Franchise time managerΣυνεχίζοντας την διαδρομή σου με σκοπό την εύρεση της ιδανικής πρόταση franchise και έχοντας συγκεντρώσει το αρχικό ενημερωτικό υλικό, ήρθε η ώρα να συναντήσεις τον υπεύθυνο franchise.

Κάποια θέματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσεις, τηλεφωνώντας για να προγραμματίσεις την συνάντηση που επιθυμείς, σαφέστατα ενδέχεται να δημιουργήσουν αρνητική εντύπωση και το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προχωρήσεις στην διερεύνηση άλλου concept:

  • Αν μετά από αρκετές προσπάθειες δεν σου κανονίζουν συνάντηση.

  • Αν χαθείς στα τηλέφωνα, π.χ. τηλεφωνήστε αύριο, θα σας καλέσει ο ίδιος κ.λπ. – επανειλημμένα!

  • Αν δεν σας δίνουν το όνομα του υπευθύνου

  • Αν δεν σας δώσουν καμία πληροφορία τηλεφωνικά

Σε κάθε περίπτωση, όσο «σπουδαίο» κι αν είναι το concept που σε ενδιαφέρει, έχεις σκοπό να επενδύσεις τα χρήματα που με κόπο έχεις συγκεντρώσει και αν μη τι άλλο ο υπεύθυνος franchise αν δεν είναι θετικός και ευγενικός στην πρώτη φάση της ενδεχόμενης συνεργασίας σας, σκέψου πως θα συμπεριφερθεί στο μέλλον…

Στο τηλέφωνο

Αν μιλήσεις με τον ίδιο τον υπεύθυνο franchise και όχι με την γραμματεία, μπορείς να κάνεις μια σειρά από ερωτήσεις και να αναφέρεις κάποια θέματα και σίγουρα θα σε ρωτήσει και αυτός, ώστε να είστε προετοιμασμένοι καλύτερα για την επικείμενη συζήτηση. Οπότε, καλό είναι να αναφέρεις:

  • Τις περιοχές για τις οποίες ενδιαφέρεσαι

  • Να στείλεις μερικές φώτος και διεύθυνση του καταστήματος που διαθέτεις

  • Να επισημάνεις κάποια βασικά ζητήματα που επιθυμείς να συζητήσετε, σχετικά με την επένδυση, την οικονομική μελέτη που έχεις διαβάσει και κάποιους όρους περί της σύμβασης.

Πριν την συνάντηση

  • Θεωρούμε αυτονόητο ότι θα έχεις μελετήσει πολύ καλά το ενημερωτικό υλικό που θα έχεις λάβει.

  • Μια επίσκεψη και ίσως μια προσπάθεια για συζήτηση με τον υπεύθυνο της βάρδιας σε 1 – 2 καταστήματα θα ήταν χρήσιμη, τόσο ίσως για να διαπιστώσεις κάποια επιπλέον θετικά ή αρνητικά στοιχεία του concept, όσο και να δείξεις και περισσότερο επαγγελματισμό.

  • Η «αγορά» ενός franchise είναι μια σύνθετη διαδικασία και για τα δυο μέρη, καθώς δεν επιλέγεις μόνο εσύ το concept, αλλά και η ίδια η μητρική εταιρεία επιλέγει συνεργάτες, καθώς το franchise δεν είναι κάτι σαν «προϊόν στο ράφι», αλλά μια μακρόχρονη win win συνεργασία, όπου τα δυο μέρη εμπιστεύονται το ένα το άλλο και συνεργάζονται στενά και αρμονικά.

  • Κάνε μια λίστα με όλες τις ερωτήσεις που έχεις να κάνεις και όλα τα θέματα που πρέπει να συζητήσετε.

  • Αν δεν μπορείς μόνος σου να αξιολογήσεις τα στοιχεία που σου έστειλαν, μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον σύμβουλο, αν και σε αυτή τη φάση καλύτερα να στα εξηγήσουν από την εταιρεία

  • Μην ασχοληθείς με λογιστές και δικηγόρους, είναι πολύ νωρίς ακόμη.

Δώσε βάρος:

  • στην ανάλυση του απαιτούμενου αρχικού κεφαλαίου

  • στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

  • στα μεικτά περιθώρια

  • στην υποστήριξη που θα έχεις

  • στις προδιαγραφές του καταστήματος και στο ενοίκιο που χρειάζεται

Μετά τη συνάντηση

  • Έχοντας, πλέον, σχηματίσει μια καλή πρώτη εικόνα αναφορικά με το concept που σε ενδιαφέρει, μετά την συνάντηση με τον υπεύθυνο franchise γράψε σε ένα χαρτί ότι σου άρεσε και σε ένα άλλο ότι δεν σου άρεσε.

  • Διερεύνησε τουλάχιστον άλλα δυο concepts που σου αρέσουν.

  • Απευθύνσου σε 1 – 2 κύριους ανταγωνιστές της αλυσίδας, άσχετα αν επιθυμείς να συνεργασθείς μαζί τους.

  • Προσπάθησε να τσεκάρεις ότι σου είπε ο υπεύθυνος franchise.

  • Ξεκίνησε να ψάχνεις για καταστήματα στις περιοχές που σε ενδιαφέρουν.

  • Τέλος, προγραμμάτισε μια συνάντηση με σύμβουλο franchise, ώστε να αποκτήσεις ακόμα πιο αντικειμενική άποψη και να δεις που και πως μπορεί αυτός να σε βοηθήσει.

Πλέον έχεις κάνει το πρώτο βασικό βήμα για την ενημέρωσή σου. Έρχεται η ώρα να αξιολογήσεις αυτά που έμαθες και να αποφασίσεις!

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά