Marketing in Practice

Η δημιουργία εμπειρίας εξυπηρέτησης κατά τη διαδικασία της πώλησης έγινε αναγκαία τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται μόνο στην αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που επιθυμούν, αλλά αξιολογούν τη συνολική επαφή τους με την επιχείρηση που θα τους τα παρέχει. Έτσι μπορεί δύο ανταγωνιστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν το ίδιο ποιοτικά προϊόν/ ή το ίδιο επίπεδο υπηρεσίας, αλλά η μία εκ των δύο να έχει δουλέψει ουσιαστικά πάνω στη δημιουργία εμπειρίας και στην εξυπηρέτηση των πελατών της και έτσι να κάνει την διαφορά! Ειδικά δε, όταν αναφερόμαστε σε επιχειρήσεις ομορφιάς, πολλές φορές η εξυπηρέτηση μπορεί να ενισχύσει ή να αποδημήσει την όλη την προσπάθεια του επιχειρηματία.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την beauty strategist Στέλλα Κωτσοπούλου συζητούν για τη σημασία της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών σε υπηρεσίες ομορφιάς. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: - Τι διαφοροποιεί την εξυπηρέτηση σε ένα προϊόν και τι σε μια υπηρεσία; - Ποιες και πόσες είναι η απαιτήσεις του σημερινού πελάτη; - Ποιες οι διαφορές στην εξυπηρέτηση των γυναικών και των αντρών (ως πελάτες); - Για ποιους λόγους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το Α και το Ω στο μάρκετινγκ μια μικρής επιχείρησης; - Ποια τα χαρακτηριστικά της ποιοτικής εξυπηρέτησης; - Ποιες δεξιότητες πρέπει να έχει ο επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό; -Πως μπορεί να εκπαιδευτεί κάποιος στην σωστή εξυπηρέτηση; - Πως μπορεί να κινητ(ρ)οποιήσει το προσωπικό του ώστε να παρέχει την ιδανική εξυπηρέτηση; - Πως μπορούμε να επιβεβαιώσουμε (ελέγξουμε) ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης μας είναι το ιδανικό; και πολλά άλλα!

Παράλληλα η Χριστίνα Καπίρη, Επιχειρηματίας & Ιδιοκτήτρια αλυσίδας Κομμωτηρίων, μας παρουσιάζει στην πράξη την σημασία της σωστής εξυπηρέτησης του πελάτη.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα 8 βήματα της ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού - επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV που μετρά πάνω από 100 επεισόδια, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea και LiveStreaming κάθε Πέμπτη 22.00 και σε επανάληψη κάθε Σάββατο 20.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Δευτέρα & Παρασκευή 18.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο 17.30 και Κυριακή 20.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή 17.30 και Τρίτη 14.30, SMILE Plus (Καρδίτσα, Λάρισα, Μαγνησία και Τρίκαλα) κάθε Σάββατο & Κυριακή 21.00, Vergina TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Σάββατο & Κυριακή 18.30, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή και Πέμπτη 19.30, Κανάλι 6 (Δράμα, Έβρος, Καβάλα, Ροδόπη, Σέρρες, Ξάνθη, Σαμοθράκη και Θάσο) κάθε Κυριακή 16.30 και Σάββατο 19:05, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Τετάρτη 18.15 και Δευτέρα 23.15, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή 20.30 και Κυριακή 13.00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 118 «Εξυπηρέτηση πελατών σε υπηρεσίες ομορφιάς» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/exypiretisi-pelaton-se-ypiresies-omorfias/