επιλέξει, να προσθέσει γαρνιρίσματα, δημιουργώντας το δικό του μοναδικό έδεσμα σύμφωνα με τις δικές του γευστικές προτιμήσεις. Τα γαρνιρίσματα είναι επιλεγμένα με βάση τις αυστηρότερες προδιαγραφές γεύσης, ασφάλειας, σταθερότητας και ποιότητας.

Γαρνιρίσματα για Topping Bar

Καρύδια pecan, Καραμελωμένα αμύγδαλα, Crispy Mix σοσκολάτας, Μαύρο Μπισκότο τύπου OREO, Πολύχρωμη Τρούφα, Φιστίκι Αιγίνης, Αγριοκέρασο Ιταλίας Αμαρένα, Γλυκό κουταλιού Βύσσινο, Ρίπλα σοκολάτας με τριμμένο μπισκότο, Γρέζι Λευκής Σοκολάτας, Γρέζι Σοκολάτας, Γρέζι Καραμέλας, Muesli, Δημητριακά Fitness & Fruits, Κουφέτα σοκολατένια m &m's, Μαρεγκάκια, Marshmallows, Τρίμμα Καρύδας, Μέλι, Ρόδι, Ακτινίδιο, Μάνγκο, Φράουλα, Ανανά, Μύρτιλο, Βατόμουρο κ.α.

Σιρόπια

Σιρόπι Σοκολάτα, Σιρόπι Φράουλα, Σιρόπι Βύσσινο, Καραμέλα.

Παγωτά

Υψηλής ποιότητας χύμα παγωτό σε 20 διαφορετικές γεύσεις, φτιαγμένα από φρέσκο ελληνικό γάλα και φρέσκια κρέμα γάλακτος.

Ροφήματα

Πλήρη ποικιλία καφέδων (Buondi Limited Edition) και ροφημάτων όπως Smoothies, Yogo smoothies, Φυσικοί χυμοί, Γρανίτες.

Βάφλες

Τραγανές μπουκίτσες βάφλας που μπορούν να συνοδευτούν με frozen yogurt, παγωτό και οποιοδήποτε topping.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Το μοντέλο των καταστημάτων chillbox είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους:

Το μεγάλο κατάστημα

Πρόκειται για το πιο μεγάλο κατάστημα, με πωλήσεις τόσο υπό τη μορφή σερβιριζόμενου προϊόντος (Table Service), όσο και υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν τουλάχιστον 150 - 200 τ.μ. και ελάχιστο αριθμό καθισμάτων τα 60, σε κεντρικά σημεία πόλεων, ανοιχτό όλο το χρόνο, διαθέτοντας την πλήρη γκάμα προϊόντων chillbox.

Μέσος όρος κόστους ενός μεγάλου καταστήματος (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800 € - 2.000 € ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

Το μικρό κατάστημα

Έχει δυνατότητα πωλήσεων τόσο υπό τη μορφή σερβιριζόμενου προϊόντος (Table Service), όσο και υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν από 70 έως 100 τ.μ. και πιο περιορισμένο αριθμό καθισμάτων και ποικιλία προϊόντων από το μεγάλο.

Μέσος όρος κόστους ενός μικρού καταστήματος (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800€ - 2.000€ ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

Κιόσκι μέσα σε εμπορικό κέντρο

Έχει δυνατότητα πωλήσεων τόσο υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν από 30-50 τ.μ., χωρίς καθίσματα και περιορισμένη ποικιλία προϊόντων.

Μέσος όρος κόστους για το κιόσκι (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800€ - 2.000€ ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η μητρική εταιρεία υποστηρίζει τους δικαιοδόχους της καθ' όλα τα στάδια στησίματος και λειτουργίας του καταστήματός τους:

α) Εκτίμηση βιωσιμότητας

Επιλογή σημείου και εκτίμηση βιωσιμότητας.

Υπολογισμός απόδοσης της επένδυσης με την εκπόνηση σχετικής οικονομικής μελέτης.

β) Σχεδιασμός - Επίβλεψη

Ο σχεδιασμός και η επίβλεψη της κατασκευής του καταστήματος εκτελείται από έμπειρους σχεδιαστές, που εξασφαλίζουν την ομοιομορφία του δικτύου, την ορθή εκμετάλλευση των χώρων, την αισθητική του καταστήματος και την κάλυψη ειδικών αναγκών, καθώς και τη λειτουργικότητα και τη μείωση του κόστους.

γ) Πάγιος εξοπλισμός

Η εταιρεία υποδεικνύει συγκεκριμένους συνεργάτες για την προμήθεια εξοπλισμού με ευνοϊκές τιμές και εγγυήσεις

δ) Ενημέρωση – Εκπαίδευση

Η εταιρεία παρέχει δωρεάν συνεχή εκπαίδευση στο προσωπικό του καταστήματος για τα προϊόντα, το σερβίρισμα, τη λειτουργία του καταστήματος (μείωση κόστους, έλεγχο εργατικού δυναμικού, αποθήκης, απωλειών κ.λπ.). Επίσης ενημερώνει και για τα σχετικά υγειονομικά, αγορανομικά, εργασιακά κ.λπ. θέματα. Ο πελάτης χρησιμοποιεί ένα ολοκληρωμένο και έτοιμο πακέτο λειτουργίας και διοίκησης καταστήματος, που εξασφαλίζει την ορθή και επικερδή λειτουργία του καταστήματος από την πρώτη ημέρα.

ε) Διαφήμιση

Κάθε χρόνο, η εταιρεία σχεδιάζει πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών για νέα προϊόντα, νέα καταστήματα κ.λπ.

στ) Αποκλειστικότητα

Η σύμβαση δικαιόχρησης κατοχυρώνει τα δικαιώματα του δικαιοδόχου (franchisee) σε ορισμένη περιοχή, με δικαίωμα προτίμησης για τη συγκεκριμένη αγορά και διάρκεια 10 έτη.

Οι υποχρεώσεις του καταστήματος (Franchisee) αφορούν σε:

  • Αποκλειστική πώληση προϊόντων chillbox.

  • Εφαρμογή των πολιτικών και προγραμμάτων της εταιρείας (μεθοδολογία πωλήσεων, προβολές, ανακύκλωση προϊόντων κ.λπ.) καθώς και των κανόνων του συστήματος λειτουργίας.

  • Εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του κώδικα τροφίμων και των εταιρικών κανόνων υγιεινής και καθαριότητας.

  • Εφαρμογή όλων των σχετικών νομικών διατάξεων που αφορούν στη λειτουργία ενός καταστήματος τροφίμων αλλά και μιας ανεξάρτητης επιχείρησης.

  • Ενημέρωση για τα προϊόντα και τις μεθόδους της εταιρείας.

  • Προβολή του ονόματος chillbox και προστασία του από κακή χρήση.

  • Διευκόλυνση των αρμοδίων ατόμων της εταιρείας σε επιθεωρήσεις και ελέγχους των χώρων του καταστήματος (χώρος πωλήσεων, αποθήκες, ψυγεία, κουζίνα, τουαλέτες κ.α.).

Η επένδυση για ένα κατάστημα chillbox αφορά σε ένα μέσο όρο κόστους που περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό 1.800 € - 2.000 € ανά τ.μ.
Κατ' αυτόν τον τρόπο ένα ενδεικτικό κατάστημα 30 τ.μ. κοστίζει 54,000 € - 60,000 €. Τα Entry Fees είναι 7.500 € για κατάστημα εποχικής λειτουργίας και 12.500 € για κατάστημα ετήσιας λειτουργίας.
Royalties δεν υπάρχουν.



FA2015

FA2016

FA2013

FA2014