Franchise Νέα και Εξελίξεις

Ο Γρηγόρης καλωσορίζει το φετινό καλοκαίρι και προσφέρει απόλαυση με τις νέες δροσερές, ακαταμάχητες γεύσεις παγωμένων ροφημάτων, Frozito & Vanilla Ice με σάκχαρα και γλυκαντικά από το φυτό Στέβια! Επισκέψου το πόστο του Coffeeright στο αγαπημένο σου κατάστημα Γρηγόρης και δοκίμασε την λαχταριστή γεύση που προτιμάς μεταξύ:

  • Frozito
  • Frozito Choco
  • Frozito Espresso
  • Vanilla Ice Cookies
  • Vanilla Ice Frappe
  • Vanilla Ice Hazelnut

Τα νέα δροσιστικά ροφήματα Frozito & Vanilla Ice με σάκχαρα & γλυκαντικά από το φυτό Στέβια, που θα βρεις κατ' αποκλειστικότητα στο πόστο του Coffeeright, δεν θα αφήσουν κανέναν αδιάφορο, καθώς διαφοροποιούνται από την κλασσική έκδοση Frozito & Vanilla Ice, μέσω των γλυκαντικών ουσιών του φυτού Στέβια (stevia) που αντικατέστησαν μέρος της ζάχαρης, κάνοντάς τα ιδιαίτερα απολαυστικά!

Οι γλυκαντικές ουσίες που προέρχονται από τα φύλλα της στέβια (Stevia rebaudriana Bertoni), που είναι ένα μικρό φυτό που ευδοκιμεί στην Νότια Αμερική (Παραγουάη), έχουν πολλαπλάσια γλυκύτητα από τη ζάχαρη, γεγονός που επιτρέπει την χρήση τους σε μικρές ποσότητες.

Παράλληλα ο Γρηγόρης, σε συνεργασία με το μουσικό κανάλι MTV, δημιούργησε μια σειρά από μικρές εκδηλώσεις, στις οποίες πραγματοποιήθηκαν γευστικές δοκιμές των νέων ροφημάτων, FROZITO & VANILLA ICE με σάκχαρα και γλυκαντικά από το φυτό Stevia. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν αυθόρμητα στις ερωτήσεις της παρουσιάστριας του MTV, Ευαγγελίας Αραβανή, που τους ζήτησε να μαντέψουν με κλειστά μάτια ποια γεύση δοκίμασαν και να κερδίσουν πλούσια δώρα! Τα έξι (6) videos (2'-3' λεπτών) θα προβάλλονται καθημερινά από το τηλεοπτικό κανάλι MTV.

Frozito & Vanilla Ice με σάκχαρα και γλυκαντικά από το φυτό Στέβια αποκλειστικά στον Γρηγόρη και Καλό Καλοκαίρι!

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Β. Κορκίδης ανέπτυξε τους άξονες που πρέπει να υλοποιηθούν προκειμένου να ενισχυθεί ο τομέας του εμπορίου και να αντιμετωπιστεί η ανεργία, κατά την συνάντηση που είχε σήμερα με τον διοικητή του ΟΑΕΔ Θ. Αμπατζόγλου.

Κατά τον κ. Κορκίδη οι άξονες έχουν ως εξής:

  • Ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων πρέπει να είναι ουσιαστικότερος στα ζητήματα του ΟΑΕΔ και στις ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης. Η ΕΣΕΕ ζήτησε την σύσταση Επιτελικής Επιτροπής Στρατηγικού Σχεδιασμού, η οποία θα έχει την άμεση εποπτεία για τα μεγάλα στρατηγικά ζητήματα που αφορούν τη διοικητική διάρθρωση και την αποκέντρωση του Οργανισμού.

  • Τακτική διενέργεια των προγραμμάτων ΛΑΕΚ 1-25 σε ετήσια βάση και σύσταση ομάδας εργασίας με την συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων, για την υποβοήθηση της σχετικής διεξαγωγής.

  • Χαλάρωση των κριτηρίων για την υπαγωγή των εμπόρων στην απόδοση του βοηθήματος ανεργίας και διάθεση του πλεονάσματος του σχετικού λογαριασμού στον ΕΟΠΥΥ για την ιατροφαρμακευτική κάλυψη των ανέργων εμπόρων και των οικογενειών τους.

  • Επιδότηση της εργασίας αντί για την επιδότηση της ανεργίας.

  • Σχεδιασμό νέων προγραμμάτων προσανατολισμένων στις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις μέχρι 10 εργαζομένων.

  • Διατήρηση και ενίσχυση των υφιστάμενων δομών κατάρτισης του εμπορίου που λειτουργούν στα πλαίσια του ΛΑΕΚ και ανακατανομή της χρηματοδότησης.

Από την πλευρά του, ο κ. Αμπατζόγλου διαβεβαίωσε ότι, στην προμετωπίδα του ΟΑΕΔ είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας και η ενίσχυση της απασχόλησης, ενώ εξήρε την συμβολή των Μμε επιχειρήσεων ως κατεξοχήν πυλώνα για την καταπολέμηση της ανεργίας.

Συμφώνησε με την διαπίστωση της ΕΣΕΕ ότι, τα εξωπραγματικά μεγέθη ανεργίας που πλήττουν την Ελλάδα δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν χωρίς ανάπτυξη και στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας εν γένει.

Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη για ουσιαστικότερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στο χώρο της εργασίας και δεσμεύτηκε ότι ο Οργανισμός θα αναλάβει τις σχετικές πρωτοβουλίες στο άμεσο μέλλον.

Υψηλούς στόχους έχει θέσει η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas, που φιλοδοξεί να σπάσει το φράγμα των 2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις για πρώτη φορά το 2014, κατά τη διεξαγωγή του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία, μεταδίδει το Reuters.

Η Αdidas είναι ένας εκ των χορηγών του Μουντιάλ και θα προμηθεύσει στο μέγα ποδοσφαιρικό γεγονός τις μπάλες που θα χρησιμοποιηθούν στα παιχνίδια, καθώς και τον εξοπλισμό των διαιτητών και των εθελοντών που θα λάβουν μέρος στη διοργάνωση. Όπως ανακοίνωσαν στελέχη της εταιρείας, οι πωλήσεις της εταιρείας, όσον αφορά στο τμήμα ποδοσφαίρου, ξεπέρασαν το 1,7 δισ. ευρώ.

Η Adidas παραμένει στην κορυφή της αγοράς, σε ό,τι αφορά το ποδόσφαιρο, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται η αμερικανική Nike και η διοργάνωση του 2014 αναδεικνύεται σε πραγματικό πεδίο μάχης για την επικράτηση μιας εκ των δύο.

Η Nike θα είναι ο χορηγός της οικοδέσποινας Βραζιλίας, που έχει αναδειχθεί πέντε φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια και αποτελεί μια εκ των πλέον δημοφιλών εθνικών ομάδων στον κόσμο.

"Το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA είναι η τέλεια ευκαιρία για να προβάλουμε την εταιρεία μας, το σήμα μας και τα προϊόντα μας", είπε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Herbert Hainer.

Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία προγραμματίζεται μια νέα σειρά προϊόντων που απευθύνονται στο ποδόσφαιρο το β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ αναμένεται "διψήφια αύξηση στις πωλήσεις" στη Λατινική Αμερική τα επόμενα χρόνια, καθώς θα υπάρξει αύξηση ενδιαφέροντος από τη διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Με συνεχείς προσφορές η MediaMarkt φαίνεται να έχει επιλέξει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην Ελλάδα και να κερδίσει μερίδια σε μια αγορά που σταδιακά βγαίνει από το πρόβλημα. Αφού η πολυεθνική έλυσε μια σειρά προβλημάτων με εξορθολογισμό κόστους, τώρα προχωρά σε επιθετικές εμπορικές ενέργειες στην αγορά των κλιματιστικών καθώς έως και το Σάββατο 22 Ιουνίου, η Media Markt παρέχει ένα πακέτο υπηρεσιών για την αγορά κλιματιστικού ή λευκών συσκευών με δωρεάν παραδόσεις κι εγκαταστάσεις και με 24 άτοκες δόσεις.

Στόχος της εταιρείας είναι να κάνει κι άλλου τέτοιου είδους ενέργειες που θα στρέφονται υπέρ του καταναλωτή με σκοπό μέχρι το τέλος του 2013 να έχει πάρει άνω του 2%-4% μερίδιο αγοράς. Πρόκειται για μια δύσκολη μεν προσπάθεια λόγω του ότι η Κωτσόβολος εδώ και καιρό έχει ξεφύγει πολλές μονάδες μπροστά, όμως η πίεση των καταναλωτών και η ανάγκη διαρκώς εξεύρεσης ευκαιριών, δημιουργούν κινητικότητα.