Palmie bistro franchise

Συζητάμε με τον κο Χρήστο Κουτρουλιά, Διευθυντή Marketing στα Palmie bistro, μας παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της πρότασης franchise της αλυσίδας, αλλά και κάνει προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς...

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Ο Έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει. Κάνει πολύ πιο αξιολογικές επιλογές από ό,τι στο παρελθόν, συνεχώς αναζητά την καλύτερη δυνατή ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή και σπανίως δίνει δεύτερες ευκαιρίες αν δεν ικανοποιηθεί εξ’ αρχής. Αυτό λοιπόν είναι και το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Palmie bistro. Εμείς δεν του ζητάμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία. Από την πρώτη στιγμή, του προσφέρουμε μία ξεχωριστή και ποιοτική εμπειρία στο σύνολό της, αναπροσαρμόζοντας τις τιμές μας όποτε είναι απαραίτητο, μην κάνοντας την παραμικρή έκπτωση στην ποιότητα των πρώτων υλών και στην ποσότητα του προϊόντος που σερβίρουμε και ασφαλώς μη σταματώντας ποτέ τις προωθητικές μας ενέργειες, οι οποίες διαπιστώνουμε κάθε φορά ότι έχουν εντυπωσιακότατη απήχηση.

Ποιοι είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2020;

Η εξωστρέφεια αποτελεί ένας από τους βασικότερους πυλώνες της επιχείρησής μας, καθώς έχει αποδείξει ότι μπορεί να λειτουργήσει ως εξαιρετικό όχημα εξόδου από την κρίση.  Ως εξ τούτου ποτέ δεν σταματάμε να στρέφουμε το βλέμμα μας προς το εξωτερικό, θέτοντας συνεχώς τις βάσεις για να διευρύνουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα και εκτός συνόρων. Στα σχέδιά μας για το 2020 είναι το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων, τα οποία ετοιμάζονται τον τελευταίο χρόνο και θα είναι έτοιμα πολύ σύντομα!

Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;

Ο χώρος της εστίασης, τα τελευταία χρόνια μπορούμε να πούμε ότι παρουσιάζει σαφή σημάδια ανάκαμψης και ανάπτυξης. Βασικός παράγοντας σ’ αυτό, ήταν σίγουρα και η επιστροφή του κοινού στο «φαγητό», το οποίο επιλέγει ξανά ως το βασικότερο και πιο συχνό τρόπο διασκέδασης και ψυχαγωγίας.  

Επιπλέον, η ανάπτυξη του τουρισμού δίνει τεράστια ώθηση στα καταστήματα εστίασης, ειδικά σε εκείνα που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας, καθώς επίσης και η στροφή στις καθαρές, παραδοσιακές γεύσεις τις οποίες επιλέγουν και Έλληνες και ξένοι, είναι μία σοβαρή τάση που έχει αρχίσει να διαφαίνεται το τελευταίο διάστημα, επηρεάζοντας τον κλάδο.

Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;

Οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου εστίασης είναι τεράστιες και σίγουρα η πορεία του θα συνεχίσει να είναι ανοδική. Το μόνο που χρειάζεται είναι να συνεχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους επιχειρήσεις που δεν επιτρέπουν την παραμικρή ολιγωρία  όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες, οραματίζονται και σχεδιάζουν έξυπνα προϊόντα ή καινοτόμες υπηρεσίες που εκπλήσσουν το κοινό, εκπαιδεύουν συνεχώς τους ανθρώπους τους και κυρίως προσαρμόζονται στην αλλαγή! Μόνο τότε ο κλάδος μας θα συνεχίσει να εξελίσσεται και το κοινό θα παραμένει πιστό!

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate; (αύξηση μισθωμάτων, εμφάνιση νέων εμπορικών αγορών, συγκέντρωση κ.λπ.)

Θεωρούμε ότι θα υπάρξει ιδιαίτερη κινητικότητα στα ακίνητα τουριστικού ή φοιτητικού ενδιαφέροντος, όπου σημειώνονται αυξήσεις τιμών και ενοικίων και θα παραμείνει η μείωση των αγοραπωλησιών, ο περιορισμός στη ζήτηση μεγάλων διαμερισμάτων και η στροφή σε μικρά και παλαιότερα ακίνητα. Επίσης θα συνεχιστεί η στροφή στο ενοίκιο, το οποίο επίσης από ό,τι φαίνεται θα «εκτοξευτεί» σε νέα ύψη.

Ποιες θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, ο πελάτης μιας οποιασδήποτε επιχείρησης που παρέχει υπηρεσίες, εξαντλεί την «αυστηρότητα» του και είναι σε μεγάλο βαθμό ανικανοποίητος. Ωστόσο, τα Palmie bistro συνεχίζουμε σταθερά να εξελισσόμαστε, διατηρώντας το επιθυμητό επίπεδο στις υπηρεσίες μας και την ποιότητα που μας έχει καταξιώσει όλα αυτά τα χρόνια! Οι σταθερές που σταθερά ενδυναμώνουν και ισχυροποιούν  το brand μας είναι οι εξής: Ποιότητα, τεχνογνωσία, ευελιξία, πελατοκεντρική φιλοσοφία και βιωσιμότητα. Καθώς επίσης και η δυνατότητα να «αγκαλιάζουμε» την εξέλιξη και την αλλαγή και να μην μένουμε προσκολλημένοι σε τακτικές του παρελθόντος που δεν συνάδουν με το σήμερα!

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Εμείς πιστεύουμε -και ελπίζουμε- πως ναι. Όταν κάποιος ξεκινάει μία επιχείρηση μέσω franchise, σίγουρα αντιμετωπίζει πολύ μικρότερο ρίσκο και νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς οι επιχειρήσεις franchise είναι βιώσιμες, με δοκιμασμένη παρουσία στον χρόνο  και βαθιά τεχνογνωσία!

Αν το franchise επιβίωσε από την κρίση, τότε πολύ δύσκολα θα σταματήσει να αναπτύσσεται τώρα που πάμε να βγούμε από αυτήν.

Ωστόσο, αυτό που αλλάζει πλέον, είναι ότι οι νέοι franchisors πρέπει να προσπαθούν πάρα πολύ για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού, το οποίο δεν «χαρίζεται» πια σε κανέναν.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2020;

Όπως είχαμε προβλέψει και πέρυσι, έχουν αυξηθεί σημαντικά οι επιλογές για vegetarians στα εστιατόρια, οι βιολογικές τροφές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, τα εστιατόρια που προσφέρουν υποκατάστατα αλλεργιογόνων τροφών έχει αυξηθεί και επίσης αναπτύσσεται μία τάση πιο «interactive» παρουσίας των πελατών μέσα στα καταστήματα εστίασης, την οποία θα δούμε πολύ πιο έντονα στο μέλλον!