Franchise Νέα και Εξελίξεις
-
Το franchise βασίζεται στη δύναμη του σήματος, κάτι που αναγνωρίζουν οι διεθνείς σχεδιαστές και δημιουργούν προϊόντα με το όνομά τους και σε διαφορετικούς κλάδους από τους οποίους έγιναν γνωστοί.
-
Ζητάμε entry fees όταν παρέχουμε τεχνογνωσία ή/ και όνομα. Όσο αφορά στην ανάπτυξη στο εξωτερικό τα entry fees έχουν να κάνουν μόνο με την παροχή της τεχνογνωσίας ή την αποκλειστικότητα προϊόντων.
-
Στο κλάδο του franchise υπάρχουν οι παλιοί και οι νέοι δικαιοπάροχοι. Πριν ξεκινήσει κάποιος καλό θα ήταν να μάθει τα πράγματα από τους παλιούς. Αυτό είναι κάτι που δεν το κάνει και κάτι που ποτέ δεν έχουν αρνηθεί οι παλιοί.
-
Όταν ο νέος δικαιοπάροχος, ανεξαρτήτως μεγέθους ή ετών δραστηριοποίησής του, μάθει δυο – τρία πράγματα, τότε και μόνο τότε γίνεται παλιός, δηλαδή «δικός» μας.
-
Οι δικοί μας είναι αυτοί που ξέρουν τους πάντες και τα πάντα.
-
Μερικά δίκτυα αναπτύσσονται και έχουν φτάσει σε μεγάλα νούμερα, χωρίς να τους αφορούν ίντριγκες κ.λπ. Μπράβο τους!
-
Να προσέχετε συμπεριφορές που δεν αρμόζουν σε ένα χώρο σαν το franchise.
-
Και τι διαφορά έχει το franchise από τους άλλους χώρους; Θέλουμε να πιστεύουμε ότι επειδή είναι λίγο πιο πολύπλοκο και απαιτεί γνώση και εμπειρία από περισσότερους του ενός τομείς συγκεντρώνει πιο έξυπνους, πιο διορατικούς, περισσότερο επαγγελματίες.
-
Αν μη τι άλλο, συγκεντρώνει επιστήμονες που τα έχουν καλά με την «πιάτσα», κάτι που χαρακτηρίζει ελάχιστα επαγγέλματα.
-
Η τελειότητα ενός συστήματος franchise έχει δύο σκέλη, αυτό που αφορά στον δικαιοδόχο και αυτό που αφορά στον πελάτη. Αν και οι δυο είναι ευχαριστημένοι, η επιτυχία έρχεται μόνη της.
-
Εχθρός του Franchise είναι η κοινοτυπία.
-
Ένας άλλος η αντιγραφή.
-
Το διαβατήριο για το franchise είναι ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο business plan. Το business plan κοστίζει λίγες φορές περισσότερο από ένα διαβατήριο. (Άλλωστε είναι και πιο μεγάλο.)
-
«Ο Δικαιοδόχος έχει αναλάβει την υποχρέωση να «τιμά» και να «σέβεται» το σήμα της αλυσίδας του και ο Δικαιοπάροχος έχει δεσμευτεί να υποστηρίζει και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις που καθιστούν κερδοφόρα την επιχείρηση των Δικαιοδόχων του.»
-
Ο έξυπνος δικαιοπάροχος αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ σπατάλης και επένδυσης.
-
Ο ανώριμος δικαιοπάροχος δίνει σημασία στον τρόπο που λέγεται κάτι παρά στα λόγια καθ’ αυτά.
-
Αν θες (ως δικαιοδόχος) να σχηματίσεις πλήρη γνώμη για τον μελλοντικό σου δικαιοπάροχο ζήτα να γνωρίσεις τα δυο πιο έμπιστα στελέχη του!
-
Οι επιτυχημένοι δικαιοπάροχοι χαρακτηρίζονται από μια αύρα.
Το ανά χείρας άρθρο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο FRANCHISE BUSINESS RULES του Πλάτωνα ΤΡ. Μαλλικούρτη, εκδόσεις arsinoi, Απρίλιος 2009.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 840
Top Rule#1. Ύπαρξη Οράματος και έκφρασή του σε Στρατηγική Επιτυχίας.
Top Rule#2. Διασφάλιση ύπαρξης Business Concept, το οποίο δημιουργεί κερδοφορίες σε και σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Ενίσχυση του product – services mix.
Top Rule#3. Ύπαρξη και συνεχής ανασχεδιασμός τεκμηριωμένου Επιχειρηματικού Πλάνου.
Top Rule#4. Διασφάλιση υπεραξιών για όλα τα μέρη.
Top Rule#5. Οργάνωση των επιχειρησιακών διαδικασιών της μητρικής εταιρείας. Συμπίεση κόστους και αύξηση παραγωγικότητας.
Top Rule#6. Υιοθέτηση τυποποιημένων συστημάτων λειτουργίας των μονάδων του δικτύου, που δημιουργούν αποδόσεις.
Top Rule#7. Δημιουργία ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και δημοσιότητας.
Top Rule#8. Παρακολούθηση, έλεγχος, υποστήριξη και ενίσχυση της λειτουργίας του δικτύου.
Top Rule#9. Δημιουργία κοινής φιλοσοφίας σε όλο το δίκτυο. Ενδυνάμωση της «κουλτούρας» του δικτύου.
Top Rule#10. Διεθνής Ανάπτυξη.
(1) Το πιλοτικό κατάστημα θεωρείται αναγκαίο για να ξεκινήσει κάποιος το franchise. Αυτό μπορεί να είναι ιδιόκτητο, μπορεί να ανήκει και σε «φίλο».
(2) Ένα και μόνο πιλοτικό κατάστημα, όσα χρόνια και να λειτουργεί και όσο επιτυχημένο και αν είναι, μπορεί ποτέ να τεκμηριώσει – από μόνο του – την βιωσιμότητα της επιχειρηματικής ιδέας σε περίπτωση αναπαραγωγής αυτής;
(3) Τελικά, για να αποδείξει κάποιος την ικανότητά του να «δημιουργεί» και να «υποστηρίζει» καταστήματα franchise θα πρέπει να διαθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά:
(3.1) Αναγνωρίσιμο όνομα με φήμη και αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό.
(3.2) Ικανό πλήθος επιτυχημένων καταστημάτων, εταιρικών ή franchised, σε περιοχές με διαφορετικές καταναλωτικές συμπεριφορές, δηλαδή τόσο σε Αθήνα, όσο και σε Επαρχία.
(3.3) Διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά και ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
(3.4) Αποκλειστικότητες και πατέντες, που αφορούν κυρίως στα προϊόντα που διαθέτει και λιγότερο στο αρχιτεκτονικό concept.
(3.5) Δομές και τεχνογνωσία για να υποστηρίζει το δίκτυό του.
(3.6) Οικονομική δυνατότητα για να προβεί τόσο στη δημιουργία των απαραίτητων για το franchise υποδομών, όσο και σε ενέργειες «εγκαθίδρυσης» της αλυσίδας του, π.χ. για δημιουργία καταστημάτων ή για διενέργεια διαφημιστικών ενεργειών.
(4) Από την άλλη, ποιός μπορεί να θέσει όρια στην επιχειρηματικότητα;
(5) Τα σχέδια νόμου που έχουν κατά καιρούς συζητηθεί ή προταθεί αφορούν κυρίως στην προσυμβατική σχέση franchise και εστιάζονται στην πλήρη διαφάνεια και παρουσίαση των στοιχείων που συνιστούν το ποιόν του δικαιοπαρόχου και στις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να πληροί η δικαιοπάροχος εταιρεία, π.χ. ένα ή δύο πιλοτικά, ύπαρξη σύμβασης δικαιόχρησης, κατατεθειμένο εμπορικό σήμα κ.λπ.
(6) Η θέσπιση ελάχιστων προδιαγραφών ικανότητας για τους δικαιοπαρόχους προφυλάσσει την αγορά και συγκεκριμένα τους δικαιοδόχους από συνεργασίες με αμφίβολα αποτελέσματα.
(7) Οι συνολικοί παράγοντες που έχουν άμεση εξάρτηση από τους δικαιοπαρόχους και διαμορφώνουν τις πιθανότητες βιωσιμότητας σε καμιά περίπτωση δεν οριοθετούνται από κρατικούς νόμους και ακολουθούν μόνο το νόμο της αγοράς (μετ. της πιάτσας).
