Η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία ρούχων H&M, Hennes & Mauritz, εφαρμόζει τη δέσμευσή της για «μόδα και ποιότητα στην καλύτερη τιμή», ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα της στην Κομοτηνή, στην Εμπορικό Κέντρο Kosmopolis Park.

Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος έγιναν στις 25 Νοεμβρίου, στις 11:00.Κατά τις 10:30 π.μ γύρω στα 200 άτομα συγκεντρώθηκαν έξω από το κατάστημα περιμένοντας με ανυπομονησία να γίνουν οι πρώτοι πελάτες του πρώτου Η&Μ καταστήματος στη Ρόδο. Στις 11πμ οι πόρτες άνοιξαν και η υπεύθυνη του καταστήματος Χαλικιά Κυριακή μαζί με το προσωπικό τους καλωσόρισαν με πολλές εκπλήξεις.

«Ανοίγοντας το πρώτο μας κατάστημα στην Κομοτηνή ελπίζουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ποιοτικές αγορές στην καλύτερη τιμή. Πιστεύουμε ότι η Κομοτηνή είναι μια σημαντική πόλη με μεγάλο αριθμό νέων trendsetters, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να τονίσουν την προσωπικότητα τους μέσω των μοναδικών προτάσεων μόδας που θα προσφέρει η H&M» επισημαίνει ο Ralf Wein, Country Manager της Η&Μ για την Ελλάδα.

Το νέο κατάστημα H&M στην Κομοτηνή θα βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Kosmopolis Park Mall στην περιοχή της Πανεπιστημιακής Εστίας και θα διαθέτει μοντέρνα ρούχα υψηλής ποιότητας για όλη την οικογένεια. Σε μια επιφάνεια 1.295τμ περίπου και σε δύο ορόφους, όλοι οι συνειδητοποιημένοι fashionistas, γυναίκες, άνδρες και έφηβοι θα μπορούν να τονίσουν το στυλ τους επιλέγοντας ρούχα στις καλύτερες τιμές που προσφέρει η Η&Μ. Έχοντας κάθε μέρα καινούργιες συλλογές ρούχων και αξεσουάρ, το κατάστημα θα λειτουργεί Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 9:00 – 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 9:00 – 14:30 και 17:00 – 21:00.

Η H&M διαθέτει ήδη 10 καταστήματα στην Αθήνα, 3 στη Θεσσαλονίκη, 2 στη Λάρισα και 1 στη Ρόδο. Όλα τα καταστήματα της H&M ανά τον κόσμο βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία και ακολουθούν το concept «Μόδα και Ποιότητα στην καλύτερη Τιμή».

Όπως τονίζει η Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Η&Μ: «Είναι όλα θέμα κομψότητας και άνεσης μαζί. Ρούχα απαλά, ζεστά και άνετα. Ένα αθλητικό, φουτουριστικό look σε αποχρώσεις του μαύρου με φωτεινές λεπτομέρειες ελαφρύνει τις βαριές γραμμές. Στους πελάτες μας αρέσει να αναμιγνύουν τα αγαπημένα τους παλιά κομμάτια με καινούργια, τονίζοντας με αυτόν τον τρόπο το προσωπικό τους στυλ.»

LET'S TALK FRANCHISE