FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017.

Id3 Fill 350x213

Εντός του 2017 έχουμε, ήδη, αντιληφθεί τόσο σημαντικές κινήσεις, όσο και ταχεία ανάπτυξη από τις γνωστές και δυναμικές αλυσίδες franchise στην καφεστίαση. Ταυτόχρονα, νέοι παίχτες έχουν εμφανισθεί, αλλά και νέα concepts ετοιμάζουν δυναμική διείσδυση στην αγορά. Το τοπίο στην αγορά αλλάζει ραγδαία και συνεχώς, αναδιαμορφώνοντας τα έως σήμερα δεδομένα!

Ο Γρηγόρης, με πολύ μεγάλη ιστορία από το 1972, άλλαξε σήμα και όνομα και ξεκίνησε δυναμική διαφήμιση στην τηλεόραση και όχι μόνο με το motto «Πάντα Λιακάδα». Παράλληλα, πρόσθεσε στη γκάμα του το νέο mild καφέ, όπως και το cold brew. Ακολουθεί μια δυναμική ανάπτυξη, χτυπώντας κάθε δυνατό εμπορικό σημείο, επιβεβαιώνοντας ότι κατέχει θέση γίγαντα στην κατηγορία του, με περισσότερα από 315 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.

Τα Καφεκοπτεία Coffee Island αριθμούν σε 382 σημεία και χαρακτηρίζονται από συνεχή ανάπτυξη. Από το 1999 μέχρι σήμερα τα καφεκοπτεία Coffee Island δίνουν την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαμβάνουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, αλλά και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού, άκρως ποιοτικού καφέ. Το εκπαιδευτήριο, το εργαστήριο, η μεταποίηση καφέ, αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για να υποστηρίξουν κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα καταστήματα υπηρεσιών coffee on-the-go.

Συνεχίζουν τις εναρμονισμένες με την εταιρική τους ταυτότητα ενέργειες προβολής, διεκδικούν πανευρωπαϊκά βραβεία και διακρίσεις και εμφανίζονται πλέον και στη τηλεόραση. Εισάγουν συνέχεια νέα προϊόντα στη γκάμα τους, όπως το nitro cold brew, και το Espresso Tonic, και ανανεώνουν συνέχεια τις επιλογές στο MicroFarm Project.

Τα Coffee Lab, ξεκινώντας τέλος του 2015 ως η πρώτη αλυσίδα καφέ του 3rd wave coffee movement στην Ελλάδα, με πρωτοστάτη τον πιστό φίλο του καφέ, τον Argus, διαθέτει το πιο δυνατό brand name, με κοντά 60 καταστήματα, κορυφαία τεχνογνωσία και προϊόντα speciality coffee σε ασύγκριτες τιμές και ποιότητα, με ιδιόκτητες παραγωγικές εγκαταστάσεις και άριστα εκπαιδευμένους baristi.

Το 2017, η μητρική εταιρεία προέβη σε αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού της και συνεχίζει ακάθεκτη τις επενδύσεις, με στόχο την ομαλή τροφοδοσία του συνεχώς αναπτυσσόμενου δικτύου καταστημάτων. Με πέντε νέα καταστήματα τον Σεπτέμβριο, συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς και να ξεχωρίζει στην αγορά με 4 single origin καφέδες, Βραζιλία, Γουατεμάλα, Αιθιοπία και Κένυα.

Το Flocafe, η αλυσίδα καφέ με τη μεγαλύτερη ιστορία στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1994, όταν το πρώτο κατάστημα Flocafe άνοιξε τις πόρτες του στο κατάστημα της Λ. Κηφισίας. Έτσι μπήκε στη ζωή του Έλληνα ο espresso, ενώ μέχρι τότε οι προτιμήσεις ήταν κυρίως στον στιγμιαίο καφέ. Το 1995, η αλυσίδα δημιούργησε το πρώτο κατάστημα εκτός Αθήνας, και ήδη σέρβιρε 8 διαφορετικά ήδη espresso, ενώ το 2000 δημιουργήθηκε το πρώτο Flocafe σε πλοίο. Το 2003 το σήμα Flocafe βγήκε για πρώτη φορά εκτός Ελλάδας, στη Λευκωσία. Όλα αυτά τα χρόνια, το Flocafe διαμορφώνει τις τάσεις, εκπαιδεύει τους καταναλωτές στη διαδικασία παρασκευής καφέ, επιλέγει και προσφέρει διαφορετικά χαρμάνια, δημιουργεί πρωτότυπα ροφήματα που έχουν αγαπηθεί από τους καταναλωτές όπως το θρυλικό biscolatto. Από τότε μέχρι σήμερα, για περισσότερα από 20 χρόνια, το Flocafe, επενδύει στην καινοτομία, στην έρευνα και ανάπτυξη, στο οργανωμένο σύστημα franchising και στην εμπειρία του καταναλωτή. Το 2014 το Flocafe έκανε ακόμη ένα βήμα εξέλιξης, και επαναπροσδιορίστηκε ως Flocafe Espresso Room, κεφαλαιοποιώντας έτσι την 20χρονη πείρα του, στην αγορά του καφέ σήμερα.

Coffeeway είναι το brand που έφερε την επανάσταση στο χώρο του καφέ και διαμόρφωσαν την τάση γι’ αυτό που σήμερα ονομάζεται “specialty coffee shop”. Ξεκινώντας το 1994 με το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι, με επανειλημμένες διεθνείς και ελληνικές βραβεύσεις, αποτελούν το Νο1 προορισμό για την καθημερινή απόλαυση του καφέ σε περισσότερες από 80 ποικιλίες, πάνω από 40 επιλογές τσαγιού, υπηρετώντας καθημερινά τη φιλοσοφία τους «from bean to cup».

Μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise είναι αυτή των TROPICAL café που ανατρέπει τα δεδομένα στον κλάδο της καφεστίασης, καθώς καινοτομεί με Coffee Shops που συνδυάζονται με Coffee Roasters, αποτελώντας την έμπνευση για νέας γενιάς 3wave coffee shops. Η φιλοσοφία της εταιρείας βασίζεται στη δημιουργία μικρών street café που προσφέρουν ανώτερης ποιότητας καφέ 100% Arabica, που καβουρδίζεται μέσα στο κατάστημα, φρεσκοκόβεται και προσφέρεται ολόφρεσκος στον πελάτη.

Το νέο franchise project των MOKACCINO, εμπνευσμένο από την ισπανο-καραϊβική κουλτούρα της Λατινικής Αμερικής, ξεκίνησε την ανάπτυξή του μέσω franchise. Με έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία, τα MOKACCINO ξεχωρίζουν για το design τους σε χρώματα από τις Φαβέλες της Λατινικής Αμερικής, με δυνατό product mix, καφέδες και ποκιλία συνοδευτικών. Η καλύτερη value for money πρόταση στη Μικρή Εστίαση, με αρχική επένδυση από 25,000 Ευρώ μέχρι 35,000 Ευρώ, χωρίς entry fees και royalties.

Ξεκίνησαν την ανάπτυξή τους το 2ο εξάμηνο του 2017 και σήμερα διαθέτουν 3 καταστήματα εν λειτουργία και μερικές δεκάδες προσύμφωνα, με στόχο τα 10 εν λειτουργία καταστήματα, μέχρι τέλος του έτους.

O γνωστός Toni Sfinos, με πολυετή εμπειρία στον κλάδο της ψυχαγωγίας, παρουσιάζει την Tonis Playz, τη νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops, που ξεχωρίζει για μια σειρά από ανατρεπτικά χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας το αξεπέραστο πάθος για τον καφέ και την τελειότητα, με δομημένα τεχνοκρατικά στοιχεία οργάνωσης και λειτουργίας.

Τα Bridge έχουν σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σύστημα, το οποίο αφορά στη λειτουργία σύγχρονων street café, με κύριο προϊόν μονοποικιλιακούς και specialty καφέδες ανώτερης ποιότητας, όπως και μια σειρά από ροφήματα, γλυκά, αλμυρά εδέσματα και σκεύη για το σπίτι ή το γραφείο.

Το νέο Bridge επί της Μπουμπουλίνας 1 στο Κερατσίνι διαφοροποιείται με σύγχρονη rock αισθητική, σε έντονο βιομηχανικό ύφος, χρησιμοποιώντας ως κύρια υλικά το σίδερο σε ακατέργαστη μορφή, μασίφ ξύλο και φυσική πέτρα. Τα Bridge προσφέρουν εμπειρία καφέ, διαθέτοντας μεγάλη ποικιλία από μονοποικιλιακούς καφέδες από Κολομβία, Γουατεμάλα. Αιθιοπία, Κόστα Ρίκα, αλλά και διάφορα χαρμάνια από εκλεκτές single origin ποικιλίες, τόσο για όλα τα γνωστά ροφήματα καφέ, espresso και capuccino, όπως και Flat White ή καφέδες φίλτρου Chemex, Aeropress, V60 και Syphon (για τους πιο μυημένους Cold Brew).

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των piatsa Cafe & Snack αφορά σε ένα ισχυρό concept στη Μικρή Εστίαση, με μια σειρά από χαρακτηριστικά που διασφαλίζουν υψηλές αποδόσεις, όπως ευρεία γκάμα προϊόντων σε εξαιρετική σχέση ποιότητας προς τιμή, μοναδικό design καταστημάτων, πολύχρονη εμπειρία, δυνατή τεχνογνωσία, ολοκληρωμένο σύστημα και πλήρη επιτυχία πιλοτικού καταστήματος. Το piatsa Cafe & Snack, μετά από μια αξιοσημείωτη επιτυχημένη πορεία και έχοντας δημιουργήσει ένα δυνατό brand, αναπτύσσεται πλέον μέσω franchise, παρέχοντας στους συνεργάτες – franchisees τα εχέγγυα της επιτυχίας, μέσα από ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σύστημα που στηρίζεται στην άρτια τεχνογνωσία και πολυετή εμπειρία της μητρικής εταιρείας. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, σε ένα απαιτητικό σημείο της Αθήνας, επί της Αχαρνών 282, προσφέροντας τόσο έναν τέλειο σε γεύση και ποιότητα καφέ, όσο και μια πλήρη γκάμα προϊόντων από συνοδευτικά του καφέ και προϊόντα ζύμης μέχρι σάντουιτς, κρέπες και burgers, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ισχυρές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή του, ικανοποιώντας το δίπτυχο «άριστη ποιότητα – συμπιεσμένο κόστος αγορών».

Η αλυσίδα καταστημάτων AROMA Caffe εξειδικεύεται στη γρήγορη και ποιοτική εστίαση, παρέχοντας εξαιρετικής ποιότητας καφέ σε μοναδικές τιμές, καθώς και γευστικά, εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα χρησιμοποιώντας αγνά υλικά, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές. Τα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, οι ποιοτικά επιλεγμένοι προμηθευτές, ο σύγχρονος σχεδιασμός καθώς και οι στρατηγικές θέσεις των καταστημάτων, καθιστούν την αλυσίδα AROMA Caffe ως μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες αλυσίδες καταστημάτων στον χώρο της καφεστίασης.

Τα Coffee Berry παρέχουν ένα συνδυασμό μοναδικής εμπειρίας καφέ με την φιλοσοφία του 3ου κύματος και γλυκών και αλμυρών γευστικών προτάσεων. Στα Coffee Berry θα βρείτε ολόφρεσκους ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και θα ενημερωθείτε για τις διατροφικές τους αξίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «F», δύο εξαιρετικά δυνατοί παίχτες στον κλάδο της καφεστίασης ετοιμάζονται να δημιουργήσουν το δικό τους δίκτυο καταστημάτων.

Με κορυφαία τεχνογνωσία και άνω των 30 ετών εμπειρία, ένα νέο μοναδικό concept στην αγορά της καφεστίασης, ετοιμάζεται να ανακοινωθεί μέσα στο μήνα, υιοθετώντας τις πλέον ποιοτικές προδιαγραφές σε όλες τις επιχειρηματικές διεργασίες ενός σύγχρονου coffee shop franchise. Το νέο concept αφορά σε coffee shops με ανατρεπτική διάθεση και έντονα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά, ξεκινώντας από το design των καταστημάτων, μέχρι την παρουσίαση και σερβίρισμα των ροφημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό τους αποτελεί η αφοσίωση στις αρχές της ολικής ποιότητας, από τις πρώτες ύλες και τα εμπορεύματα, μέχρι τη παρασκευή των προϊόντων και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Ένα ακόμη νέο concept, δημιούργημα μιας γνωστής εταιρείας με δυνατές αντιπροσωπείες και με δραστηριότητες από το 2007, έχει κάνει την εμφάνισή του και σύντομα ακολουθεί η ανάπτυξη μέσω franchise, με κύρια χαρακτηριστικά του νέου concept τη δυναμική και νεανική εταιρική εικόνα και το εντός του καταστήματος καβουρδιστήρι.

Αν και σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις καφέ σε όγκο το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου δέχθηκαν ισχυρές πιέσεις, με το μεγάλο χαμένο στην κατηγορία τον ελληνικό καφέ, και δεύτερο τον στιγμιαίο καφέ, τα νούμερα σαφέστατα κρύβουν αύξηση του espresso, όπως και της διείσδυσης στην αγορά Ελλήνων παραγωγών, οι οποίοι παράγουν, δηλ. καβουρδίζουν, εξαιρετικούς ποιότητας espresso και τροφοδοτούν μικρότερες ή και μεγαλύτερες αλυσίδες street café.

H καφεστίαση εξακολουθεί και αποτελεί τη νο1 επιλογή των επενδυτών στο franchising και οι νέες συνθήκες αφορούν σε μια σειρά από διαφορετικές επιλογές, όπως:

  • Γνωστό όνομα και σχετικά υψηλή επένδυση;

  • Concept με κύριο προϊόν τον καφέ ή με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων;

  • Glamourous concept ή νεανικό και δυναμικό concept;

  • Εμπορικοί γνωστοί καφέδες ή single origin καφέδες που καβουρδίζονται στην Ελλάδα;

  • Αγορά καβουρδισμένου καφέ ή πράσινου κόκκου που ψήνεται μέσα στο κατάστημα;

  • Δυνατή εταιρική εικόνα βάση των πεπατημένων ή ανατρεπτικό design;

Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή του concept που σας ταιριάζει εξαρτάται από μια σειρά χαρακτηριστικών, όπως:

  • Η επενδυτική δυνατότητά σας

  • Η περιοχή που σας ενδιαφέρει

  • Τα διαφοροποιητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το εκάστοτε concept

  • Οι υποδομές και η ιστορία της εκάστοτε μητρικής εταιρείας

  • Η δύναμη του brand

  • Η γκάμα των συναφών προϊόντων

Συνοψίζοντας, η πλέον σοφή επιλογή σας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις οικονομικές σας δυνατότητες, να αφορά σε ένα κατάστημα σχετικά κοντά στο σπίτι σας και κυρίως αφενός να «ερωτευθείτε» το επιχειρηματικό σύστημα και design του νέου σας καταστήματος και αφετέρου να νιώσετε ασφάλεια και εμπιστοσύνη με τον επιχειρηματία και τα στελέχη της μητρικής εταιρείας.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found
    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά