SBC ShowPromo900X5002018 87

Η συμβολή της Γαστρονομίας στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι αδιαμφισβήτητη. Η προσφορά́ καλής κουζίνας αποτελεί απόλαυση, εμπειρία και είναι τμήμα της πολιτιστικής ταυτότητας ενός τόπου. Έτσι εκφράζει μια σημαντική́ πηγή́ ικανοποίησής για κάθε τουρίστα. Γενικότερα, αναβαθμίζει την ταξιδιωτική́ εμπειρία για όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες, και ειδικότερα ο γαστρονόμος τουρισμός δείχνει να ελκύει ειδικού́ ενδιαφέροντος τουρίστες, κυρίως εύπορους: τους λεγόμενους γαστροτουρίστες.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του SBC TV Channel τη σύμβουλο F&B Μάγδα Πειστικού συζητούν για τη γαστρονομία στο μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού. Ερωτήσεις όπως: Ποιος είναι ο ρόλος της γαστρονομίας στον τουρισμό; Με ποιο τρόπο η γαστρονομία είναι σημαντική για τον ελληνικό τουρισμό; Πως επιβραβεύεται ο γαστρονομικός πατριωτισμός; Ποιες είναι οι νέες τάσεις στο food marketing; Με ποια κανάλια μπορούν οι ξενοδόχοι σήμερα να προωθήσουν το γαστρονομικό προϊόν τους; Πως μπορεί ένα εστιατόριο να προωθήσει τα προϊόντα του στους τουρίστες; Με ποιες τεχνικές μπορεί ένας επιχειρηματίας να κάνει viral το γαστρονομικό προϊόν του; θα απαντηθούν στο επεισόδιο αυτό.

Παράλληλα, η World Food Travel Association Ambassador Μαρία Αθανασοπούλου μας μιλάει για τις προοπτικές της Ελλάδας ως γαστρονομικός προορισμός.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας δίνει tips για έξυπνο και αποτελεσματικό Food Marketing.

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις www.marketingconsultant.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Αττικά TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 18.30 και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30 και Κυριακή 21.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 17.30), ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 87 «Η γαστρονοµία στο µάρκετινγκ του τουρισµού» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/i-gastronomia-sto-marketing-toy-toyrismoy/