THE KNOWLEDGE HUB, so easy franchise

Συζητάμε με τον κο Δημήτρη Ραμαντζά, CEO και συνιδρυτή του ομίλου SO EASY EDUCATION, και μας παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της πρότασης franchise του Ομίλου, αλλά και κάνει προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς...

Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;

Το νέο φροντιστηριακό μοντέλο ιδιωτικής εκπαίδευσης «THE KNOWLEDGE HUB», το οποίο βραβεύτηκε με το Gold Award 2019, στην κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία», αποτελεί τη νέα πρόκληση του ομίλου μας. Επιχειρηματικά ευέλικτο και προσαρμόσιμο στις ανάγκες και προσδοκίες του υποψήφιου franchisee είναι εδώ για να καλύψει όλο το φάσμα της εκπαίδευσης απευθυνόμενο σε όλη την αγορά.

Το «HUB», αποτελεί το απαύγασμα 31 ετών εμπειρίας στην εκπαίδευση και σχεδιάστηκε για να παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές υπηρεσίες, μέσω των 3 ανεξάρτητων και εξειδικευμένων brands μας, που λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα του ομίλου So Easy Education:

  • So Easy – εδώ μιλάς. Τα κέντρα ξένων γλωσσών  που αποτελούν τη ναυρχίδα του ομίλου μας.  Ένα πανίσχυρό  brand με 26 χρόνια εμπειρίας, που έχει αναγάγει την εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε μία ευχάριστη βιωματική εμπειρία, ώστε οι σπουδαστές μας να μιλάνε σαν τη μητρική τους κάθε ξένη γλώσσα.
  • Αρειμάνιο - «άρα πέτυχες» με 31 χρόνια εμπειρίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με εξειδικευμένα προγράμματα σχεδιασμένα να βοηθήσουν κάθε σπουδαστή να ξεδιπλώσει τα ταλέντα του, να επενδύσει σε αυτά και να κατακτήσει την προσωπική του κορυφή,  ξεκινώντας από το δημοτικό μέχρι και το Λύκειο.
  • Easy win net-«open your world».Τα κέντρα εκμάθησης πληροφορικής με 21 χρόνια ιστορίας αποτελούν τη μεγαλύτερη αλυσίδα πληροφορικής στην Ελλάδα.

Ο υποψήφιος franchisee μπορεί να ξεκινήσει δυναμικά με το HUB  που περιλαμβάνει και τα 3 brands ή όπως εκείνος επιθυμεί π.χ με το So Easy-ξένες στις ξένες γλώσσες και στο μέλλον να επεκταθεί και στα άλλα  brands, το Αρειμάνιο στη μέση εκπαίδευση και το Win Net στην πληροφορική.

Ασφάλεια – Καινοτομία – Ποιότητα, αποτελεί το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει την πρότασή μας προς τον υποψήφιο franchisee, ο οποίος είτε ανήκει στον Εκπαιδευτικό κλάδο είτε επιθυμεί ως νέος επιχειρηματίας να εισέλθει στο χώρο της εκπαίδευσης, στην οικογένεια του ομίλου So Easy Education θα βιώσει την εμπειρία του να ηγείσαι και να καινοτομείς στην εκπαίδευση.

Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2020;

Να δώσουμε την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερες τοπικές κοινωνίες να απολαύσουν τα οφέλη από το νέο φροντιστηριακό μοντέλο ιδιωτικής εκπαίδευσης «THE KNOWLEDGE HUB», το οποίο αριθμεί ήδη 8 «σχολεία» στο σύνολο των 91 παραρτημάτων του ομίλου. Δεν είναι τυχαίο ότι οι νέοι ενδιαφερόμενοι franchisee δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στο μοντέλο του HUB, αναγνωρίζοντας ότι είμαστε ο μόνος όμιλος που διαθέτει εξειδικευμένες υπηρεσίες και μία ολοκληρωμένη πρόταση και στους τρεις κλάδους της εκπαίδευσης.

Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate; (αύξηση μισθωμάτων, εμφάνιση νέων εμπορικών αγορών, συγκέντρωση κ.λπ.)

Όσον αφορά στα μισθώματα δεν φαίνεται να υπάρχει τάση αύξησης δεδομένου ότι πολλές επιχειρήσεις προκειμένου να επιβιώσουν αναζητούν νέους μικρότερους χώρους στέγασης με χαμηλότερα μισθώματα. Έτσι υπάρχουν πολλά ελεύθερα ακίνητα χωρίς υψηλές οικονομικές αξιώσεις που αναζητούν ενοικιαστές. Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρείται είναι ότι οι άλλοτε πολύ γνωστοί και εμπορικοί δρόμοι έχουν αναβιώσει γιατί στη θέση των παλιών εμπορικών καταστημάτων έχει αναπτυχθεί μία νέα αγορά που περιλαμβάνει καφετέριες, φούρνους, νέες προτάσεις στην εστίαση κλπ.

Έτσι, οι παρούσες συνθήκες μάλλον συμβάλουν θετικά σε κάθε νέα προσπάθεια στο χώρο του franchise.

Ποιες θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;

Η επιμονή μας στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών μέσα από την αδιάλειπτη έρευνα για τη δημιουργία νέων εκπαιδευτικών προϊόντων, τη συνεχή επιμόρφωση των στελεχών και καθηγητών μας καθώς και μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, αποτελεί για εμάς μονόδρομο που συμβάλλει στην ισχυροποίηση του brand μας μέσα από τους επιτυχημένους σπουδαστές μας που μιλάνε για εμάς.

Ο όμιλος μας, με απόλυτα μαθητοκεντρικό προσανατολισμό, έχει υιοθετήσει βιωματικές μεθόδους και εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης που μας κατέταξαν στην κορυφή της προτίμησης των σπουδαστών. Επισφράγιση της πορείας μας αποτελούν οι περισσότεροι από  22.000 σπουδαστές μας  που μας εμπιστεύονται κάθε χρόνο  στα 91  παραρτήματα του ομίλου καθώς και οι πολλές βραβεύσεις μας στα πλαίσια του διαγωνισμού Education Leaders Awards.

 Ενδεικτικά να αναφέρω ότι, ανάμεσα σε 600 και 200 συμμετοχές δημόσιων/ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων/σχολείων στην Ελλάδα, κατακτήσαμε  τα 1ο βραβεία,  Bronze  στην κατηγορία «Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία» 2018 και Gold στην κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία» 2019.

Παράλληλα η διαφήμισή μας τόσο μέσα από κλασικά media όσο και μέσα από συστηματική δυναμική παρουσία στον γεμάτο προκλήσεις συνεχώς αναπτυσσόμενο κόσμο των digital media είναι βασικό συστατικό επιτυχίας και ενδυνάμωσης του brand μας. Στοιχεία ερευνών που διεξάγουμε κάθε χρόνο δείχνουν ότι το brand μας όχι μόνο είναι αναγνωρίσιμο αλλά πλέον αντιμετωπίζεται ως ο κυρίαρχος Leader στην εκπαίδευση και αποτελεί την πρώτη επιλογή στην συντριπτική πλειοψηφία ενός μεγάλου ηλικιακού και κοινωνικοοικονομικού εύρους υποψήφιων σπουδαστών.

Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;

Το Franchise θα αποτελεί πάντα μία ιδιαίτερα ελκυστική εναλλακτική επιλογή για τους ανθρώπους που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Γιατί;

Μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε οποιοδήποτε κλάδο έχει αναπτυχθεί μέσω του franchise, χωρίς να έχουν προηγούμενη γνώση και εμπειρία, την οποία θα αποκτήσουν από τον δικαιοπάροχο κατά τη ένταξή τους στην αλυσίδα αλλά και με την καθημερινή υποστήριξη από τα  αρμόδια τμήματα..

Αυτό σημαίνει ελαχιστοποίηση έως και εξάλειψη του ρίσκου, όταν ο franchisee επιλέξει καταξιωμένες αλυσίδες της αγοράς και είναι αποφασισμένος να εργαστεί με αγάπη και μεράκι, ασφάλεια και προοπτική άμεσης εξέλιξης και επιτυχίας.

Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2020;

Ο Έλληνας καταναλωτής/ πελάτης γίνεται ευτυχώς όλο και πιο απαιτητικός στις επιλογές του συνειδητοποιώντας την αξία της σχέσης Ποιότητας – Τιμής. Η επόμενη χρονιά αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς θα είναι η αρχή ενός ‘ξεκαθαρίσματος’ και στη δική μας αγορά, την αγορά της εκπαίδευσης. Παρόλες τις κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές που έχουν επέλθει τα τελευταία 10 χρόνια, η εκπαίδευση αποτελεί έναν οικονομικό κλάδο που συνεχίζει να αναπτύσσεται με δυναμικούς ρυθμούς. Όμως, οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις για ποιότητα, ολιστική εκπαίδευση, εξειδίκευση και αποτελεσματικότητα των πελατών μας θα επαναπροσδιορίσει  το ‘χάρτη’ της αγοράς μας. Σε αυτό το χάρτη θα επιβιώσουν μόνο όσοι μπορούν να προσφέρουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών ακολουθώντας τα διεθνή standards και κρατώντας, ταυτόχρονα, μια εξατομικευμένη προσέγγιση στην πλήρη κάλυψη των αναγκών της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας.