SBC ShowPromo900X5002019 93

Είναι γνωστό πως είναι πολύ πιο ακριβό να βρούμε νέους πελάτες από να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τους υπάρχοντες. Η έννοια της πιστότητας των πελατών είναι βασική για την σύγχρονη επιχειρηματικότητα και οι τεχνικές για την αύξηση της είναι πολλές.

Ο online κόσμος μας προσφέρει ποικίλα εργαλεία που με την κατάλληλη χρήση βοηθούν στο χτίσιμο της σχέσης με τον πελάτη. Τα online εργαλεία, όμως, λειτουργούν συμπληρωματικά με τα κλασικά offline εργαλεία πιστότητας πελατών, με κατάλληλη ισορροπία. Ωστόσο η πιστότητα του πελάτη σήμερα είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο έργο, καθώς οι επιλογές που έχει ο πελάτης πλέον είναι πολλαπλές και η υπερ-πληροφόρηση αποπροσανατολίζει την προσοχή του.

Νέο επεισόδιο (Νο 93) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του SBC TV Channel τον digital strategist Κωνσταντίνο Μάριο Ανδρούτσο συζητούν για τις Offline & Online τεχνικές πιστότητας πελατών. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως:

- Για ποιους λόγους η πιστότητα των πελατών είναι πολύ σημαντική για την κερδοφορία μιας ΜΜ επιχείρησης σήμερα;

- Πως έχει εξελιχθεί η έννοια της πιστότητας μέσα στα χρόνια, και σε τι επίπεδο βρίσκεται σήμερα;

- Με ποια λογική πρέπει να χτιστεί ένα πρόγραμμα πιστότητας;

- Ποια τα πραγματικά οφέλη μιας επιχείρησης από ένα πρόγραμμα πιστότητας και ποια του πελάτη;

- Ποια η σημασία των data και του segmentation στο σημερινό offline αλλά κυρίως στο online μάρκετινγκ;

- To Facebook είναι ένα εργαλείο χτισίματος πιστότητας; Και αν ναι πως πρέπει να το χρησιμοποιούμε;

- Πως το GDPR έχει επηρεάσει τις δράσεις των επιχειρήσεων σε ό,τι αφορά την πιστότητα των πελατών τους; και πολλά άλλα!

Παράλληλα, η επιχειρηματίας Τίνα Ράπτη, ιδιοκτήτρια Φαρμακείου και Online Φαρμακείου, μας εξηγεί πως ενισχύει την πιστότητα των πελατών της στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 5 λόγους για να αφιερώσετε χρόνο στο χτίσιμο των σχέσεων με τους πελάτες σας!

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.

Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr).

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 19.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 18.15, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 93 «Offline & Online Τεχνικές Πιστότητας Πελατών» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/offline-amp-online-technikes-pistotitas-pelaton/