FRANCHISE BUSINESS RULES

Το franchising έχει καταξιωθεί και εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας προσδοκίες ανάπτυξης για τους δικαιοπαρόχους και ευημερίας για τους δικαιοδόχους. Ανακαλύψτε την γοητεία του μέσω 30 διαφορετικών ορισμών...

1/. BlackOut Franchise

Όταν τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχεις κάνει ούτε ένα νέο κατάστημα και στέλνεις δελτία τύπου για τα νέα σου προϊόντα.

2/. Blockbuster Franchise

Προτάσεις υψηλής ακροαματικότητας, λαμπρού μέλλοντος και έξτρα τεχνογνωσίας.

3/. Boomerang Franchisee

Ο δικαιοδόχος που εγκαταλείπει πολύ νωρίς κάθε προσπάθεια εργασίας και σοβαρότητας και εγκαταλείπει το δίκτυό του.

4/. BoreFranchise

Μια από τα ίδια.

5/. Brokeback Franchise

Η κατάσταση κατά την οποία ένα από τα δύο μέρη αποφάσισε ότι το franchise δεν του ταιριάζει.

6/. Corporate Jester

Το προικισμένο στέλεχος ή ο άξιος σύμβουλος που χρησιμοποιεί humor και «ευχάριστες» τεχνικές για να αναδείξει τα αδύναμα στοιχεία της επιχείρησης και για να προτείνει λύσεις.

7/. Crisis Franchise

Οι δικαιοδόχοι λύνουν συμβάσεις ή δεν πληρώνουν ή τα παρα-λένε μεταξύ τους ή «θάβουν» τη μητρική εταιρεία.

8/. Cuddle Concepts

Οι επιχειρηματικές ιδέες που συνδυάζουν design και φιλικότητα.

9/. Drink the Kool-Aid

Να πιστεύεις απόλυτα κάτι, τυφλά και χωρίς αμφιβολίες. Κατάσταση ψυχολογίας και ψυχισμού που επιθυμούμε να χαρακτηρίζει τους δικαιοδόχους.

10/. Δικαιοχρησιομαντεία

Επιστημονική μέθοδος ανάγνωσης των ρυτίδων του χεριού με σκοπό να βρεθεί ο κατάλληλος τύπος franchise του ασθενή – υποψήφιου δικαιοδόχου.

11/. Eat What You Kill

Η επιχειρηματική φιλοσοφία ανταμοιβών κατά την οποία συνδέεται άμεσα η αμοιβή με το αποτέλεσμα.

12/. ElephantFranchise

Όταν το δίκτυο φτάσει σε ένα σημείο, όπου οι διαδικασίες είναι τόσο αργές όσο ένας ελέφαντας με αρθριτικά.

13/. Enronomics

Η πρακτική μερικών επιχειρήσεων κατά την οποία βασίζονται σε υπεραισιόδοξα επιχειρηματικά πλάνα και προβλέψεις πωλήσεων.

14/. Fad Surfing

Η υιοθέτηση της μιας επιχειρηματικής φιλοσοφίας μετά την άλλη.

15/. Fair Franchise

Η σχέση μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, όπου απουσιάζουν ο φθόνος, η έπαρση και η περιφρόνηση.

16/. Fouskadar

Η επίκτητη έκτη αίσθηση που μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε αν μια επιχειρηματική πρόταση είναι ή πρόκειται να εξελιχθεί σε φούσκα.

17/. Franchisalism

Η απόλυτη κυριαρχία των δικαιοπαρόχων προς τους δικαιοδόχους και η επιβολή μιας σειράς απόλυτων καταχρηστικών όρων λειτουργίας (franchise + vandalism).

18/. Franchise Revenge Effect

Όταν η είσοδος στην αγορά μιας αλυσίδας franchise αλλάζει το τοπίο και οδηγεί προς τον αφανισμό τα αυτόνομα καταστήματα του κλάδου.

19/. FranchiseTron

Το δίκτυο franchise που έχει αναπτύξει νευρωνικές διαδικασίες διάχυσης και ανάδρασης της πληροφορίας από και προς τα μέλη του.

20/. Fr Creep

Η προβολή του franchise σε διαφημίσεις κάθε είδους, π.χ. σε καταναλωτικά περιοδικά, καταναλωτικά έντυπα που διανέμονται ευρέως, καρτολίνες, ραδιόφωνο κ.λπ.

21/. Junk Franchise

Δεν υπάρχει γνωστό σήμα, δεν υπάρχουν αποκλειστικότητες προϊόντων και περιοχών. Ο δικαιοπάροχος απαιτεί Τέλη Εισόδου τοις μετρητοίς και θεοποιεί την Τεχνογνωσία του.

22/. HappyFranchise

Όταν όλοι είναι ικανοποιημένοι.

23/. Innovation Leader

Αυτός που έχει δημιουργήσει κάτι εντελώς διαφορετικό και έχει, παράλληλα, σημειώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

24/. Intelligent Franchise

Η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διαχείριση του δικτύου των 99,99% franchised καταστημάτων.

25/. Ghost Franchise

Μια γνωστή, κάποτε, αλυσίδα franchise που υφίσταται ακόμη, αλλά έχει χάσει όλη την αίγλη της.

26/. MonoFranchise Business

Φιλοσοφία λειτουργίας δικαιοπαρόχων, οι οποίοι έχουν τα μοναδικά τους έσοδα από entry fees και royalties.

27/. Passion Franchise

Η αλυσίδα που έχει κατορθώσει να συνεργάζεται με ευχαριστημένους δικαιοδόχους και να έχει ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι διαφημίζουν και γίνονται υπέρμαχοι του franchise που προτείνει.

28/. RelationFranchise

Όταν οι δικαιοδόχοι ενδιαφέρονται και συμμετέχουν στην εξέλιξη ολόκληρης της αλυσίδας.

29/. Toxic Franchisee

Ο εγωιστής και παντογνώστης δικαιοδόχος που είναι συνέχεια αρνητικός, απαιτητικός και γκρινιάρης.

30/. Trust Franchise

Η κατάσταση κατά την οποία η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα θετικό και αληθινό κλίμα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας/ επιτυχίας μεταξύ δικαιοδόχων, προσωπικού και λοιπών συνεργατών.