(8) Οι δικαιοπάροχοι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι δυνητικού δικαιοδόχοι χαρακτηρίζονται, πλέον, από αυξημένο επίπεδο γνώσης και εμπειρίας, καθώς η πλειοψηφία αυτών διαθέτει εργασιακή ή/και επιχειρηματική εμπειρία. Στο γεγονός αυτό οφείλεται και η σημαντική ανάπτυξη του franchise τα τελευταία έτη!
(9) Δεν είναι όλα τα concepts, κατάλληλα για franchise.
(10) Επειδή κάποια στιγμή, δήλωσες franchisor, δεν σημαίνει ότι το γράφει και η ταυτότητά σου. Σε τελική ανάλυση, άλλαξε ταυτότητα.
Το ανά χείρας άρθρο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο FRANCHISE BUSINESS RULES του Πλάτωνα ΤΡ. Μαλλικούρτη, εκδόσεις arsinoi, Απρίλιος 2009.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 764
Με σύνθημα “ΜAH (my) TODAY’S PICNIC” στην κατάμεστη πλατεία του Λευκού Πύργου μικροί και μεγάλοι φίλοι μας γιόρτασαν τα 6α γενέθλια Todaylicious απολαμβάνοντας το πιο famous Hot Dog της πόλης με τις νέες Hellmann’s Barbeque Sauce και Cream Cheese!
Την Τετάρτη 31/5 «το σκάσαμε» απ’ το μπετόν και πιάσαμε γκαζόν γιορτάζοντας παρέα με όλη την πόλη 6 χρόνια Todaylicious, χρόνια γεμάτα γεύση, χαμόγελα, καθημερινές στιγμές απόλαυσης!
#today_group #todaylicious #guardians_of_delicious #franchise_business #best_of_franchises
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 849
Περισσότερα: Τα 6α γενέθλια Todaylicious θα μείνουν σίγουρα αξέχαστα
Με αφορμή την παγκόσμια μέρα περιβάλλοντος, 5 Ιουνίου, o Μασούτης προσφέρει σε όλους τους πελάτες του δωρεάν eco-bags.
Με τον τρόπο δράσης της η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. σε επίπεδο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ενημερώνει και ευαισθητοποιεί τους καταναλωτές για την προστασία και φροντίδα του περιβάλλοντος. Τους δίνει το κίνητρο να εντάξουν στην καθημερινότητά τους τις ενέργειες π.χ. της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης ενέργειας. Να καλλιεργηθεί μέσα τους ο σεβασμός για το περιβάλλον, η ευθύνη για την προστασία του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλα τα καταστήματα Μασούτης λειτουργούν κάδοι ανακύκλωσης χαρτιού, γυαλιού, μαγειρικού λαδιού, λαμπτήρων, μπαταριών, ηλεκτρικών μικροσυσκευών, γυαλιών οράσεως & ηλίου.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 836
- Νέο κατάστημα Μασούτης στους Μανιάκους Καστοριάς
- Πόσα βγάζεις από ένα street café;
- Panic times - bridge keratsini
- Choco Strawberry & Choco Caramel
- The Must’s of Franchise Kingdoms
- The Franchise Basics
- 10 Privileges for Franchise
- 15 Quotes for Franchise Ideas
- Franchise Terminology
- Franchise Lexicon
- Τι πρέπει να ξέρεις για το master franchise
- Σήμερα στις 20:00 εγκαίνια για το Bridge στο Κερατσίνι
- Νέο alterlife boutique στον Σταυρό
- Θέλεις να δεις το σώμα σου να αλλάζει μέσα σε λίγους μήνες;
- 100.000 καπνιστές διέκοψαν το κάπνισμα με τη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου στο νομό Αττικής
- Τρία νέα MOKACCINO μέσα στον Μάιο
- Ποιά βρετανική αλυσίδα φλερτάρει με το franchising;
- Ποιος θυμάται το πρώτο σούπερ μάρκετ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ το 1961;
- Ο Argus μυεί την Ερμούπολη στο speciality coffee
- La vida es un carnaval
- Blow your new franchise into a success story
- Αυξημένες οι συμμετοχές στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018
- Ποιές αλυσίδες θα διακριθούν στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018 για τις ενέργειες marketing και διαφήμισης;
- Ποιά πρόσωπα θα διακριθούν στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018;
- Ποιές είναι οι Ειδικές Διακρίσεις στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018;