want to be franchisorΚαθώς το franchising αποτελεί τη καλύτερη επιλογή για επαγγελματική απασχόληση για όσους διαθέτουν ένα ελάχιστο κεφάλαιο, όπως και διάθεση για προσωπική εργασία, η ζήτηση έχει αυξηθεί σημαντικά και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ξεκινούν τις δραστηριότητές τους με την υποστήριξη συστημάτων franchise, σε πείσμα των συνεχόμενων μνημονίων.


Έτσι λοιπόν, δραστηριοποιούνται στην αγορά και συνεχίζουν να αναπτύσσονται αρκετές αλυσίδες με ιδιαίτερη επιτυχία, πολλές εκ των οποίων ξεκίνησαν παλαιότερα ή και πολύ πρόσφατα και έχουν «μεγαλουργήσει», με πολλούς να «εμπνέονται» από την επιτυχία τους και να θέλουν να ακολουθήσουν τα βήματά τους.

Ποιός δεν θα ήθελε να είναι στη θέση της FUNKY BUDDHA που μέσα σε δύο χρόνια έχει γίνει το top fashion brand ή στη θέση των COFFEE LAB που μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια έχει ανοίξει πάνω από 40 νέα καταστήματα; Να έχει αποκτήσει τη φήμη του TODAY GROUP ή να απολαμβάνει την αναγνωρισιμότητα της ALTEREGO;

Αρκετοί, λοιπόν, διαθέτοντας ένα κατάστημα ή μια ιδέα ή κυρίως την επιθυμία, επιχειρούν μέσω franchise να επαναλάβουν τα επιτυχημένα case studies του κλάδου και γιατί όχι να γίνουν κάποτε τόσο μεγάλοι και ισχυροί, όπως τα COFFEE ISLAND ή ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ.

Όμως, για να επιτύχουν τόσο μεγαλεπήβολους στόχους θα πρέπει να υπάρχει πρώτα απ’ όλα μια πρωτοτυπία, μια (τουλάχιστον) τύπου καινοτομία που θα τους προσδώσει τη διαφορά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είτε είναι ένα πολύ δυνατό προϊόν, μια διαφορετική προσέγγιση του πελάτη, ένα ευφάνταστο design, μια πολύ οικονομική πρόταση κ.ο.κ.

Δεύτερος παράγοντας επιτυχίας αποτελεί η ευρεία δημοσιότητα της επιχειρηματικής πρότασης, να μάθει δηλαδή η αγορά και οι ενδιαφερόμενοι νέοι επιχειρηματίες την ύπαρξη του franchise concept και των σχετικών δεδομένων, δηλαδή τις απαντήσεις στα θεμελιώδη ερωτήματα Πόσο κοστίζει; Γιατί να το επιλέξω; Τι μου προσφέρει; Πως με υποστηρίζει; Πότε θα αποσβέσω; Πόσα θα βγάζω; Τι θα κάνω; Ποιες είναι οι τάσεις; Ποιες είναι οι προοπτικές μου; Αν μη τι άλλο, μόνο τα ανωτέρω brands και πολλά ακόμη, τα οποία προωθούμε μέσω του Franchise.GR, όπως ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, COFFEE BRANDS, ΟΚ ΑΝΥ ΤΙΜΕ MARKETS, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, NOBACCO αποδεικνύουν με την ανάπτυξή τους την αποτελεσματικότητα των ολοκληρωμένων (και πολυσύνθετων) ενεργειών διαδικτυακής προώθησης.

Πλέον, ωστόσο, του core advantage και του franchise promotion, απαιτείται ένα ολοκληρωμένο σύστημα franchise και ένα πλήρες σύστημα λειτουργίας και υποστήριξης, έτσι ώστε, η όλη δομή, η μητρική εταιρεία και οι δικαιοδόχοι, να ακολουθούν λιτές και αποτελεσματικές διαδικασίες με στόχο την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα. Μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται κερδοφορία για όλα τα μέρη και ευχαριστημένοι πελάτες. Ένας τομέας, όπου με εμπειρία από το 1990, υπηρετούμε μέσω των συμβουλευτικών υπηρεσιών μας. Άλλωστε αυτό εκφράζει και το νέο motto μας. Always Forward.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά