Franchise Νέα και Εξελίξεις
Τα επίσημα στατιστικά τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό αποδεικνύουν ότι οι πιθανότητες να «κλείσει» μια ενταγμένη σε ένα δίκτυο franchise επιχείρηση είναι πολύ μικρότερες από τις αντίστοιχες πιθανότητες μιας no-name επιχείρησης. Επίσης, ο κόπος και τα αρχικά λάθη της ανώνυμης επιχείρησης είναι πολλαπλάσια από αυτής που καθοδηγείται μέσα από τις δομές ενός δικτύου franchise. Επίσης, οι ταχείς ρυθμοί αύξησης τόσο των αλυσίδων, όσο και των καταστημάτων franchise δημιουργούν μια τεράστια ενίσχυση στην Ελληνική Οικονομία και παράλληλα ενισχύουν και τον κρατικό προϋπολογισμό, καθώς λειτουργούν νόμιμα, όπως απαιτείται από το οικονομικό περιβάλλον του θεσμού. Το franchise είναι ο μονόδρομος για να αναπτυχθεί με υγιή τρόπο η οικονομία μας σε συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού και παράλληλα προσδίδει μια εξαιρετική δυνατότητα για την εξάπλωση της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας και εκτός συνόρων.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ FRANCHISE
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 544
Το franchise από την φύση του ως επιστήμη και ως ενασχόληση καλύπτει και προϋποθέτει μια σειρά από γνώσεις, από marketing και διαφήμιση μέχρι operations και οικονομικά. Η απόφαση να αναπτυχθεί κάποιος μέσω franchise προϋποθέτει σχετικές γνώσεις και την δυνατότητα να προσλάβει αξιόλογα στελέχη που θα επανδρώσουν μια άρτια οργανωμένη κεντρική εταιρεία, η οποία θα είναι σε θέση να υποστηρίζει το δίκτυο. Παράλληλα, και πολύ πιο έντονα σήμερα στο πλαίσιο του ανταγωνισμού και του αναβαθμισμένου επιπέδου καταναλωτών και δικαιοδόχων, σε καμιά περίπτωση δεν έχει κάποιος την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας, όταν δεν γνωρίζει τα θεμελιώδη και δεν αντιλαμβάνεται τον σύνθετο ρόλο του franchise. Ιδιοκτήτες καταστημάτων που επιθυμούν να δημιουργήσουν μεγαλοεπίβουλα δίκτυα θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από αξιόλογες δυνατότητες, γνώσεις και αντίληψη και φυσικά να έχουν να προτείνουν το κάτι διαφορετικό και ουσιαστικό. Η απόφαση, επίσης, να συνεργασθεί κάποιος με μια εταιρεία συμβούλων δεν δημιουργεί από μόνη της την επιτυχία και παράλληλα χρειάζεται αρκετή σκέψη καθώς οι δικαιοπάροχοι «αγοράζουν» κάτι το οποίο συχνά δεν μπορούν να το αξιολογήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ FRANCHISE
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 617
Η πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων έχει δημιουργηθεί και έχει αναπτυχθεί από τον ένα και μόνο ιδρυτή τους, έχει εξελιχθεί σε μια οικογενειακή μονάδα και σπάνια έχει αποκτήσει σύγχρονες δομές και συνηθέστερα, λόγω της αδυναμίας του καραβοκύρη να κουμαντάρει το μεγάλο πια σκάφος ή λόγω του υπέρμετρου εγωιστικού και φιλόδοξου χαρακτήρα του, έχει ακολουθήσει τον δρόμο της ύφεσης στην καλύτερη. Η λογική του franchise με σκοπό την ταχεία απόκτηση οικονομιών κλίμακος και ανάπτυξης στηρίζεται σε αμφίδρομη συνεργασία μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, με τους τελευταίους να διαχειρίζονται και να διοικούν με εξαιρετικές αποδόσεις και παρακίνηση τις επιχειρήσεις τους και με τον δικαιοπάροχο να τους νιώθει και να τους αντιμετωπίζει ως ισότιμα και ουσιαστικά μέλη του δικτύου, ως πραγματικούς συνεργάτες που δημιουργούν υπεραξίες και αγωνίζονται για τον κοινό σκοπό.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ FRANCHISE
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 603
Η επιτυχία, με την προϋπόθεση της ύπαρξης των θεμελιωδών συστατικών, διασφαλίζεται μέσω φιλοσοφίας και διαδικασιών που θεσμοθετούν α) την ανανέωση του concept ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό και β) την πλήρη και ουσιαστική υποστήριξη των δικαιοδόχων.
Η διατήρηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της αλυσίδας δημιουργείται μέσω διαδικασιών και συνεχούς προσπάθειας για ανανέωση και διαφοροποίηση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών, αύξηση της αποτελεσματικότητας, της παραγωγικότητας, της ποιότητας και της απόδοσης του δικτύου σε λειτουργικό επίπεδο, συμπίεση των εξόδων και του κόστους αγορών, αύξηση τζίρου, κερδοφορίας, αναγνωρισιμότητας.
Οι δικαιοδόχοι χρειάζονται συνεχή υποστήριξη στα αυτονόητα της έγκαιρης παράδοσης εμπορευμάτων ή της διαφημιστικής προβολής και παράλληλα βασίζονται στη μητρική εταιρεία προκειμένου να τους δίνει άμεσα λύσεις σε καθημερινά και σε στρατηγικά θέματα καθώς και να βελτιώνει συνέχεια τα συστήματα με στόχο την αύξηση των αποδόσεων, προτείνοντας νέα μηχανογράφηση, κάρτες πιστότητας πελατών, τοπικές προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.
Συμβαίνει το παράδοξο να μπορεί ένας δικαιοπάροχος να αναπτυχθεί, ανοίγοντας καταστήματα και εισπράττοντας entry fees, χωρίς να έχει διασφαλίσει την επιτυχία των συνεργατών του ή να μην καταφέρνει να προσελκύσει – πείσει υποψήφιους συνεργάτες του παρόλο που τους προσφέρει μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και δεν αρκεί να διαθέτει ο δικαιοπάροχος ένα αξιόλογο concept. Απαιτείται και η «συσκευασία» και οι τεχνικές πωλήσεων και marketing του franchise που θα αναδείξουν τα προνόμια της επιχειρηματικής πρότασης και θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των δυνητικών επιχειρηματιών. Όταν σχεδιασθούν και ακολουθηθούν οι αποτελεσματικές πρακτικές που θα οδηγήσουν σε πλήθος και ποιότητα δικαιοδόχων, τότε και μόνο τότε η ανάπτυξη είναι δυνατή. Η συνέχεια του μακροχρόνια και συνολικά επιτυχημένου δικτύου ακολουθεί εφόσον έχουν καλυφθεί και οι προϋποθέσεις της ανωτέρω παραγράφου.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ FRANCHISE
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 546
- Ποιά είναι τα Θεμελιώδη Συστατικά της Επιτυχίας στο franchise;
- Ποιό είναι το προϊόν του franchise;
- Τι είναι το franchise;
- Το Voici La Mode αποκτά το Franchise του Marks & Spencer στη Ρουμανία
- Στον Γρηγόρη, πίνοντας τη φρεσκάδα, νιώθεις τη λιακάδα
- Το mikromagazo πάντα στις τάσεις της αγοράς
- Opening για το πρώτο Springfield store στο Χαλάνδρι
- Τα Coffeebrands έχουν επενδύσει σε portfolio προϊόντων που διανέμονται αποκλειστικά και μόνο στο δίκτυο καταστημάτων τους
- Καλώς ήρθατε στο SOLO coffee end food hall
- Τα Coffeeway προσφέρουν τη μεγαλύτερη συλλογή αρωματικού καφέ, τσαγιού και σοκολάτας
- Τα τρία brands του Ομίλου Today Group έχουν σαφή προσανατολισμό στον απόλυτο value for money προσφέροντας άριστη ποιότητα προϊόντων στην πλέον προσιτή τιμή
- Τα Palmie bistro δεν επιτρέπουν την παραμικρή ολιγωρία στην ολική ποιότητα
- Υγρά αναπλήρωσης alter ego. Τα μόνα με τη σφραγίδα ελέγχου του Ε.Κ.Ε.Φ.Ε Δημόκριτος
- Πάρε μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό της alter ego
- Θες να γίνεις Franchisor; Τι πρέπει να ξέρεις.
- Ραγδαία εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων ηλεκτρονικού τσιγάρου alter ego
- Δύο νέα καταστήματα χονδρικής Μασούτης στο Αγρίνιο και τη Λέσβο
- Απλούστευση των διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
- Νέο franchise για τον ΓΡΗΓΟΡΗ στο Γαλάτσι
- Για πρώτη φορά, οι ατμιστές στην Αγγλία είναι περισσότεροι από τους "διπλούς" χρήστες!
- Vaporesso Tarot Mini από την alterego
- Η Nobacco φέρνει τα απόλυτα καπνικά υγρά αναπλήρωσης της Vaporificio
- Συνεχίζεται η διαδικασία ανάδειξης των καλύτερων αλυσίδων franchise
- Νέο franchise για τα MOKACCINO στον Πειραιά
- Ξεκίνησε η ανάπτυξη του franchise των Mokaccino