Franchise Νέα και Εξελίξεις

Τεράστια αύξηση σημειώνουν οι πωλήσεις ελληνικών γιαουρτιών στις ΗΠΑ, καθώς από 60 εκατ. δολάρια το 2005, εκτινάχθηκαν σε 1,5 δισ δολάρια, σήμερα, παρά την κρίση που διανύει η αμερικανική οικονομία. Η επιτυχία αυτή έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του τύπου. Σε ένα χρακτηριστικό δημοσίευμα της εφημερίδας The Atlantic τονίζεται ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν 2.500% τα τελευταία χρόνια και παρόλο που τα ελληνικά προϊόντα τείνουν να έχουν τη διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα, παραμένουν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το 70% της αγοράς ελέγχεται από τη γνωστή - στην Ελλάδα - εταιρία ΦΑΓΕ αλλά και τη Chobani, η οποία στα προιόντα της αναφέρει ότι παράγει ελληνικό γιαούρτι, όμως ανήκει σε απόγονο γνωστής τουρκικής οικογένειας που για χρόνια ασχολούνται με την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων στην Τουρκία. Μάλιστα η Chobani είναι ο leader της αγοράς.

Ο συντάκτης του άρθρου επισημαίνει ότι η άνοδος του ελληνικού γιαουρτιού στις ΗΠΑ αντικατοπτρίζει μια μεγαλύτερη αλλαγή στην αμερικανική γαστρονομική συνείδηση, την επιθυμία για τρόφιμα που θεωρούνται πιο καθαρά, πιο απλά και πιο φυσικά.

Τα Baby Seeds ξεκίνησαν την ανάπτυξή τους μέσω franchise, προσφέροντας τη μεγαλύτερη γκάμα βιολογικών προϊόντων για μωρά καθώς και προϊόντα για μεγάλα παιδιά και για ενήλικες, σε όλη την Ελλάδα, όπως βιολογικά ρούχα, οικολογικά παιχνίδια, βιολογικά καλλυντικά, έπιπλα, είδη μπάνιου, ύπνου και φαγητού και πολλά άλλα.

Η συνολική αρχική επένδυση για ένα franchise κατάστημα Baby Seeds μαζί με το αρχικό εμπόρευμα διαμορφώνεται στα 27.800 €, μια χαμηλή επένδυση και ταυτόχρονα ελκυστική επένδυση, που διασφαλίζει πολύ σύντομη απόσβεση και εξαιρετικές αποδόσεις, με περιθώρια κέρδους της τάξης του 120% - 140% και σε ασυναγώνιστες τιμές λιανικής!

Τα Baby Seeds παρέχουν οργανικά και φυσικά προϊόντα, προερχόμενα από κοινότητες Δίκαιου Εμπορίου (Fairtrade), για μωρά και νέους γονείς καλύπτοντας ένα μεγάλος εύρος κατηγοριών. Οι βασικές κατηγορίες που θα βρείτε στα καταστήματα Baby Seeds αφορούν σε:

 

  • Ρούχα από οργανικό βαμβάκι για νεογέννητα, βρεφικά φορμάκια (0-24), ρουχαλάκια για κοριτσάκια και αγοράκια, από 0 έως 6 ετών.
  • Παπουτσάκια και παντόφλες (0-24).
  • Είδη για το μπάνιο, όπως οικολογικά βρεφικά καλλυντικά, καλλυντικά για παιδιά, αξεσουάρ και είδη μπάνιου φιλικά προς το περιβάλλον.
  • Είδη για τον ύπνο, όπως hevea πιπίλες, κουβερτούλες και άλλα.
  • Οργανικές βρεφικές τροφές και γάλα, μπιμπερό και θηλές, σαλιέρες και αξεσουάρ.
  • Πάνες και καθαριστικά, όπως οικολογικές και υφασμάτινες πάνες μίας χρήσης, αλλά και επαναχρησιμοποιήσιμες, μάρσιποι και αξεσουάρ, οικολογικά καθαριστικά.
  • Μαγιό και καπέλα.
  • Παιχνίδια, όπως βρεφικά, δώρα, εκπαιδευτικά ξύλινα παιχνίδια, παιχνίδια δημιουργικής ενασχόλησης και άλλα.
  • Οργανικά καλλυντικά γα μωρά, παιδιά και νέους γονείς.
Το νέο κατάστημα LAPIN HOUSE στοv πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη άνοιξε τις πόρτες του, τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου.

Η γνωστή αλυσίδα ρούχων και προϊόντων βρεφανάπτυξης, μετά από 35 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, συνεχίζει να εξελίσσεται, να ανανεώνεται και να δημιουργεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο δίκτυο σε όλη την Ελλάδα, έτοιμο να ανταπεξέλθει σε κάθε απαίτηση.

Όπως δηλώνει η κυρία Πέλη Παπαϊωάννου, εμπορική διευθύντρια της εταιρείας: "Το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας αποτελεί στρατηγική κίνηση της εταιρείας μας γιατί πιστεύουμε ότι ο πεζόδρομος όπως έχει διαμορφωθεί αυτή τη στιγμή θα εξελιχθεί στον εμπορικότερο δρόμο τηςΘεσσαλονίκης."

Το ολοκαίνουριο κατάστημα , σε ένα χώρο 460 τ.μ. ιδιαίτερης αισθητικής και σας καλωσορίζει με σκοπό να σας εντυπωσιάσει! Συγκεκριμένα θα μπορέσετε να βρείτε:

  • Τις ξεχωριστές παιδικές συλλογές ρούχων Lapin House
  • Ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ οίκων διεθνής αναγνωρισιμότητας όπως: Burberry, Polo Ralph Lauren, Timberland, DKNY, Gucci, Hugo Boss, Scotch & Soda, Blumarine, Moschino, Prada, Tod's, Hogan....
  • Eίδη βρεφανάπτυξης, παιδικά έπιπλα και παιχνίδι των εταιρειών: Mamas & Papas, Bebe Comfort, Maxi Cosi, Quinny, Bugaboo ....

franchise-awards_logo_2011_smallΟ θεσμός των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE διανύει πλέον την τέταρτη διοργάνωσή του, και ξεκινώντας το 2008, πλέον, έχει καθιερωθεί ως η γιορτή του franchising, αναδεικνύοντας τις επιχειρήσεις που συνεχίζουν να αναπτύσσονται, να δημιουργούν θέσεις εργασίας, να επενδύουν και να αποδεικνύουν ότι το franchising αποτελεί την απόλυτη έκφραση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Άλλωστε, η ίδια η πορεία των επιχειρήσεων που βραβεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια αναδεικνύει την εγκυρότητα και το κύρος των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE.

Σήμερα, εν μέσω κρίσης ξεχωρίζουν οι δυναμικές αλυσίδες που επεκτείνονται εντός και εκτός Ελλάδος, αυτές που έχουν ενσωματώσει στο εταιρικό dna τους την αναπτυξιακή πορεία και την υγιή επιχειρηματικότητα.

Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE θα επιβραβεύσουν και πάλι τις αλυσίδες franchise, με τις φετινές διακρίσεις να είναι ιδιαίτερα σημαντικές, διαδίδοντας το μήνυμα της αισιοδοξίας για την επόμενη ημέρα, με την διαδικασία της ψηφοφορίας να «κλείνει» σε μερικές ημέρες (17 Δεκεμβρίου) και ήδη να έχει αναδειχθεί το πρώτο shortlist των επιχειρήσεων που διακρίθηκαν φέτος για τις επιδόσεις τους εντός του 2011.

Μέσα από 22 κατηγορίες βράβευσης, τις κορυφαίες θέσεις έχουν ήδη ξεχωρίσει επώνυμες, παλαιές και νέες, αλυσίδες franchise όπως MEDIA STROM, ΑΒ, ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ, FOCUS-ON, ΟΜΙΛΟΣ SO EASY, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, PINK WOMAN, COFFEE WAY, NANOTEK, CREMERIA VIENNA, LIVE SHOPS – WEBWONDERS, PISCINES IDEALES, TSANGARAKIS, HUNTER, COCOMAT, HUNTER, PALMIE BISTRO, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙΑ, MARASIL, GOODY’S, OXETTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, RE/MAX, BURGERING HOUSE, ΔΩΔΩΝΗ, INKSTATION, FORTHNET, EZ2C, ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ, VOI NOI, WORLD OF BIKE

LET'S TALK FRANCHISE