H «BEST FOR…» αφορά σε μια νέα προσέγγιση που συνδυάζει την ποιότητα και το έξυπνο design με την προσιτή τιμή – ένας συνδυασμός που δημιουργεί μια απόλυτα ανταγωνιστική αξία (value) στον καταναλωτή, στοχεύοντας σε μεγάλη αύξηση του όγκου των πωλήσεων της και επιτυγχάνοντας υψηλά ποσοστά κερδοφορίας, με αποτέλεσμα τη γρήγορη απόσβεση της αρχικής επένδυσης.

H παρούσα παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στη λιανική πώληση. Το μοντέλο που κυριαρχεί παγκοσμίως αυτή τη στιγμή αφορά είτε επώνυμα πανάκριβα προϊόντα, είτε πολύ φθηνές απομιμήσεις χαμηλής ποιότητας.

Ανάμεσα σε αυτές τις δύο ακραίες τάσεις αναπτύσσεται μια νέα προσέγγιση που συνδυάζει την ποιότητα και το έξυπνο design με την προσιτή τιμή – ένας συνδυασμός που δημιουργεί μια απόλυτα ανταγωνιστική αξία (value) στον καταναλωτή.

Οι επιχειρήσεις που ικανοποιούν την παραπάνω φιλοσοφία απολαμβάνουν μεγάλη αύξηση του όγκου των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο επιτυγχάνοντας υψηλά ποσοστά κερδοφορίας, με αποτέλεσμα τη γρήγορη απόσβεση της αρχικής επένδυσης.

Πάνω σε αυτή τη νέα τάση βασίζεται η ιδέα της γέννησης της «BEST FOR…» η οποία προσανατολίζεται αποκλειστικά σε λιανικές πωλήσεις καινοτόμων προϊόντων υψηλού design και χαμηλού κόστους, κάνοντας προσιτά περισσότερα από 8,000 είδη που καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες όλων των ηλικιακών και εισοδηματικών ομάδων.

Η «BEST FOR…» οποία προσανατολίζεται αποκλειστικά σε λιανικές πωλήσεις καινοτόμων προϊόντων υψηλού design και χαμηλού κόστους, κάνοντας προσιτά περισσότερα από 8,000 είδη που καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες όλων των ηλικιακών και εισοδηματικών ομάδων.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά