Θεμης Σαρανταενας συμβουλος marketing

Το Internet αποτελεί ένα από τα βασικότερα εργαλεία στρατολόγησης νέων πελατών. Μεγαλύτερη συχνότητα παρουσιάζουν οι καμπάνιες που στοχεύουν καταναλωτές (B2C), ενώ οι καμπάνιες που στοχεύουν άλλες επιχειρήσεις (B2B) παρουσιάζουν έναν σημαντικό βαθμό δυσκολίας. Για την επιτυχία τους χρειάζονται ειδικές τεχνικές και έξυπνες προσεγγίσεις. Μια σωστά φτιαγμένη (και μελετημένη) B2B online καμπάνια σίγουρα μπορεί να παρουσιάσει αυξημένη αποτελεσματικότητα.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του SBC TV Channel τον business strategist Γιάννη Ασλάνη συζητούν για τις τεχνικές απόκτησης νέων πελατών από Online πηγές! Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: - Ποιες είναι οι πηγές εύρεσης νέων Β2Β πελατών; - Πόσο έχει αλλάξει το μάρκετινγκ σήμερα σε ό,τι αφορά τις δράσεις B2B (επιχειρήσεις προς επιχειρήσεις); -Ποια η αξία του παραδοσιακού μάρκετινγκ στο Β2Β μάρκετινγκ; -Πως έχει αλλάξει το διαδίκτυο τον χάρτη στρατολόγησης νέων πελατών; -Με ποια στρατηγική πρέπει οι επιχειρηματίες να βρίσκουν νέους πελάτες Β2Β online; -Ποια η απόδοση των google adwords στο B2B μάρκετινγκ; -Πόσο χρήσιμο εργαλείο μπορεί να γίνει το FB στη στρατολόγηση νέων Β2Β πελατών; -Ποιες είναι οι μελλοντικές τάσεις στο online B2B marketing; και πολλά άλλα!

Παράλληλα, η Επιχειρηματίας & Ιδιοκτήτρια καταστήματος Delicatessen, Ζωή Κότση μας εξηγεί πως βρίσκει νέους πελάτες Online στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τις διαφορές μεταξύ B2B και B2C μάρκετινγκ!

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr).

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 19.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 18.15, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05.

H εκπομπή από την εβδομάδα μεταδίδεται και στην Θεσσαλία από τον περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό Smile + κάθε Δευτέρα & κάθε Τετάρτη στις 23.50.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 94 «Βρείτε νέους πελάτες από online πηγές» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/vreite-neoys-pelates-apo-online-piges/