Νέα εποχή MediaMarkt

Η MediaMarkt ανακοίνωσε πως «εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η οποία περιστρέφεται γύρω από τον κάθε πελάτη και καλύπτει όλες τις διαφορετικές του ανάγκες».

Η νέα εποχή, όπως αναφέρει η εταιρεία, σηματοδοτήθηκε με μία διαφημιστική καμπάνια που προβλήθηκε για πρώτη φορά, τα πρώτα λεπτά του νέου έτους «και αναδεικνύει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας». Η διαφημιστική καμπάνια, ελληνικής παραγωγής, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την BBDO.

«Με βασικό της μήνυμα το "Kάνε την κίνηση smart, ζήσε smart", η MediaMarkt προσφέρει την πιο έξυπνη αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει ταυτόχρονα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων με 125 μάρκες σε 160 κατηγορίες, άμεση διαθεσιμότητα για 60.000 προϊόντα σε ένα φυσικό κατάστημα και δυνατότητα δοκιμής πριν την αγορά, αυθημερόν παράδοση, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση σε έως 6.000 τ.μ. καταστήματα, free wifi και μεγάλους χώρους στάθμευσης» τονίζει η σχετική ανακοίνωση.

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & e commerce Officer (CMO), δήλωσε: «Η MediaMarkt, έχοντας διακριθεί για την πολύ ανταγωνιστική πολιτική τιμών της στην έρευνα «Best Buy Award 2019/2020», που διεξήγε ο διεθνής οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS στην Ελλάδα, συνεχίζει να εξελίσσει την αγοραστική εμπειρία και τα οφέλη που προσφέρει σε κάθε πελάτη, τον οποίο έχει πάντα στο επίκεντρο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής που θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά».

Σημειώνεται ότι η MediaMarkt δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2005, διαθέτοντας 12 φυσικά καταστήματα σε στρατηγικά σημεία της Ελλάδας, καθώς και ηλεκτρονικό κατάστημα. Mε περισσότερα από 35 χρόνια παρουσίας στις διεθνείς αγορές. Το εκτεταμένο δίκτυό της που αποτελείται από 1.000 καταστήματα, απλώνεται σε 14 χώρες, από τη μία άκρη της Ευρώπης στην άλλη, καλύπτοντας πολλές και διαφορετικές καταναλωτικές ανάγκες.

Άλλωστε, στις αρχές Δεκεμβρίου, ξεκίνησε η υλοποίηση της συμφωνίας Public και MediaMarkt για τη δημιουργία μιας νέας, κοινής εταιρείας λιανικής πώλησης. Η συμφωνία αυτή, όπως τόνιζε τότε η σχετική ανακοίνωση, «δημιουργεί τον μεγαλύτερο retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών».