Θεμης Σαρανταενας συμβουλος marketing

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), σήμερα, αποκτά όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα και πολλές φορές λειτουργεί ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βέβαια έχει επικρατήσει η εντύπωση πως η ΕΚΕ είναι προνόμιο (και υποχρέωση) των μεγάλων μόνο επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα όμως αφορά όλους τους επιχειρηματίες και έχει εφαρμογή σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.

Η προστασία και ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι προτεραιότητα κάθε διοίκησης. Καθημερινά, αναγνωρίζεται η αυξανόμενη σημασία της «φήμης» της επιχείρησης και των κινδύνων που την επηρεάζουν αλλά παράλληλα ενισχύονται τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή υπεύθυνων επιχειρηματικών πρακτικών. Ακόμα, όμως, σήμερα υπάρχει απουσία γνώσης, εργαλείων και δεικτών για τη μέτρηση των ενεργειών ΕΚΕ.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του SBC TV Channel την Επιχειρηματία & Σύμβουλο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, συζητούν για το πώς η ΕΚΕ μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη για την ανάπτυξη μιας μικρής/μεσαίας επιχείρησης! Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: - Τι είναι η ΕΚΕ; - Για ποιους λόγους ακούγεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια; - Ποια τα οφέλη μιας ΜΜ επιχείρησης από την εφαρμογή μιας στρατηγικής ΕΚΕ; - Σε ποια χρονική στιγμή πρέπει να εμφανιστεί η ΕΚΕ σε μια ΜΜ επιχείρηση; - Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο ΜΜ επιχειρηματίας όταν θελήσει να ασχοληθεί με την ΕΚΕ;

Παράλληλα, η επιχειρηματίας Αλεξία Κουτρουλιά μας εξηγεί πως εφαρμόζει την ΕΚΕ στην πράξη στην αλυσίδα επιχειρήσεων εστίασης που διοικεί. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με απλό τρόπο τις βασικές αρχές εφαρμογής της ΕΚΕ στις ΜΜ επιχειρήσεις.

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr).

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Αττικά TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 18.30 και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30 και Κυριακή 21.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 17.30), ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 89 «Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στις ΜΜ επιχειρήσεις» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/etairiki-koinoniki-eythyni-stis-mm-epicheiriseis/