FwhiteRoboto

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

  • Last Modified: Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017.

ABimage Fill 200x150

Περισσότερους από 300.000 καταναλωτές έφερε στα καταστήματα της η ΑΒ Βασιλόπουλος η στοχευμένη επικοινωνιακή τιμολογιακή πολιτική της διοίκησης, ειδικά μετά και την απαξίωση του ομίλου Μαρινόπουλου.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 2017 η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένει να καταγράψει αύξηση περί το 6% επί των πωλήσεων, παρόλο που ο κλάδος των σούπερ μάρκετ έχει ανασυνταχθεί μετά και την εξαγορά του ομίλου Μαρινόπουλου, από τον όμιλο Σκλαβενίτη.

Την περυσινή χρονιά, η εταιρεία ξεπέρασε το φράγμα των 2 δισ. ευρώ έσπασε καθώς ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 2,174 δισ. ευρώ, από 1,945 δισ. ευρώ το 2015. Με τον τζίρο αυτό η εταιρεία διατηρείται στην πρώτη θέση του κλάδου το 2016 και πλέον από το 2018 αναμένεται να φανεί κατά πόσον θα απειληθεί από τη «Σκλαβενίτης», που βάσει πλέον αριθμού καταστημάτων αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα του κλάδου.

Η αύξηση αυτή κατά 11,72% στον κύκλο εργασιών της «ΑΒ Βασιλόπουλος» σε σύγκριση με το 2015, αποκτά ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι η αγορά συνολικά του κλάδου των σούπερ μάρκετ υποχώρησε το 2016 κατά 6,5% (στοιχεία IRI) σε ετήσια βάση. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν το 2016 στα 166,85 εκατ. ευρώ έναντι 134,41 εκατ. ευρώ το 2015.

Overall Rating (0)

0 out of 5 stars

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be in between 10-300 characters
Your comments are subject to administrator's moderation.

    Comments

    • No comments found
    NEED HELP? (x)
    1000 χαρακτήρες αριστερά
    ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ
    1000 χαρακτήρες αριστερά