FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017.

Franchise White Paper Fill 200x200

  1. Ασαφές Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία χρησιμοποιούνται «εν μέρει αλήθειες» κατά την ενημέρωση των υποψηφίων δικαιοδόχων.

  2. AdΗocracy: Η οργανωτική δομή που χαρακτηρίζεται από έλλειψη δομών και διαδικασιών. Το αντίθετο της γραφειοκρατίας. (Η ευελιξία είναι must. Η ανοργανωσιά είναι φρίκη.)

  3. Bhag: Το δύσκολο και φιλόδοξο πλάνο ή στόχος. (Με λίγη τύχη και πολλές ώρες, πετυχαίνεις τα πάντα.)

  4. BlackOut Franchise: Όταν τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχεις κάνει ούτε ένα νέο κατάστημα και στέλνεις δελτία τύπου για τα νέα σου προϊόντα.

  5. Blockbuster Franchise: Προτάσεις υψηλής ακροαματικότητας, λαμπρού μέλλοντος και έξτρα τεχνογνωσίας.

  6. Boomerang Franchisee: Ο δικαιοδόχος που εγκαταλείπει πολύ νωρίς κάθε προσπάθεια εργασίας και σοβαρότητας και εγκαταλείπει το δίκτυό του.

  7. BoreFranchise: Μια από τα ίδια.

  8. Bozo Explosion: Η κατάσταση κατά την οποία ένας ανίκανος διευθυντής προσλαμβάνει ανίκανα στελέχη, τα οποία, με την σειρά τους, προσλαμβάνουν ανίκανους υπαλλήλους, με αποτέλεσμα την συνάθροιση πλήρως αντιπαραγωγικού και

  9. αναποτελεσματικού προσωπικού σε μια εταιρεία. (γνωστό και ως φαινόμενο Ντόμινο.)

  10. Brokeback Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία ένα από τα δύο μέρη αποφάσισε ότι το franchise δεν του ταιριάζει.

  11. Business Plan: Εμπεριέχει όλες τις πληροφορίες που αγνοούν τα αποτυχημένα συστήματα franchise.

  12. Corpocracy: Η κοινωνία στην οποία οι επιχειρήσεις διαθέτουν οικονομική και πολιτική επιρροή.

  13. Corporate Anorexia: Η κατάσταση κατά την οποία η επιχείρηση χαρακτηρίζεται από διάχυτο φόβο και αβεβαιότητα για το μέλλον και αποφασίζει την εφαρμογή cost-cutting τεχνικών, αποκομμένων από το στρατηγικό πλάνο της.

  14. Corporate Jester: Το προικισμένο στέλεχος ή ο άξιος σύμβουλος που χρησιμοποιεί humor και «ευχάριστες» τεχνικές για να αναδείξει τα αδύναμα στοιχεία της επιχείρησης και για να προτείνει λύσεις.

  15. Corridor Cruiser: Το στέλεχος που σπαταλά (ηθελημένα ή όχι) πολλές ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας από το ένα meeting στο άλλο.

  16. Crisis Franchise: Οι δικαιοδόχοι λύνουν συμβάσεις ή δεν πληρώνουν ή τα παρα-λένε μεταξύ τους ή «θάβουν» τη μητρική εταιρεία.

  17. Crystal Franchise: Η επιχειρηματική πρόταση που λειτουργεί ως αμφεταμίνη και σε συνεπαίρνει για αρκετούς μήνες.

  18. Cuddle Concepts: Οι επιχειρηματικές ιδέες που συνδυάζουν design και φιλικότητα.

  19. Γεωγραφική Αποκλειστικότητα: Φανταστικές γραμμές που διαχωρίζουν τοπικά την κυριαρχία του ενός καταστήματος από το άλλο.

  20. De-Franchise: Όταν κάποιος σταματά το franchise, επειδή είτε τα θαλάσσωσε, είτε άλλαξε στρατηγική.

  21. Drink the Kool-Aid: Να πιστεύεις απόλυτα κάτι, τυφλά και χωρίς αμφιβολίες. Κατάσταση ψυχολογίας και ψυχισμού που επιθυμούμε να χαρακτηρίζει τους δικαιοδόχους.

  22. Duvet Day: Μια ημέρα που η επιχείρηση αποδέχεται ότι ο/ οι εργαζόμενος/ οι σε αυτήν έχουν δικαιωματικά κερδίσει ως αργία – day off, ή ως ημέρα χαμηλής παραγωγικότητας. (Συνήθως μετά από ένα μεγάλο ξενύχτι εργασίας!)

  23. Δικαιοχρησιομαντεία: Επιστημονική μέθοδος ανάγνωσης των ρυτίδων του χεριού με σκοπό να βρεθεί ο κατάλληλος τύπος franchise του ασθενή – υποψήφιου δικαιοδόχου.

  24. EarWorm: Τραγούδι που επαναλαμβάνεται συνέχεια στο μυαλό όσων το έχουν ακούσει. Σύστημα franchise που βρίσκεται στις 5 πρώτες επιλογές των δικαιοδόχων.

  25. Eat What You Kill: Η επιχειρηματική φιλοσοφία ανταμοιβών κατά την οποία συνδέεται άμεσα η αμοιβή με το αποτέλεσμα.

  26. EgoWall: Ο τοίχος που φιλοξενεί πτυχία, βραβεία, φωτογραφίες με υψηλά πρόσωπα και επώνυμους.

  27. ElephantFranchise: Όταν το δίκτυο φτάσει σε ένα σημείο, όπου οι διαδικασίες είναι τόσο αργές όσο ένας ελέφαντας με αρθριτικά.

  28. Enronomics: Η πρακτική μερικών επιχειρήσεων κατά την οποία βασίζονται σε υπεραισιόδοξα επιχειρηματικά πλάνα και προβλέψεις πωλήσεων.

  29. Επιλογή Franchise Concept: Η απόφαση βάση συναισθήματος ή ψυχικής διάθεσης ότι μια πρόταση franchise είναι καλύτερη από μια άλλη. (Εξαιρούνται από τον ορισμό όσοι έχουν εμπιστευθεί μια εταιρεία συμβούλων.)

  30. Επιλογή Franchise Concept (εξαίρεση): Η απόφαση που σου προτείνει αυτός ο σύμβουλος που έχεις πληρώσει ή του την έχεις αποσπάσει χωρίς κόστος για εσένα. (Τουλάχιστον καλύτερη από την προηγούμενη.)

  31. Fad Surfing: Η υιοθέτηση της μιας επιχειρηματικής φιλοσοφίας μετά την άλλη.

  32. Fair Franchise: Η σχέση μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, όπου απουσιάζουν ο φθόνος, η έπαρση και η περιφρόνηση.

  33. Fast Leader: Ο επιχειρηματίας που αναπτύσσεται γρήγορα.

  34. Flex Place: Η δυνατότητα που παρέχεται από αρκετές επιχειρήσεις να εργάζεται το προσωπικό τους είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι του.

  35. Franchise Pollution: Η μόλυνση που προκαλεί η υπερπληθώρα πληροφοριών και επενδυτικών προτάσεων.

  36. Fouskadar: Η επίκτητη έκτη αίσθηση που μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε αν μια επιχειρηματική πρόταση είναι ή πρόκειται να εξελιχθεί σε φούσκα.

  37. Franchise (1): Ένας έξυπνος τρόπος συνεργασίας περισσοτέρων του ενός για την απόκτηση αμοιβαίων κερδών, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο.

  38. Franchise (2): Ο μοναδικός τρόπος του να ανοίξεις μια επιχείρηση μειώνοντας στο ελάχιστο τόσο τα άγχη σου, όσο και τις πιθανότητες να την κλείσεις.

  39. Franchise (3): Ο μοναδικός τρόπος να δημιουργήσεις μια αλυσίδα, να βγάλεις λεφτά και κυρίως να διασφαλίσεις την επιχειρηματική μακροβιότητά σου, αρκεί να έχεις κάτι να πεις και να κάνεις τα σωστά βήματα.

  40. Franchisalism: Η απόλυτη κυριαρχία των δικαιοπαρόχων προς τους δικαιοδόχους και η επιβολή μιας σειράς απόλυτων καταχρηστικών όρων λειτουργίας (franchise + vandalism).

  41. Franchise Market: Καταστήματα (Σύμβουλοι) που πουλούν την πραμάτεια τους όπως και τα γνωστά μανάβικα, δηλαδή απαντούν και αναμένουν ερωτήσεις του στυλ: Εσείς τι έχετε;

  42. Franchise Revenge Effect: Όταν η είσοδος στην αγορά μιας αλυσίδας franchise αλλάζει το τοπίο και οδηγεί προς τον αφανισμό τα αυτόνομα καταστήματα του κλάδου.

  43. Franchisee (1): Ο μελλοντικός συνάδελφος ενός υποψηφίου δικαιοδόχου, του οποίου την γνώμη δεν ζητά παρά μόνο όταν ξεκινήσει να λειτουργεί το κατάστημά του.

  44. Franchisee (2): Κάθε άτομο που γνωρίζουμε αρκετά καλά για να ανοίξει ένα κατάστημα με τη φίρμα μας, αλλά δεν σκεφτόμαστε με τίποτα να συμμετέχουμε στην επιχείρησή του ή να του δανείσουμε χρήματα.

  45. Franchise Consultant (1): Ο επαγγελματίας που αγνοεί ορισμένες από τις γνώσεις που κατέχει ο δικαιοπάροχος και διαθέτει κάποιες άλλες, τις οποίες αγνοεί παντελώς ο δεύτερος.

  46. Franchise Consultant (2): Το άτομο που έχει την ικανότητα να βλέπει πράγματα που δεν βλέπουν οι πελάτες του.

  47. Franchise Ethics: Η διαπίστωση της ανάγκης να ενωθούμε και να απαιτήσουμε τη θέση που αξίζει στον θεσμό και στους εαυτούς μας.

  48. Franchise Leader: Αυτός που διαθέτει το μεγαλύτερο και υγιέστερο δίκτυο. Αυτός που αγωνίζεται για τον θεσμό, αυτός που βραβεύθηκε στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE.

  49. Franchise Park: Το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, όπου δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις δικαιόχρησης.

  50. FranchiseTron: Το δίκτυο franchise που έχει αναπτύξει νευρωνικές διαδικασίες διάχυσης και ανάδρασης της πληροφορίας από και προς τα μέλη του.

  51. Franchisor (1): Αυτός που είναι υποχρεωμένος να διοικεί μια αλυσίδα. Κάποτε ήταν ο μοναδικός άρχοντας της αλυσίδας. Σήμερα αποκτούν δικαιώματα και οι δικαιοδόχοι του.

  52. Franchisor (2): Αυτός που κάποτε είχε μια καλή ιδέα, 1 – 3 καταστήματα και λίγα λεφτά για να τα διαθέσει σε άυλες επενδύσεις. Σήμερα πρέπει να έχει καταφέρει να βρει και να έχει αποδείξει ισχυρά ανταγωνιστικά και διαφοροποιητικά στοιχεία.

  53. Froken: Η μέθοδος που έχουν υιοθετήσει κάποιοι σύμβουλοι, οι οποίοι προσκαλούν δυνητικούς δικαιοδόχους για δωρεάν ενημέρωση σχετικά με ένα συγκεκριμένο σύστημα franchise, το όνομα των οποίων τους έχει δώσει η συγκεκριμένηδικαιοπάροχος εταιρεία και όταν – με το καλό – έρθουν αυτοί στα γραφεία των συμβούλων, τους ενημερώνουν για τα υπόλοιπα συστήματα που «πουλάνε».

  54. Fr Creep: Η προβολή του franchise σε διαφημίσεις κάθε είδους, π.χ. σε καταναλωτικά περιοδικά, καταναλωτικά έντυπα που διανέμονται ευρέως, καρτολίνες, ραδιόφωνο κ.λπ.

  55. Future Franchise: Η χρονική περίοδος, στη διάρκεια της οποίας οι δικαιοδόχοι αγοράζουν τζιπάκια, οι καταναλωτές διαδηλώνουν υπέρ της αλυσίδας μας και το προσωπικό μας προσεύχεται υπέρ της μητρικής πριν κοιμηθεί.

  56. Φιλοδοξία: Η ακατανίκητη επιθυμία να σε μισούν οι εχθροί σου.

  57. Φορητό Franchise: Brand name που συχνά ανήκει σε υπεράκτια εταιρεία και υπόκειται σε ασταθές ιδιοκτησιακό καθεστώς, λόγω συχνών πτωχεύσεων των εκάστοτε ενοικιαστών του.JokeFranchise: Όταν όλοι όσοι το ακούνε, σκάνε στα γέλια ή μειδιάζουν ελαφρά.

  58. Junk Franchise: Δεν υπάρχει γνωστό σήμα, δεν υπάρχουν αποκλειστικότητες προϊόντων και περιοχών. Ο δικαιοπάροχος απαιτεί Τέλη Εισόδου τοις μετρητοίς και θεοποιεί την Τεχνογνωσία του.

  59. HappyFranchise: Όταν όλοι είναι ικανοποιημένοι.

  60. Hedgehog Concept: Η ιδέα που αν πετύχει και δείξει σημαντικά αποτελέσματα ανυψώνει το status του στελέχους που την είχε και ενισχύει την ίδια την επιχείρηση.

  61. Hot Desk: Η θέση εργασίας που δεν ανήκει σε κάποιο συγκεκριμένο υπάλληλο, αλλά είναι διαθέσιμη για τους εξωτερικούς συνεργάτες.

  62. Hotelling: Η φιλοσοφία σχεδιασμού ενός γραφείου κατά την οποία εξυπηρετούνται αρκετοί εξωτερικοί συνεργάτες.

  63. KnowledgeBase: Module ή δυνατότητα των CRM και παράγοντας επιτυχίας των δικτύων που αναπτύσσονται.

  64. Innovation Leader: Αυτός που έχει δημιουργήσει κάτι εντελώς διαφορετικό και έχει, παράλληλα, σημειώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

  65. Intelligent Franchise: Η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διαχείριση του δικτύου των 99,99% franchised καταστημάτων.

  66. Ghost Franchise: Μια γνωστή, κάποτε, αλυσίδα franchise που υφίσταται ακόμη, αλλά έχει χάσει όλη την αίγλη της.

  67. Κακέκτυπο: Κακή αντιγραφή ενός franchise concept, το οποίο δεν διαφοροποιείται πουθενά και δεν πληροί καμιά προδιαγραφή ποιότητας.

  68. Le-Design: Η αναδιοργάνωση που βασίζεται στο νομικό κύκλωμα.

  69. Lifestyle Office: Οι χώροι εργασίας που είναι αρκετά εξατομικευμένοι στις προσωπικές επιλογές του κάθε υπαλλήλου.

  70. Marzipan Layer: Το επίπεδο ιεραρχίας που αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή ή Ιδιοκτήτη.

  71. MassFranchise: Όταν τεκμηριώνονται πλάνα ανάπτυξης άνω των 100 σημείων.

  72. Metrosexual: Άντρας που δίνει περισσότερη σημασία και προσοχή από ο μέσο όρο στην εμφάνιση και «καλλωπισμό» του. Ένα νέο target group για τις αλυσίδες franchise!

  73. MissionWare: Τα πάντα, από στυλό, κούπες και μπλουζάκια, τα οποία αναγράφουν το logo ή motto της επιχείρησης.

  74. MonoFranchise Business: Φιλοσοφία λειτουργίας δικαιοπαρόχων, οι οποίοι έχουν τα μοναδικά τους έσοδα από entry fees και royalties.

  75. Μάζα: Η βάση των πολιτικών και της άσοφης σοφίας τους.

  76. Μέλλον: Η χρονική περίοδος κατά την οποία οι δουλειές μας ανθούν, οι φίλοι μας είναι πιστοί και η επιτυχία μας σίγουρη.

  77. Μεταρρύθμιση: Αυτό που ικανοποιεί τους μεταρρυθμιστές και ενίοτε τους ανακατατάσσει στις καρέκλες.

  78. Nap Nook: Χώρος που οι εργαζόμενοι μπορούν να ξεκουραστούν κατά την διάρκεια του 8ωρου εργασίας.

  79. Νόμιμος: Ο συμβατός με την επιθυμία του δικαστή που θα του λάχει.

  80. Occupational Spam: Άχρηστα μηνύματα που γεμίζουν το Inbox.

  81. Office-Free: Οι εργαζόμενοι που δεν χρειάζεται να δουλεύουν εντός τεσσάρων τοίχων. (ή και δεν το επιθυμούν.)

  82. Passion Franchise: Η αλυσίδα που έχει κατορθώσει να συνεργάζεται με ευχαριστημένους δικαιοδόχους και να έχει ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι διαφημίζουν και γίνονται υπέρμαχοι του franchise που προτείνει.

  83. Phishing: Δημιουργία πλαστού website με σκοπό την απόσπαση προσωπικών στοιχείων π.χ. passwords, visa numbers για την εξαπάτηση των χρηστών. Δημιουργία μέσω αντιγραφής αλυσίδων franchise με στόχο την παραπλάνηση δικαιοδόχων και καταναλωτών.

  84. Pin-Drop Syndrome: Η κατάσταση κατά την οποία η υπερβολική ησυχία σε ένα εργασιακό χώρο ταράζει τα νεύρα.

  85. Presenteeism: Η ψυχολογική κατάσταση κατά την οποία κάποιος νιώθει την υποχρέωση να πάει στην εργασία του ακόμη και αν είναι πολύ άρρωστος, ή να παραμείνει έως αργά, χωρίς να έχει έξτρα εργασία.

  86. Προνόμιο: Το δικαίωμα του δικαιοπαρόχου να κάνει λάθη.

  87. Πτωχευτικό Δίκαιο: Ένας έξυπνος κανόνας για την απόκτηση περιουσιών εις βάρος άλλων.

  88. Re-Construction/ Re-Organization/ Re-Engineering: Έχει άμεση σχέση με το Ξεσκαρτάρισμα.

  89. Regime Change: Όταν αναφερόμαστε ειρωνικά στην αλλαγή της διοίκησης.

  90. RelationFranchise: Όταν οι δικαιοδόχοι ενδιαφέρονται και συμμετέχουν στην εξέλιξη ολόκληρης της αλυσίδας.

  91. Silver Ceiling: Οι κανόνες συμπεριφοράς που αποτρέπουν παλαιούς υπαλλήλους να προαχθούν.

  92. Stealth Parenting: Το να την κάνεις για το σπίτι, λέγοντας ότι πας σε meeting.

  93. Stovepipe Organization: Ο οργανισμός που δίδει συγκεκριμένες (και στενές) αρμοδιότητες και ευθύνες στο προσωπικό του.

  94. Strategy: Μια πορεία με πολλές διαδρομές που οδηγούν συνήθως από το πουθενά στην ίδια αρχή.

  95. SupermarketConsultant: Ο σύμβουλος που τα ξέρει όλα, τα κάνει όλα και τα πουλά όλα.

  96. Σύμβαση Franchise: Απαραίτητο κείμενο που δεν διαβάζει κανένας και που συνήθως δεν αναφέρει τίποτα από αυτά που θα συμβούν στο μέλλον.

  97. Toxic Franchisee: Ο εγωιστής και παντογνώστης δικαιοδόχος που είναι συνέχεια αρνητικός, απαιτητικός και γκρινιάρης.

  98. Trust Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα θετικό και αληθινό κλίμα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας/ επιτυχίας μεταξύ δικαιοδόχων, προσωπικού και λοιπών συνεργατών.

  99. Underload Syndrome: Ψυχολογική καταπίεση που οδηγεί στην κατάθλιψη, όταν δεν υπάρχει ευχαρίστηση στην δουλειά σου.

  100. Warm-Chair Attrition: Η χαμένη παραγωγικότητα, αποτέλεσμα μιας σειράς υπαλλήλων που απλώς παραμένουν στην θέση τους μέχρι να βρουν κάτι καλύτερο να κάνουν.

Το ανά χείρας άρθρο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο FRANCHISE BUSINESS RULES του Πλάτωνα ΤΡ. Μαλλικούρτη, εκδόσεις arsinoi, Απρίλιος 2009.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found

    ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ!

    FbackNEW

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

    210 65 40 681

    Σας ενημερώνουμε αντικειμενικά και με απόλυτη ειλικρίνεια, καθώς διαθέτουμε ένα ευρύ portfolio επιλογών, ικανό να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας.

    Προτείνουμε τα concepts που αξιοποιούν τις δυνατότητές σας και καλύπτουν τις προσδοκίες σας.

    Εκπροσωπούμε τα πλέον δυναμικά brands για τα οποία σας ενημερώνουμε με κάθε λεπτομέρεια.

    • Ποιές είναι οι προοπτικές του κλάδου που σας ενδιαφέρει;

    • Ποιό concept είναι κατάλληλο για εσάς;

    • Ποιές είναι οι ευκαιρίες της αγοράς;

    • Ποιές είναι οι μεγάλες παγίδες;

    • Πώς να τσεκάρετε τον franchisor;

    • Τι να προσέξετε στην σύμβαση franchise;

    • Ποιά είναι τα κρυφά κόστη της επένδυσης;

    • Πώς να αξιολογείσετε τα καταστήματα που έχετε βρει;

    Αξιοποιείστε την εμπειρία και την γνώση δεκαετιών της εταιρείας μας, καθώς διαδραματίζουμε θεσμικό, πρωταγωνιστικό και ηγετικό ρόλο στο franchising.

    Ξεκινήστε το επιχειρηματικό μέλλον σας με εμάς και διασφαλίστε την επιτυχία!

    Fields marked with * are required

    Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση. Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά