different franchise 350Βασικό θέμα όχι μόνο στο franchise, αλλά στις επιχειρήσεις γενικότερα, είναι να υπάρχει ένα τουλάχιστον ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που δημιουργείται από τα λεγόμενα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά, αυτά που σε κάνουν να ξεχωρίζεις, να κάνεις την διαφορά και να σε επιλέγουν οι καταναλωτές έναντι του ανταγωνισμού και να γίνονται πιστοί πελάτες σου.

Τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά που σε κάνουν να υπερτερείς έναντι του ανταγωνισμού, η μεθοδολογία να τα εντοπίσεις ή να τα δημιουργήσεις και το πόσο σημαντικά είναι, περιγράφονται γλαφυρότατα στην εργασία των W. Chan Kim και Renée Mauborgne. Αυτά είναι το κύριο βήμα για όσους επιθυμούν να αναπτυχθούν μέσω franchise και οφείλουν να τα δημιουργήσουν αν δεν τα έχουν ή να τα ενισχύσουν και να τα προβάλουν κατάλληλα:

  • Με στόχο να προσδίδουν στον καταναλωτή μια συνολική εμπειρία αγοράς, με προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής σχέσης ποιότητας προς τιμή.

  • Ακολουθώντας πιστά τις αρχές της Ολικής Ποιότητας, ώστε ο Πελάτης να αποκομίζει και να αντιλαμβάνεται πλήρη ποιότητα και εξυπηρέτηση.

  • Να προσφέρουν διαφορετικά προϊόντα ή/και με διαφορετικό τρόπο, ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

  • Να υπάρχει τόσο η ουσία, όπως τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και το περιτύλιγμα, όπως οι σημάνσεις, η συσκευασία κ.λπ.

      • Να έχει δημιουργηθεί ή να υπάρχουν οι προϋποθέσεις και η δέσμευση για την δημιουργία ενός ισχυρού brand.

FRANCHISE GUIDELINES 2016

Όσο αφορά, όμως, στο franchising αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι ότι όταν έχεις ένα αυτόνομο κατάστημα απευθύνεσαι μόνο στους καταναλωτές, όταν όμως αναπτύσσεσαι μέσω franchise θα πρέπει να διαθέτεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προς τους υποψήφιους δικαιοδόχους σου, οι οποίοι είναι πελάτες – συνεργάτες σου:

  • Να παρέχεις άψογη υποστήριξη.

  • Να προσφέρεις μια λογική επένδυση και κυρίως δίκαιη, χωρίς υπερκοστολογήσεις.

  • Να διαθέτεις τις κατάλληλες υποδομές για να νοιώθουν ασφάλεια και να μπορείς να τους υποστηρίζεις.

  • Να έχεις επάρκεια εμπορευμάτων.

  • Να έχεις πιο χαμηλές τιμές αγοράς, απ’ ότι μπορούν να βρουν μόνοι τους.

  • Η σύμβασή σου να είναι απλή, κατανοητή και δίκαιη, χωρίς υπερβολικές ρήτρες και δεσμεύσεις.

  • Να υπάρχει διάχυτη η φιλοσοφία της οικογένειας και την συνεργασίας.

  • Να είσαι ειλικρινείς και σε αυτά που προσφέρεις και σε αυτά που θες να κάνεις αλλά δεν μπορείς άμεσα να τα υλοποιήσεις.

  • Να μπορείς να αποδείξεις και να τονίζεις τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα.

Ξεκινώντας την ανάπτυξη μέσω franchise, θα πρέπει να καθορίσεις τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σου και να δώσεις το reason to buy, τόσο σε καταναλωτές, όσο και σε υποψήφιους δικαιοδόχους σου, με το κατάλληλο marketing, ένα θέμα που θα αντιμετωπίσουμε σε επόμενο άρθρο μας, αναφορικά με την σύνταξη του Franchise Media Kit.

Aνακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα που σας παρέχει το franchise, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας, διασφαλίστε διαφοροποίηση και κατακτείστε την αγορά!

Το franchising, ειδικά σήμερα εν μέσω κρίσης, έχει αναδειχθεί αφενός ως η ιδανική στρατηγική για τις εταιρείες που διαθέτουν ένα δυνατό concept και επιθυμούν ταχεία ανάπτυξη, με μειωμένο ρίσκο και ελάχιστες επενδύσεις, και αφετέρου ως η πλέον βιώσιμη και σίγουρη επιλογή ως αυτο-απασχόληση για όσους αναζητούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον.

Στην FBS – Franchise Business Services, την κορυφαία εταιρεία συμβούλων franchise, αξιοποιούμε ultimate μεθοδολογίες όπως Business Model Canvas και Blue Ocean Strategy, κατά τον σχεδιασμό ή την ενίσχυση / βελτίωση των επιχειρηματικών μοντέλων των πελατών μας. Αναλυτικότερα, κατά την πρώτη φάση (Franchise Check Point) της προετοιμασίας ενός επιχειρηματικού συστήματος με στόχο να αναπτυχθεί μέσω franchise, καθορίζουμε και ενισχύουμε τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικής πρότασης, οριστικοποιούμε τους όρους συνεργασίας με τους δικαιοδόχους, αναλύουμε τα έσοδα και τα έξοδα του τυπικού καταστήματος franchise με 3ετείς προβλέψεις, λαμβάνουμε τις σχετικές αποφάσεις για entry fees και royalties και καθορίζουμε την στρατηγική ανάπτυξης.

Η WiZION GROUP με εξειδίκευση στο franchising από 1998, συνεισφέροντας καταλυτικά στην ανάπτυξη των πλέον καταξιωμένων brands και εκπροσωπώντας τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες:

  • εκδίδει το FRANCHISE BUSINESS – το Νο1 περιοδικό στην Ελλάδα,
  • διαχειρίζεται το Franchise.GR – Νο1 σε όλες τις μηχανές αναζήτησης,

  • διοργανώνει από το 2008 τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE,

  • έχει ιδρύσει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE,

  • προετοιμάζει και αναπτύσσει αλυσίδες franchise, αλλά και καθοδηγεί νέους επιχειρηματίες στην σωστή επιλογή franchise brand, μέσω της συμβουλευτικής FBS – Franchise Business Services.

Αν πιστεύετε ότι έχετε μια επιχειρηματική ιδέα που διαθέτει τα βασικά χαρακτηριστικά για να την αναπτύξετε μέσω franchise, τότε είστε στο κατάλληλο διαδικτυακό μέρος και δεν έχετε να κάνετε τίποτα παραπάνω από το να μας τηλεφωνήσετε στο 2106540681 ή να μας στείλετε email στο .

ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ FRANCHISE

Παρέχουμε πλήρεις, ολοκληρωμένες, καθετοποιημένες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες. Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchising από το 1998, έχουμε συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων και υποστηρίζουμε τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts.

Ο ρόλος μας δεν αφορά μόνο στην ταχεία ανάπτυξή σας, αλλά και στην στιβαρή δημιουργία ισχυρών δικτύων, υποστηρίζοντάς σας στις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και παράλληλα διασφαλίζοντάς σας από τις παθογένειες του franchising, όπως τις έχουμε βιώσει κατά τη πολύχρονη ενασχόλησή μας.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά