https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/06/logo2.fw_.png

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021 | Live on your screen*


Η αναγέννηση της μικρής λιανικής στον καιρό της πανδημίας

Η αγορά των μικρών καταστημάτων τροφίμων αναπτύσσεται και εκπλήσσει. Για την εξέλιξή της, τόσο υπό την ομπρέλα μιας ενιαίας ταυτότητας-brand, που συχνά έχει και online παρουσία, όσο και υπό έναν ιδιοκτήτη, αξιοποιεί την ενισχυμένη στον καιρό της πανδημίας απαίτηση για ταχύτητα και ευκολία στην πραγματοποίηση αγορών, αλλά και συνολικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, όπως η αμεσότητα στην επικοινωνία με τον πελάτη και η ευελιξία του ωραρίου λειτουργίας.

Την ίδια στιγμή καλείται να αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα, όπως η αδυναμία πρόσβασης σε χρηματοδοτικά προγράμματα, κρατικά και τραπεζικά, ο ανταγωνισμός σε επίπεδο τιμών και οργάνωσης λειτουργίας από τα μεγάλα δίκτυα λιανικής τροφίμων και, ειδικότερα σήμερα, το κύμα ανατιμήσεων και η μείωση του διαθέσιμου καταναλωτικού εισοδήματος.

Οι προβληματισμοί επί των θεμάτων που απασχολούν τα μικρά καταστήματα, αλλά και οι προτάσεις για ισχυροποίηση του κλάδου της μικρής λιανικής τροφίμων, που είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την οικονομία της χώρας, απασχόλησαν το Convenience Retailing Conference, το συνέδριο που διοργανώθηκε στις 2 Νοεμβρίου για τρίτη χρονιά, από το κλαδικό περιοδικό σελφ σέρβις της εταιρείας Boussias.

Ο Chris Noice, Director of Communications, Association of Convenience Stores, του Συνδέσμου Convenience Καταστημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου, και ο Alex Sophocleous, Head of Marketing & Partnerships της AiFi, μιας εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών που προσφέρουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, με την αξιοποίηση των οποίων δημιουργείται η υποδομή για λειτουργία ακόμη και μικρών καταστημάτων χωρίς ταμεία, παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμογής νέων ιδεών στα καταστήματα convenience, που τα καθιστούν πόλο έλξης για τους καταναλωτές.

Για τις προκλήσεις του κλάδου στη χώρα μας, αλλά και για τα πλάνα ανάπτυξης της δραστηριότητας των επιχειρήσεών τους στον συγκεκριμένο τομέα, συζήτησαν σε δύο πάνελ οι κύριοι Σπύρος Μαζαράκης, Διευθυντής Τομέα Χονδρικής, Δ. Μασούτης, Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesales & Affiliate Retail Director, ΑΒ Βασιλόπουλος, Σπύρος Πελτέκης, Γενικός Διευθυντής, Smile Kiosk, Γιάννης Πηλίδης, Γενικός Διευθυντής, Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες, Aθανάσιος Κοντζόγλου, Εμπορικός Διευθυντής, Αφοί Κοντζόγλου – Δίκτυο Διανομών, Γεώργιος Κουρεμένος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Πρότυπο Κέντρο Διανομών Ειδών Σούπερ Μάρκετ, και Βαγγέλης Τακούλας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Cash & Carry, Metro. Τη συζήτηση συντόνισαν, στο μεν πάνελ λιανεμπορίου ο κ. Αντώνης Ζαΐρης, Αντιπρόεδρος, ΣΕΛΠΕ, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Κύπρου, στο δε πάνελ χονδρεμπορίου ο κ. Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Netrino & iMinder.

Ομιλίες με θέμα τους τρόπους ανάπτυξης των πωλήσεων του κλάδου, αλλά και καλύτερης κάλυψης των καταναλωτικών αναγκών, πραγματοποίησαν ο κ. Σπύρος Καΐτσας, Sales Operations Manager, Mondelez International και η κ. Μαρία Τσάπουρνα, Regional Manager North Greece, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ενώ ο κ. Ευάγγελος Ντάσης, Marketing Manager της Nikolopoulou Foods, απαντώντας σε ερωτήσεις που έθεσε ο διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού σελφ σέρβις και συντονίστρια του συνεδρίου, κ. Ξένια Μαντζιώρη, αναφέρθηκε στην αξία τοποθέτησης στο ράφι των μικρών καταστημάτων νέων κατηγοριών που απαντούν σε νέες τάσεις, όπως είναι τα προϊόντα vegan, και στα σχετικά οφέλη.

Ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία σχετικά με τη σημερινή εικόνα των μικρών καταστημάτων τροφίμων και συνολικά της αγοράς του convenience, τις απόψεις των επιχειρηματιών για τις προοπτικές επιβίωσης και ανάπτυξης του κλάδου, αλλά και για την εξέλιξη των αγοραστικών και καταναλωτικών αναγκών, όπως και για νέα εργαλεία έρευνας, απαραίτητα για τον σχεδιασμό των επόμενων κινήσεων, παρουσίασαν οι κκ. Κωνσταντίνος Αγγελολουκάς, Senior Client Executive, NielsenIQ, Λέων Γαβαλάς, Συνιδρυτής, Γενικός Διευθυντής, Bespot., Δήμητρα Κατσίπη, Διευθύντρια Πωλήσεων, IRI Greece, Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ και Γιώργος Παπαγεωργακόπουλος, Founding Partner, Business Planner & Market Research Analyst, Netrino & iMinder.

Εκτενές ρεπορτάζ για το συνέδριο δημοσιεύεται στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού σελφ σέρβις.



PRESENTATIONSΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στο επίκεντρο το μικρό κατάστημα του μέλλοντος


Στη νέα εποχή που διαμορφώνουν τόσο οι συνθήκες της πανδημίας όσο και οι εξελίξεις που αφορούν συνολικά το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, τα μικρά καταστήματα λιανικής τροφίμων, ως μέρος μιας αλυσίδας καταστημάτων ή ως αυτόνομες επιχειρηματικές οντότητες, καλούνται να προσαρμόσουν την εικόνα τους, τη γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, τη λειτουργία τους και τις συνεργασίες τους, με τρόπο ώστε να εξελιχθούν σε υποδειγματικό σημείο εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Το Convenience Retailing Conference είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στον τομέα των μικρών καταστημάτων τροφίμων και παρουσιάζει:

  • Την εξέλιξη του ανταγωνισμού και την εικόνα του μελλοντικού μικρού καταστήματος τροφίμων στο περιβάλλον που διαμόρφωσε η πανδημία
  • Τις αλλαγές στο προφίλ του καταναλωτή και τις νέες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών, που απαντούν στις νέες απαιτήσεις

ΔΕΙΤΕ THN AGENDA

Ειδικότερα, μέσω των εισηγήσεων και των συζητήσεων σε πάνελ, οι Έλληνες και ξένοι ομιλητές του συνεδρίου θα απαντήσουν σε ερωτήματα όπως:

  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου σήμερα και ποιες είναι οι απαντήσεις που δίνουν
  • Ποιες είναι οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μικρό κατάστημα του μέλλοντος. Ποιο μερίδιο των επενδύσεων αντιστοιχεί σε τεχνολογικές λύσεις που αναβαθμίζουν τη λειτουργία του
  • Ποια νέα τμήματα και ποιες νέες υπηρεσίες απαιτούνται για την προσαρμογή στις νέες αγοραστικές συνήθειες και για την αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων
  • Ποια είναι η συνταγή επιτυχίας στον σχεδιασμό ενός λειτουργικού, αλλά και εντυπωσιακού μικρού καταστήματος
  • Τι δείχνουν οι έρευνες για τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες και πώς αξιοποιούνται από το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία
  • Υπό ποιες προϋποθέσεις, με ποιες επενδυτικές κινήσεις και με ποιους συνεργάτες μπορεί ένα μικρό κατάστημα να προσφέρει online εξυπηρέτηση, ώστε να αυξήσει το πελατολόγιό του και τις πωλήσεις του, χωρίς να πλήξει την κερδοφορία
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων προωθητικών ενεργειών και των προγραμμάτων πιστότητας πελατών (B2C και B2B) και ποιο είναι το μέλλον τους;

Το κοινό του συνεδρίου


Το συνέδριο απευθύνεται στα στελέχη των επιχειρήσεων λιανεμπορίου και προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία έχουν σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής των εταιρειών τους στον τομέα των καταστημάτων convenience και συνολικά των μικρών σημείων πώλησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Η αγορά υποδέχθηκε τις προηγούμενες δύο διοργανώσεις του συνεδρίου, όπου συμμετείχαν άνω των 200 συνέδρων, με ιδιαίτερα θερμά σχόλια. Μεταξύ των εταιρειών των οποίων στελέχη παρακολούθησαν τις εργασίες του συνεδρίου ήταν οι:


  • ΑΒ Βασιλόπουλος
  • OK! Anytime Markets
  • Kioskys
  • Metro
  • Δ. Μασούτης
  • Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες
  • Coca-Cola 3E
  • Unilever Hellas
  • P&G
  • Mondelez Hellas
  • Δέλτα Τρόφιμα
  • ΜΕΒΓΑΛ
  • Αθηναϊκή Ζυθοποιία
  • Μπισκότα Παπαδοπούλου
  • Nestlé Hellas
  • Μέλισσα Κίκιζας
  • Agrino – ΕΥΓΕ Πιστιόλας
  • Perfetti Van Melle Hellas
  • Ολυμπιακή Ζυθοποιία
  • Παπαστράτος ΑΒΕΣ

Διεθνείς Ομιλητές



https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/09/Noice.jpg

Chris Noice

Communications Director, Association of Convenience Stores (ACS)
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Sophocleous.jpg

Alex Sophocleous

Head of Marketing & Partnerships, AiFi


Γνωρίστε τους

Ομιλητές


https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/09/Angeloloukas.jpg

Κωνσταντίνος Αγγελολουκάς

Senior Client Executive, NielsenIQ
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/GavalasLeon.jpg

Λέων Γαβαλάς

Γενικός Διευθυντής, Bespot
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/09/Zairis.jpg

Αντώνης Ζαΐρης

Γεν. Δ/ντής & Αναπλ. Αντιπρόεδρος, ΣΕΛΠΕ, Επικ. Καθ. Διοίκησης Επιχειρήσεων, Παν/μιο Νεάπολις, Κύπρος
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/09/Kaitsas.jpg

Σπύρος Καΐτσας

Sales Operations Manager, Mondelez International
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Katsipi.jpg

Δήμητρα Κατσίπη

Διευθύντρια Πωλήσεων, IRI Greece
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Kioses.jpg

Λευτέρης Κιοσές

Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/komninos.jpg

Στέφανος Κομνηνός

Executive Partner, Netrino & iMinder
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/08/kontzoglou.jpg

Αθανάσιος Κοντζόγλου

Εμπορικός Διευθυντής, Αφοί Κοντζόγλου – Δίκτυο Διανομών ΑΕ
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/Kouremenos.jpg

Γεώργιος Κουρεμένος

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Πρότυπο Κέντρο Διανομών Ειδών Σούπερ Μάρκετ
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Mazarakis.jpg

Σπύρος Μαζαράκης

Διευθυντής Τομέα Χονδρικής, Δ. Μασούτης
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/Papageorgakopoulos.jpg

Γιώργος Παπαγεωργακόπουλος

Founding Partner, Business Planner & Market Ρesearch Αnalyst, Netrino
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/papachrysanthou.jpg

Δημήτρης Παπαχρυσάνθου

Wholesales & Affiliate Retail Director, ΑΒ Βασιλόπουλος
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/Peltekis.jpg

Σπύρος Πελτέκης

Γενικός Διευθυντής, Smile Kiosk
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Pilidis.jpg

Γιάννης Πηλίδης

Γενικός Διευθυντής, Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες ΑΕ
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/Takoulas.jpg

Βαγγέλης Τακούλας

Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Cash & Carry, Metro
https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/Tsapourna.jpg

Μαρία Τσάπουρνα

Regional Manager North Greece, Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Οφέλη από την χορηγική υποστήριξη του συνέδριου

Το συνέδριο αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία παρουσίασης υπηρεσιών και λύσεων που συμβάλλουν στην αναβάθμιση της λειτουργίας επιμέρους τομέων των μικρών καταστημάτων λιανικής τροφίμων και συμβάλλουν στην αύξηση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων του κλάδου.

PRESENTATIONS

Υποστηρικτής

https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/DIS.png

Χορηγοί Επικοινωνίας

https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/news247.png

https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/10/Franchise.png

https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/11/MINI-MARKET.jpg

Διοργάνωση


https://www.convenienceretailingconference.gr/wp-content/uploads/2021/07/SelfService_Logo1-320x184.png

Επικοινωνία


Περιεχόμενο
Ξένια Μαντζιώρη, T: 210 661 7777 (εσωτ. 164), Ε: [email protected] 
 
Συμμετοχές
Κωνσταντίνος Τσαντάς, Μ: 6945 872027, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Κατερίνα Μπουσμπουκέα, T: 210 6617 777 (εσωτ. 128), Ε: [email protected]

BOUSSIAS

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com