carpisa-logo

H Carpisa είναι το εμπορικό σήμα της εταιρείας Kuvera SpA. Ιδρύθηκε το 2001 στην Ιταλία και μέσα σε λίγα χρόνια αναδείχθηκε σε εμπορικό φαινόμενο, δημιουργώντας ένα από τα κορυφαία δίκτυα λιανικής πώλησης ανά τον κόσμο, στο χώρο της τσάντας και των αποσκευών.

Η Carpisa στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα σήμερα λειτουργούν 5 καταστήματα Carpisa στις εξής περιοχές:

  • Αττική: The Mall Athens, Μαρούσι & Γλυφάδα

  • Θεσσαλονίκη

  • Κατερίνη

  • Ιωάννινα

Το 2011 η εταιρεία Carpisa μαζί με την εταιρεία Yamamay ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Pianoforte Holding S.p.A. με στόχο:

  • Την υποστήριξη στη διεθνή ανάπτυξη

  • Την παροχή ενιαίας στρατηγικής καθοδήγησης για τις εταιρείες

  • Την αξιοποίηση της οικονομίας κλίμακας και ευκαιριών.

Η επιτυχία της Carpisa βασίζεται σε αξίες όπως: η σχέση με τους πελάτες, το πάθος για την ποιότητα, το ομαδικό πνεύμα, ο δυναμισμός, η δημιουργικότητα, η έρευνα & ανάπτυξη και η ανταγωνιστικότητα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ της Carpisa είναι:

Να παρέχει προϊόντα μόδας (αποσκευές, τσάντες, πορτοφόλια και αξεσουάρ) που είναι προσιτά σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, με επικοινωνία υψηλού περιεχομένου και κοινωνικής δέσμευσης, αναγνωρίζοντας την ανάγκη όλων εκείνων που επιθυμούν να δημιουργήσουν το δικό τους στυλ.

Η πρόκληση της Carpisa είναι παγκόσμια: φθάνει σε κάθε γωνία του κόσμου με ένα αναπτυγμένο δίκτυο Franchising σε κεντρικές και στρατηγικές θέσεις.

Στην Carpisa είμαστε όλοι μια ομάδα όπου συμμετέχουμε σε μια ιστορία νίκης.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η Carpisa διαθέτει τεράστια ποικιλία προϊόντων, εκπέμπει ιταλικό αέρα και προσδίδει μεγάλη χρηματική αξία (Best value for money).

Η δυναμική των κολεξιόν Carpisa: Το εύρος και η ποικιλία των προϊόντων

Κατηγορίες προϊόντων: Τσάντες, πορτοφόλια, αποσκευές, briefcases, αξεσουάρ

Κολεξιόν/έτος: Άνοιξη/Καλοκαίρι, Φθινόπωρο/Χειμώνας, Αποσκευές.

Η Carpisa βραβεύεται επί 5 συναπτά έτη, στην Ιταλία ως η καλύτερη αλυσίδα λιανικής της χρονιάς (Retailer of the Year), στην κατηγορία "Τσάντες και αξεσουάρ μόδας".

ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟΣ

Γυναίκες ηλικίας 13+

Άνδρες 17+

Ευρύ κοινό: Αποσκευές και τσάντες

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Γυναικείες και ανδρικές τσάντες, πορτοφόλια, χαρτοφύλακες, αξεσουάρ μόδας , βαλίτσες και είδη ταξιδίου.

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εξαιρετικά προσιτή τιμή με μέσο όρο λιανικής τιμής της τσάντας στα € 24.90

Τα προϊόντα Carpisa διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το δίκτυο καταστημάτων Carpisaτόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.

Μέχρι σήμερα υπάρχουν 561 Carpisa σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 549 είναι καταστήματα Carpisa ενώ τα υπόλοιπα 12 είναι γωνίες στα El Corte Ingles της Ισπανίας.

Πάνω από το 85% των καταστημάτων λειτουργούν με δικαιόχρηση (Franchising)

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η Carpisa διαθέτει τη δική της ιστοσελίδα, καθώς και παρουσία σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα.

Η επίσημη σελίδα στο Facebook διαθέτει πάνω από 500.000 οπαδούς.

Η ιστοσελίδα, κατά το 2013 είχε περισσότερους από 2.700.000 μοναδικούς επισκέπτες.

Τον Ιούλιο του 2013, η Carpisa εγκαινίασε την online πλατφόρμα για εξατομικευμένες αποσκευές.

FRANCHISING

Πάνω από 450 καταστήματα λειτουργούν μέσω του μοντέλου franchise που λειτουργεί ως εξής:

Ο δικαιοδόχος Carpisa πρέπει να αναλάβει τα έξοδα που σχετίζονται με την αγορά επίπλων και εξαρτημάτων καθώς και το κατασκευαστικό κομμάτι του καταστήματος.

Ο δικαιοδόχος πρέπει να καλύψει τις δαπάνες για την μηχανογράφηση του καταστήματος.

Για την αγορά επίπλων και εξαρτημάτων υπολογίζεται το κόστος των €700/ τετραγωνικό μέτρο. Το κόστος των εργασιών κατασκευής ποικίλλει ανάλογα με την κατάσταση του ακινήτου που εξετάζεται.

Ο δικαιοδόχος πρέπει να παρέχει τραπεζική εγγύηση στο όνομα της εταιρίας για την αξία των Ευρώ 35.000

Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει την καταβολή τυχόν δικαιωμάτων ή τέλη εισόδου.

Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται από την Kuvera στον συνεργάτη δωρεάν

Ο συνδυασμός εμπορευμάτων προτείνεται από την Kuvera

Χρονοδιάγραμμα Προωθητικών ενεργειών αποστέλλεται από την Kuvera

H θέση του καταστήματος εγκρίνεται από την Kuvera

H εμφάνιση του καταστήματος ορίζεται από την Kuvera

Οι οδηγίες για visual merchandising παρέχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα από την Kuvera

Υποστήριξη και βοήθεια στη διαχείριση παρέχονται από την Kuvera

Το σύστημα τεχνολογίας πληροφοριών λιανικής ή σύνδεση δεδομένων παρέχεται από την Kuvera

Τακτικές επισκέψεις στο κατάστημα γίνονται από την ομάδα οργάνωσης της Kuvera

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Ελάχιστες οι προϋποθέσεις για το άνοιγμα ενός καταστήματος Carpisa:

  • Περιοχές: αστικές περιοχές με τουλάχιστον 60.000 κατοίκους

  • Τοποθεσία: ιστορικά κέντρα της πόλης, τα εμπορικά κέντρα και τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους

  • Ελάχιστη επιφάνεια: 80 τετραγωνικά μέτρα

  • Βιτρίνες: 2 τουλάχιστον με 2,5 μέτρα πλάτος, συν την πόρτα της εισόδου.

ΜARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για την Carpisa, η επένδυση στην επικοινωνία ήταν πάντα μια κινητήρια δύναμη για την ενίσχυση της εταιρείας, καθώς και για την σωστή προώθηση των προϊόντων.

Το διαφημιστικό υλικό παρέχεται σε όλα τα καταστήματα στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Κατάλογοι, συνολικού ύψους 6 εκατομμυρίων αντιτύπων τυπώνονται κάθε χρόνο και διανέμονται σε όλο τον κόσμο. Επίσης, η αναλαμβάνει τα έξοδα διαφήμισης σε εθνικό επίπεδο ανά χώρα, σε περιοδικά μόδας, στο ραδιόφωνο και στο internet.

Συνεργάζεται με μεγάλα ονόματα από τον κόσμο των σπορ, της μόδας, της ομορφιάς και του πολιτισμού. Επειδή οι συλλογές Carpisa απευθύνονται κυρίως σε νέους, η εταιρεία έχει αποφασίσει να συνεργάζεται με διάσημα πρόσωπα από το χώρο του αθλητισμού, όπως η κολυμβήτρια ολυμπιονίκης Federica Pellegrini, ο golfer Matteo Manassero, η καταδύτρια Tania Cagnotto, η ιταλική ομάδα πόλο, νέοι πρωταθλητές που μεταδίδουν μια ενεργητική και ζωντανή εικόνα, που συνδέονται με τις αξίες του «ευ αγωνίζεσθε» και αντικατοπτρίζουν το ύφος και το στιλ της Carpisa.

FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): 80τ.μ

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:

Διαμόρφωση: 700 Ευρώ / τ.μ.

Εξοπλισμός: 6.000 Ευρώ

Αρχικό εμπόρευμα: 40.000 Ευρώ

ENTRY FEES: ΟΧΙ

ROYALTIES: ΟΧΙ

MRK FEES: ΟΧΙ

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση): -

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 5

EXTRAS

Γενικά

ΧΩΡΑ ΙΔΡΥΣΗΣ:ΙΤΑΛΙΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: 2001

ΕΝΑΡΞΗ FRANCHISE: 2001

Εκπαίδευση

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FRANCHISEE: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

AΡΧIKH ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001/2008: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

Κατάστημα

ΕΡΕΥΝΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ: ΟΧΙ

Ικανότητες

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ FRANCHISEE: ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: 3

Σύμβαση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ σε έτη: 5

Ανάπτυξη

# ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 2

Δίκτυο καταστημάτων: 561, εκ των οποίων τα 451 στην Ιταλία.

Κύκλος εργασιών 2013: 135, 3 εκ. Ευρώ

Προϊόντα

Ιταλικού σχεδιασμού γυναικείες και ανδρικές τσάντες, αποσκευές, δερμάτινα είδη και αξεσουάρ μόδας.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά