FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017.

Bridge Franchise Fotis 2017 Fill 200x150 Μέσω της καινοτομίας, της γνώσης και της αγάπης για το προϊόν, με σεβασμό προς πελάτες και συνεργάτες και με οικονομικά μεγέθη που εναρμονίζονται στην εποχή μας, διασφαλίζεται η επιτυχία.

Φώτης Βλαχάκης

CEO, Bridge Coffee Roasters

Πώς αξιολογείτε το συνεχές ενδιαφέρον των επενδυτών για τον κλάδο της Μικρής Εστίασης; Για ποιούς λόγους προσελκύονται από τον κλάδο;

Το συνεχές ενδιαφέρον των επενδυτών έγκειται στο ότι η Μικρή Εστίαση αποτελεί έναν από τους λίγους κλάδους στην Ελλάδα που αντέχει την δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Αυτό έχει βέβαια δημιουργήσει μεγάλο ανταγωνισμό αναγκάζοντας όλες τις αλυσίδες να γίνουν καλύτεροι, κάτι που είναι θεμιτό. Η Ελλάδα είναι 4 χρονιές best nation στον καφέ με αποτέλεσμα να δημιουργεί κουλτούρα, ένα γεγονός που πρέπει να εκμεταλλευτούμε διεθνώς. Αυτό αποδεικνύεται, άλλωστε, από τις συνεχείς διακρίσεις στα παγκόσμια πρωταθλήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη τον σχετικό κορεσμό του κλάδου, ποιές πιστεύετε ότι είναι οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής;

Μία σωστή στρατηγική ανάπτυξης με ένα οικονομικό πλάνο που εναρμονίζεται στις σημερινές συνθήκες, με καινοτόμες ιδέες, με πραγματική αγάπη ως προς το προϊόν και σεβασμό προς τον πελάτη οι πιθανότητες είναι με το μέρος του επιχειρηματία.

Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης franchise της εταιρείας σας;

Τα σημεία διαφοροποίησης της αλυσίδας Bridge είναι ότι έχει καθιερωθεί η οργάνωση επιτροπών και συμβουλίων στα οποία συμμετέχουν οι δικαιοδόχοι με σκοπό την ανταλλαγή εμπειριών, ιδεών, παρατηρήσεων, και νέων προτάσεων με σκοπό την βελτίωση της αλυσίδας ως σύνολο. Έτσι αυξάνονται οι συνέργειες μεταξύ των μελών του συστήματος και δημιουργείται ένα εσωτερικό δίκτυο πληροφοριών και ανταλλαγής καλών πρακτικών, που οδηγεί σε βελτιώσεις του τρόπου διοίκησης ή και των διατεθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί πηγή καινοτομιών. Ο δικαιοπάροχος έχει εξασφαλισμένη, μέσω του δικτύου των καταστημάτων, την συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις τάσεις και τις συνθήκες που επικρατούν στην κάθε περιοχή. Έτσι, έχει την δυνατότητα να γνωρίζει άμεσα τις ανάγκες των καταναλωτών και να είναι σε θέση να χαράζει σωστή εμπορική πολιτική, βασισμένη στα δεδομένα της αγοράς.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found
    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά