FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017.

Franchise White Paper Fill 200x200

-!>1. Η στρατηγική έχει νόημα, όταν εκτός από σένα, την κατανοούν προσωπικό και συνεργάτες σου. Δεν αρκεί να αποφασίζεις, κάποιος πρέπει και να εκτελεί σωστά.

-!>2. Συνολική εξυπηρέτηση πελατών. Πρέπει να το γνωρίζουν και οι πωλητές των καταστημάτων.

-!>3. Κάποιοι, που το έχουν καταλάβει, έχουν θεσπίσει συμβούλια και συνέδρια franchisees.

-!>4. Την στρατηγική την διαμορφώνει η αγορά, όχι εσύ. Άρα μάθε και σκέψου, πριν αποφασίσεις. Αυτοί που πέτυχαν πέταξαν από πάνω τους τα καθιερωμένα. Τόλμησαν και καινοτόμησαν.

-!>5. Οι στρατηγικές φτιάχνονται για να αλλάζουν. Αν δεν έχεις, καν, στρατηγική, κλείνεις τα μαγαζιά σου το ένα μετά το άλλο. Και μετά ρίχνεις τις ευθύνες στον πρώην εμπορικό διευθυντή ή στον σύμβουλο.

-!>6. Τεχνολογίες, ανταγωνισμός, κοινωνικές αλλαγές, νομοθετήματα κ.λπ. αναδιαμορφώνουν τις στρατηγικές μας.

-!>7. Το επιχειρηματικό σκηνικό αλλάζει με ταχείς ρυθμούς. Για να πετύχεις οφείλεις να διαθέτεις γνώση, υποδομές και ενόραση για το μέλλον.

-!>8. Πάνω απ’ όλα να έχεις στρατηγική. (Και να την αλλάζεις προς επίτευξη του οράματός σου.)

-!>9. Το να μην έχεις στρατηγική, είναι να σαν είσαι στην στάση των λεωφορείων και να μην αποφασίζεις σε ποιο να μπεις.

-!>10. Την στρατηγική σου δεν χρειάζεται να την ξέρουν όλοι.

-!>1.      Η στρατηγική έχει νόημα, όταν εκτός από σένα, την κατανοούν προσωπικό και συνεργάτες σου. Δεν αρκεί να αποφασίζεις, κάποιος πρέπει και να εκτελεί σωστά.

-!>2.      Συνολική εξυπηρέτηση πελατών. Πρέπει να το γνωρίζουν και οι πωλητές των καταστημάτων.

-!>3.      Κάποιοι, που το έχουν καταλάβει, έχουν θεσπίσει συμβούλια και συνέδρια franchisees.

-!>4.      Την στρατηγική την διαμορφώνει η αγορά, όχι εσύ. Άρα μάθε και σκέψου, πριν αποφασίσεις. Αυτοί που πέτυχαν πέταξαν από πάνω τους τα καθιερωμένα. Τόλμησαν και καινοτόμησαν.

-!>5.      Οι στρατηγικές φτιάχνονται για να αλλάζουν. Αν δεν έχεις, καν, στρατηγική, κλείνεις τα μαγαζιά σου το ένα μετά το άλλο. Και μετά ρίχνεις τις ευθύνες στον πρώην εμπορικό διευθυντή ή στον σύμβουλο.

-!>6.      Τεχνολογίες, ανταγωνισμός, κοινωνικές αλλαγές, νομοθετήματα κ.λπ. αναδιαμορφώνουν τις στρατηγικές μας.

-!>7.      Το επιχειρηματικό σκηνικό αλλάζει με ταχείς ρυθμούς. Για να πετύχεις οφείλεις να διαθέτεις γνώση, υποδομές και ενόραση για το μέλλον.

-!>8.      Πάνω απ’ όλα να έχεις στρατηγική. (Και να την αλλάζεις προς επίτευξη του οράματός σου.)

-!>9.      Το να μην έχεις στρατηγική, είναι να σαν είσαι στην στάση των λεωφορείων και να μην αποφασίζεις σε ποιο να μπεις.

-!>10.    Την στρατηγική σου δεν χρειάζεται να την ξέρουν όλοι.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found