SBC ShowPromo900X5002019 98

Οι εξαγωγές της Ελλάδας σήμερα αντέχουν παρά τη δύσκολη διεθνή συγκυρία ενώ η αύξηση τους περιορίζει το έλλειμμα του εμπορικού μας ισοζυγίου. Πολλοί Έλληνες παραγωγοί αναζητούν λύσεις ώστε να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε νέες αγορές στο εξωτερικό, με στόχο την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους και φυσικά την αύξηση του τζίρου τους. Στην πραγματικότητα όμως, η επιτυχημένη εξαγωγή ενός προϊόντος στο εξωτερικό δεν είναι μια απλή και εύκολη υπόθεση. Προϋποθέτει μελέτη και προσεκτικά βήματα για την αποφυγή μιας ενδεχόμενης αποτυχίας.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τη σύμβουλο εξαγωγών Τζένη Σκοτίδη συζητούν για τις εξαγωγές σήμερα των Ελληνικών προϊόντων αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εξάγουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις! Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: - Πόσο εύκολο είναι για έναν παραγωγό σήμερα να κερδίσει στον τομέα των εξαγωγών; - Αρκεί ένα καλό προϊόν για να πετύχει στο εξωτερικό; - Μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η συσκευασία ενός προϊόντος σε μια ξένη αγορά; - Μπορεί η συσκευασία να αυξήσει την αυθόρμητη επιλογή από το ράφι του καταστήματος του εξωτερικού; - Για ποιους λόγους θεωρείται πως επικρατεί η άποψη πως οι εξαγωγές προϊόντων στο εξωτερικό είναι μια «εύκολη» και «απλή» υπόθεση; - Ποια τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας επιχειρηματίας που επιθυμεί να εξάγει; - Ποια είναι τα στοιχεία που πρέπει να απαρτίζουν μια στρατηγική εξαγωγών; και πολλά άλλα!

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας & παραγωγός Γιώργος Δήμας, μας μιλάει για τις εξαγωγές των δικών του προϊόντων στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει συνοπτικά τις Βασικές Αρχές για Επιτυχημένες Εξαγωγές.

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 19.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 18.15, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05, Smile + (Θεσσαλία) κάθε Δευτέρα & κάθε Τετάρτη στις 23.50.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 98 «Εξαγωγές και Επιχειρηματικότητα» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/exagoges-kai-epicheirimatikotita/