FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017.

Today Chrysanthi Athanasiou Managing Director

Today Chrysanthi Athanasiou Managing Director Fill 350x525Ο Όμιλος Today Group διαχειρίζεται τρία από τα δυναμικότερα σήματα που δραστηριοποιούνται στην εστίαση και τη μικρή λιανική εδώ και 14 συνολικά χρόνια. Τα τρία brands του Ομίλου, Today Stores, Todaylicious & Today’s Delicious Stores έχουν σαφή προσανατολισμό στον απόλυτο value for money χαρακτήρα προσφέροντας άριστη ποιότητα προϊόντων στην πλέον προσιτή τιμή. Με πάνω από 3000 κωδικούς προϊόντων, εξυπηρέτηση 7 ημέρες/ εβδομάδα σε 24ωρη βάση και παρουσία καταστημάτων σε 14 πόλεις, η προτεραιότητα των σημάτων, όσο και του Ομίλου, εδράζεται στη δημιουργία και διατήρηση της άριστης σχέσης με τον επισκέπτη προσφέροντας πάντα τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές.

Χρυσάνθη Αθανασίου

Managing Director

Πώς αξιολογείτε το συνεχές ενδιαφέρον των επενδυτών για τον κλάδο της Μικρής Εστίασης; Για ποιούς λόγους προσελκύονται από τον κλάδο;

Η οικονομική πραγματικότητα της χώρας σίγουρα δεν λειτουργεί ενθαρρυντικά προς επενδύσεις σε οποιονδήποτε κλάδο, ωστόσο η Μικρή Εστίαση, ακριβώς επειδή λειτουργεί στη βάση των καθημερινών αναγκών του ενεργού πληθυσμού της χώρας εξακολουθεί και διαθέτει την ανάλογη δυναμική, αποδίδοντας επιχειρηματικά ακόμη και σήμερα.

Λαμβάνοντας υπόψη τον σχετικό κορεσμό του κλάδου, ποιές πιστεύετε ότι είναι οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής;

Ένα από τα σήματα του Ομίλου, και συγκεκριμένα το Todaylicious, δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα στην καρδιά της κρίσης το 2011! Η ανάπτυξη προκύπτει πάντοτε σε συνάρτηση με την καινοτομία και τα οικονομικά αποτελέσματα που μπορούν να παραχθούν από ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό concept σε δεδομένο χρονικό διάστημα. Ο Όμιλος Today Group καθημερινά εξακολουθεί να αποδεικνύει πως προσφέρει το πλέον καινοτόμο και σταθερά αποδοτικό franchise concept της αγοράς, το οποίο κι εξελίσσεται συμπορευόμενο με τις νέες καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες!

Ποια είναι τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός καταστήματος;

Για την επιτυχία ή αποτυχία ενός καταστήματος κάθε, μικρή ή μεγάλη, λεπτομέρεια μετράει. Αυτό σημαίνει ότι η αποδοτικότητα και τα αποτελέσματα που πετυχαίνει ένα κατάστημα εξαρτώνται από το σύνολο των μεταβλητών από τις οποίες κι επηρεάζεται. Σίγουρα μια πρωτοπόρα ιδέα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών είναι η απαραίτητη βάση, ωστόσο αν η εφαρμογή της δεν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ανάλογα η επιτυχία δεν είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει, λοιπόν, κύριο συστατικό αλλά ο αποτελεσματικός συνδυασμός όλων που φέρνει την επιτυχία του σημείου. Από την ευρεία και συστηματική τεχνογνωσία και υποστήριξη που είναι σε θέση να προσφέρει ο δικαιοπάροχος έως την καθημερινή και ουσιαστική εμπλοκή του επιχειρηματία, τις ορθές πρακτικές διαχείρισης του καταστήματος, το προσωπικό που εργάζεται κ.ο.κ.

Ποιά είναι τα σημεία διαφοροποίησης της επιχειρηματικής σας πρότασης;

  • Χαμηλό επιχειρηματικό ρίσκο

  • Υψηλή αναγνωρισιμότητα των σημάτων

  • Εξασφαλισμένη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό

  • Συνεργασία αποκλειστικά με επώνυμες, αξιόπιστες και ευρέως αναγνωρίσιμες προμηθεύτριες εταιρείες

  • 24ωρη λειτουργία καταστημάτων, 7 ημέρες την εβδομάδα

  • Ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης franchise της εταιρείας σας;

  • Απαιτούμενος χώρος από 60 τ.μ. έως 105 τ.μ. minimum (αναλόγως του επιλεγέντος σήματος)

  • Απαιτούμενη Επένδυση: από 80.000 € έως 180.000 € (μεσοσταθμικά)

  • Royalties: σταθερό μηνιαίο ποσό

  • Διάρκεια Σύμβασης: 9 έτη

  • Εξατομικευμένος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός βάσει ακινήτου και λειτουργικότητας καταστήματος

  • Πλήρης υποστήριξη από την πρώτη στιγμή και καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας

Τί πρέπει να προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι νέοι επιχειρηματίες που επιθυμούν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα;

Πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να εισέλθουν σε ένα κλάδο με έντονο και διαρκή ανταγωνισμό και να είναι αποφασισμένοι να παραμείνουν σε αυτόν μακροπρόθεσμα. Να αντιμετωπίσουν την επένδυση τους ως μια διαχρονική επιχειρηματική δραστηριότητα, να επιλέξουν το σύστημα franchise που ανταποκρίνεται στις δικές τους προσωπικές κι επαγγελματικές προσδοκίες και να προχωρούν σταθερά με σαφή στρατηγικό σχεδιασμό αποζητώντας τα στοιχεία εκείνα που θα τους διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό και θα τους εκτινάξουν στην κορυφή των leaders franchisees.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found
    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά