Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε συγκεκριμένο πλάνο ενίσχυσης πωλήσεων και συμπίεσης κόστους.
Μελετώντας εις βάθος τα χαρακτηριστικά των κρίσεων, με αφορμή την κρίση του 2008 στο πλαίσιο του ελληνικού και διεθνούς περιβάλλοντος διακρίνουμε τρία στάδια, είτε σε μαζικές κρίσεις, είτε σε μεμονωμένες, Κατάπτωση, Δόνηση, Έκρηξη. Η επιβίωση σε συνθήκες κρίσεως οριοθετεί μια κατάσταση που δεν επιτρέπει ασφαλείς προβλέψεις, και απαιτεί ριζική αναδιοργάνωση, με ταυτόχρονα αναπτυξιακά άλματα ή και αλλαγή πλεύσης.
SAVE & DEPLOY: Μεθοδολογία για την αναδιάταξη των επιχειρησιακών διεργασιών με στόχους:
-
την αύξηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας
-
την συμπίεση του κόστους και την αύξηση της ρευστότητας
διατηρώντας την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργώντας και αναδεικνύντας καινοτόμα χαρακτηριστικά, δημιουργώντας νέα κανάλια ανάπτυξης.
Η εταιρεία μας διαθέτει αξιοσήμείωτη εμπειρία και τεχνογνωσία, έχοντας υποστηρίξει με επιτυχία εκατοντάδες πελάτες μας, από μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις μέχρι θυγατρικές πολυεθνικών και εισηγμένες κατά τον (ανα)σχεδιασμό των διαδικασιών λειτουργίας τους και την υλοποίηση / εφαρμογή τους, στο πλαίσιο νέων στρατηγικών ανάπτυξης.
Η υπηρεσία SAVE & DEPLOY βασίζεται σε 4 τομείς δράσης:
-
ΣΥΜΠΙΕΣΗ σταθερών εξόδων
-
ΑΝΑΠΤΥΞΗ με εναλλακτικούς τρόπους
-
ΒΕΛΤΙΩΣΗ αποδόσεων και ρευστότητας
-
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ βάση λιτών δομών
Σε κάθε περίπτωση, είτε υπό καθεστώς κρίσεων, είτε όχι, ο σκοπός μας είναι να καθιερώσουμε τους πελάτες μας στην αγορά, μέσα από ένα ολοκληρωμένο και σύνθετο πλάνο ενεργειών, ανακαλύπτοντας, προτείνοντας και υποστηρίζοντας όλες τις αναγκαίες αλλαγές, υπό το πρίσμα του Lean Management, με βάση την αρχή «Κόστους – Οφέλους», δηλαδή απλά και κερδοφόρα... και όλα αυτά μέσα στο πλαίσιο που ορίζει η νέα στρατηγική.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.