Themis Sarantaenas Sbc

Με νέο κύκλο επεισοδίων συνεχίζει για 4η τηλεοπτική σεζόν η εκπομπή «Marketing in practice and more», παραγωγής του SBC που προβάλλεται από το ATTICA TV.

Η εκπομπή ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.

Στο «Marketing in Practice & more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί.
Τα νέα επεισόδια της 4ης σεζόν, κάνουν πρεμιέρα την Τετάρτη 19/12 στις 23.30 και θα προβάλλονται κάθε Τετάρτη 23.30 και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30. Τα θέματα των πρώτων πέντε εκπομπών είναι:

• «Storytelling και Πωλήσεις»

• «Aυξήστε τη δυναμική της ομάδας σας»

• «Φοροτεχνικός, ο σύμμαχος των Επιχειρηματιών"

• «Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ"

• «Αθλητικό Μάρκετινγκ"

Την επιμέλεια & παρουσίαση της εκπομπής έχει ο Θέμης Σαρανταένας, πιστοποιημένος σύμβουλος μάρκετινγκ, με ειδίκευση στο μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών σε Ελλάδα και Κύπρο.

“Marketing in practice and more”

Κάθε Τετάρτη στις 23.30 στο πρόγραμμα του SBC μέσα από τη συχνότητα του ATTICA TV (Digea) και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30. Την εκπομπή αναμεταδίδουν:

• Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30

• DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30

• SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα

• Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40

• Ionian TV (Δυτική Ελλάδα) κάθε εβδομάδα

• Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε εβδομάδα

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.