FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017.

Franchise White Paper Fill 200x200

Top Rule#1. Ύπαρξη Οράματος και έκφρασή του σε Στρατηγική Επιτυχίας.

Top Rule#2. Διασφάλιση ύπαρξης Business Concept, το οποίο δημιουργεί κερδοφορίες σε και σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Ενίσχυση του product – services mix.

Top Rule#3. Ύπαρξη και συνεχής ανασχεδιασμός τεκμηριωμένου Επιχειρηματικού Πλάνου.

Top Rule#4. Διασφάλιση υπεραξιών για όλα τα μέρη.

Top Rule#5. Οργάνωση των επιχειρησιακών διαδικασιών της μητρικής εταιρείας. Συμπίεση κόστους και αύξηση παραγωγικότητας.

Top Rule#6. Υιοθέτηση τυποποιημένων συστημάτων λειτουργίας των μονάδων του δικτύου, που δημιουργούν αποδόσεις.

Top Rule#7. Δημιουργία ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και δημοσιότητας.

Top Rule#8. Παρακολούθηση, έλεγχος, υποστήριξη και ενίσχυση της λειτουργίας του δικτύου.

Top Rule#9. Δημιουργία κοινής φιλοσοφίας σε όλο το δίκτυο. Ενδυνάμωση της «κουλτούρας» του δικτύου.

Top Rule#10. Διεθνής Ανάπτυξη.

(1) Το πιλοτικό κατάστημα θεωρείται αναγκαίο για να ξεκινήσει κάποιος το franchise. Αυτό μπορεί να είναι ιδιόκτητο, μπορεί να ανήκει και σε «φίλο».

(2) Ένα και μόνο πιλοτικό κατάστημα, όσα χρόνια και να λειτουργεί και όσο επιτυχημένο και αν είναι, μπορεί ποτέ να τεκμηριώσει – από μόνο του – την βιωσιμότητα της επιχειρηματικής ιδέας σε περίπτωση αναπαραγωγής αυτής;

(3) Τελικά, για να αποδείξει κάποιος την ικανότητά του να «δημιουργεί» και να «υποστηρίζει» καταστήματα franchise θα πρέπει να διαθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά:

(3.1) Αναγνωρίσιμο όνομα με φήμη και αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.

(3.2) Ικανό πλήθος επιτυχημένων καταστημάτων, εταιρικών ή franchised, σε περιοχές με διαφορετικές καταναλωτικές συμπεριφορές, δηλαδή τόσο σε Αθήνα, όσο και σε Επαρχία.

(3.3) Διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά και ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

(3.4) Αποκλειστικότητες και πατέντες, που αφορούν κυρίως στα προϊόντα που διαθέτει και λιγότερο στο αρχιτεκτονικό concept.

(3.5) Δομές και τεχνογνωσία για να υποστηρίζει το δίκτυό του.

(3.6) Οικονομική δυνατότητα για να προβεί τόσο στη δημιουργία των απαραίτητων για το franchise υποδομών, όσο και σε ενέργειες «εγκαθίδρυσης» της αλυσίδας του, π.χ. για δημιουργία καταστημάτων ή για διενέργεια διαφημιστικών ενεργειών.

(4) Από την άλλη, ποιός μπορεί να θέσει όρια στην επιχειρηματικότητα;

(5) Τα σχέδια νόμου που έχουν κατά καιρούς συζητηθεί ή προταθεί αφορούν κυρίως στην προσυμβατική σχέση franchise και εστιάζονται στην πλήρη διαφάνεια και παρουσίαση των στοιχείων που συνιστούν το ποιόν του δικαιοπαρόχου και στις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να πληροί η δικαιοπάροχος εταιρεία, π.χ. ένα ή δύο πιλοτικά, ύπαρξη σύμβασης δικαιόχρησης, κατατεθειμένο εμπορικό σήμα κ.λπ.

(6) Η θέσπιση ελάχιστων προδιαγραφών ικανότητας για τους δικαιοπαρόχους προφυλάσσει την αγορά και συγκεκριμένα τους δικαιοδόχους από συνεργασίες με αμφίβολα αποτελέσματα.

(7) Οι συνολικοί παράγοντες που έχουν άμεση εξάρτηση από τους δικαιοπαρόχους και διαμορφώνουν τις πιθανότητες βιωσιμότητας σε καμιά περίπτωση δεν οριοθετούνται από κρατικούς νόμους και ακολουθούν μόνο το νόμο της αγοράς (μετ. της πιάτσας).

(8) Οι δικαιοπάροχοι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι δυνητικού δικαιοδόχοι χαρακτηρίζονται, πλέον, από αυξημένο επίπεδο γνώσης και εμπειρίας, καθώς η πλειοψηφία αυτών διαθέτει εργασιακή ή/και επιχειρηματική εμπειρία. Στο γεγονός αυτό οφείλεται και η σημαντική ανάπτυξη του franchise τα τελευταία έτη!

(9) Δεν είναι όλα τα concepts, κατάλληλα για franchise.

(10) Επειδή κάποια στιγμή, δήλωσες franchisor, δεν σημαίνει ότι το γράφει και η ταυτότητά σου. Σε τελική ανάλυση, άλλαξε ταυτότητα.

Το ανά χείρας άρθρο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο FRANCHISE BUSINESS RULES του Πλάτωνα ΤΡ. Μαλλικούρτη, εκδόσεις arsinoi, Απρίλιος 2009.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found

    ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ!

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

    210 65 40 681

    ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ!

    FbackNEW

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ!

    210 65 40 681

    Σας ενημερώνουμε αντικειμενικά και με απόλυτη ειλικρίνεια, καθώς διαθέτουμε ένα ευρύ portfolio επιλογών, ικανό να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας.

    Προτείνουμε τα concepts που αξιοποιούν τις δυνατότητές σας και καλύπτουν τις προσδοκίες σας.

    Εκπροσωπούμε τα πλέον δυναμικά brands για τα οποία σας ενημερώνουμε με κάθε λεπτομέρεια.

    • Ποιές είναι οι προοπτικές του κλάδου που σας ενδιαφέρει;

    • Ποιό concept είναι κατάλληλο για εσάς;

    • Ποιές είναι οι ευκαιρίες της αγοράς;

    • Ποιές είναι οι μεγάλες παγίδες;

    • Πώς να τσεκάρετε τον franchisor;

    • Τι να προσέξετε στην σύμβαση franchise;

    • Ποιά είναι τα κρυφά κόστη της επένδυσης;

    • Πώς να αξιολογείσετε τα καταστήματα που έχετε βρει;

    Αξιοποιείστε την εμπειρία και την γνώση δεκαετιών της εταιρείας μας, καθώς διαδραματίζουμε θεσμικό, πρωταγωνιστικό και ηγετικό ρόλο στο franchising.

    Ξεκινήστε το επιχειρηματικό μέλλον σας με εμάς και διασφαλίστε την επιτυχία!

    Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση. Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά