Franchise Νέα και Εξελίξεις

Την περαιτέρω επέκτασή της στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας δρομολογεί μέχρι το τέλος του 2011 -αρχές του 2012, ο όμιλος της Goody's, ενώ την ίδια στιγμή, η διοίκησή του επισημαίνει πως ο αριθμός των καταστημάτων εντός Ελλάδος παραμένει σταθερός με αναστολή δραστηριότητας σε κάποια σημεία και ταυτόχρονη δημιουργία νέων.

Οπως υπογράμμισε στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της Goody's, κ. Σ. Σεϊμανίδης, για το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων εστίασης στη χώρα με 37 χρόνια λειτουργίας είναι φυσιολογικές οι μετεγκαταστάσεις και το κλείσιμο κάποιων σημείων, είτε επειδή κάποιες εμπορικές «πιάτσες» δεν είναι πλέον ελκυστικές, είτε γιατί ενίοτε τα ενοίκια καθίστανται με την ωρίμασή τους υπέρογκα.

«Το προηγούμενο Σάββατο λειτούργησε ένα νέο Goody's στην περιοχή Ρετζικίου Θεσσαλονίκης, ενώ την ίδια στιγμή αναζητείται κατάλληλο ακίνητο για να αντικατασταθεί το κατάστημα στο Πασαλιμάνι, που έκλεισε. Τα Goody's με franchising είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που υφίστανται όλες τις συνέπειες της κρίσης με τη μειωμένη κατανάλωση και πλέον με τον αυξημένο ΦΠΑ» τονίζει.
Οσον αφορά στα αναπτυξιακά πλάνα της εταιρείας, το πρώτο Flocafe άνοιξε στο Βουκουρέστι το καλοκαίρι και βασίζεται στο μοντέλο του καταστήματος, που προσφέρει διευρυμένες υπηρεσίες. Η επέκταση του δικτύου στη Ρουμανία θα συνεχιστεί.
Στη Βουλγαρία τα 3 καταστήματα του ομίλου θα γίνουν σύντομα 4 και το νέο σημείο θα είναι το πρώτο, που θα λειτουργήσει με δικαιόχρηση.
Στην Κύπρο υφίστανται 5 Goody's και 5 Flocafe και στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δημιουργήσει το 6ο Goody's στο νησί (στην περιοχή της Πάφου), ενώ υπάρχει ενδιαφέρον και για 1-2 καινούργια Flocafe, που θα είναι έτοιμα το επόμενο έτος.
Τέλος, στην Αλβανία αναβλήθηκε το project του ομίλου, που αφορούσε καταστήματα Goody's & Flocafe στο εμπορικό πάρκο «Megatech» στον οδικό άξονα Τίρανα - Δυρράχιο.

Πηγή: Ημερησία

Ο Όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος με στόχο τη διατήρηση του υψηλού ρυθμού ανάπτυξης, συνεχίζει την επέκταση, αλλά και ανανέωση του δικτύου των καταστημάτων του, εγκαινιάζοντας δύο καταστήματα σε Κορωπί και Ασπρόπυργο και μεταστεγάζοντας το κατάστημα του στην περιοχή του Κιάτου, στην Κορινθία, σε νέο κτήριο.

Το κατάστημα του Κορωπίου, που άνοιξε τις πόρτες του για το κοινό στις 16/09/2011, βρίσκεται στη συμβολή των οδών Καραϊσκάκη Χρήστου - Παύλου & Αττικής 26-28. Διαθέτει χώρο πώλησης 1.150 τ.μ. κατανεμημένο σε ένα επίπεδο, 6 ταμεία, 80 θέσεις στάθμευσης και απασχολεί 33 άτομα προσωπικό.

Μέσα στα πλαίσια της φιλοσοφίας του ομίλου για δημιουργία ολοένα και πιο λειτουργικών καταστημάτων, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, έγινε η μεταστέγαση του καταστήματος του Ομίλου στο Κιάτο σε νέο κτήριο, μεγαλύτερο και πιο λειτουργικό. Το κατάστημα διαθέτει 1.000 τ.μ. χώρο πώλησης σε ένα επίπεδο, 6 ταμεία, 50 θέσεις στάθμευσης και απασχολεί 34 άτομα προσωπικό. Τα εγκαίνια του καταστήματος, που βρίσκεται επί των οδών Πετμεζά και Κολοκοτρώνη, πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα, 19/09/2011.

Τέλος, το κατάστημα του Ασπροπύργου, που αποτελεί το δεύτερο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος... και του πουλιού το γάλα!» στην περιοχή, εγκαινιάστηκε την Τρίτη 20/09/2011. Βρίσκεται επί της οδού Ελασσώνος, διαθέτει 1.000 τ.μ. χώρο πώλησης σε ένα επίπεδο, 6 ταμεία, 50 θέσεις στάθμευσης και απασχολεί 35 άτομα προσωπικό.

Ο Όμιλος καλωσορίζει όλους τους νέους εργαζόμενους, στην ευρύτερη ΑΒητική οικογένεια των 11.000, περίπου, υπαλλήλων!

success_storiesΗ FBS παρέχει όχι μόνο πλήρη ενημέρωση για τα συστήματα franchise που έχει αναλάβει, τα οποία ξεπερνούν τα 60, αλλά και διασφαλίζει την επιτυχημένη επιλογή των ενδιαφερομένων, παρέχοντας ολοκληρωμένη προσέγγιση κατά την διαδικασία αξιολόγησης των διαφορετικών επιχειρηματικών προτάσεων, ώστε η τελική επιλογή να καλύπτει τόσο τις ανάγκες, όσο και τις δυνατότητές σας.

{aicontactsafelink text=Αν επιθυμείτε περαιτέρω ενημέρωση κάντε κλικ!|pf=1|aics_subject=FBS-newfee}

Τα διάφορα χαρακτηριστικά των υποψήφιων δικαιοδόχων αναλύονται κατάλληλα και διερευνάται η πλέον ιδανική σχέση Δυνατοτήτων και Προσδοκιών.

  • Οι Δυνατότητες των ενδιαφερομένων αφορούν στοιχεία όπως εμπειρία, ηλικία, διαθέσιμο χρόνο απασχόλησης, διαθέσιμα κεφάλαια, προσωπική ενασχόληση ή μέσω συνεταιρισμού, υποστήριξη από το οικογενειακό περιβάλλον, τεχνικές και άλλες γνώσεις.
  • Οι Προσδοκίες αφορούν στον κατάλληλο συνδυασμό αναγκών και φιλοδοξιών, ώστε αφενός να ικανοποιηθούν οι οικονομικές απαιτήσεις και αφετέρου να καταλήξει ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος σε μια επιλογή, με όραμα και προοπτικές.

Ένα νέο franchise κατάστημα MEDIA STROM άνοιξε στην πόλη της Ξάνθης, ο επί πολλά έτη συνεργάτης μας κύριος Κοτόπουλος.

Ένας αποδεδειγμένα επιτυχημένος επιχειρηματίας, που αποφάσισε να επενδύσει στο όνομα και στην ποιότητα των προϊόντων της Media Strom, με την δημιουργία ενός καταστήματος Franchise, το οποίο θα αναλάβουν η σύζυγος και η κόρη του. Το κατάστημα βρίσκεται στο εμπορικότερο σημείο της Ξάνθης, κοντά στις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων και η επισκεψιμότητά του είναι ήδη αξιοσημείωτη.

Το κατάστημα ακολουθεί την πολύ επιτυχημένη και εντυπωσιακή εικόνα των καταστημάτων MEDIA STROM, σε μια επιφάνεια 250 τ.μ. και αναμένεται να καλύψει τις ανάγκες για καλό και ποιοτικό ύπνο, μεγάλου αριθμού των κατοίκων του νομού της Ξάνθης. Φιλοξενεί όλες τις σειρές των στρωμάτων της MEDIA STROM, ενώ υπάρχει στάντ με τα βρεφικά στρώματα, αλλά και χώρος ειδικά διαμορφωμένος για τα κρεβάτια junior. Παράλληλα εκτίθενται πολλές κρεβατοκάμαρες με τα ξύλινα αξεσουάρ τους, καθώς και όλα τα συμπληρωματικά προϊόντα, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να βρει ολοκληρωμένες λύσεις ύπνου, που θα τον ικανοποιήσουν απόλυτα από άποψη αίσθησης, ποιότητας αλλά και τιμής!

LET'S TALK FRANCHISE