σουπερ μαρκετ

Την διεύρυνση των ωραρίων των Σούπερ Μάρκετ ανακοίνωσε ο νέος υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, ως ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται εξαιτίας της εξάπλωσης του κορωνοϊού στην χώρα μας. Συγκεκριμένα, θα ανοίγουν τις πόρτες τους στις 7 το πρωί και θα τις κλείνουν στις 10 το βράδυ, ενώ έγινε γνωστό πως θα δουλεύουν και τις Κυριακές.

Πέρα από τα Σούπερ Μάρκετ, θα παραμείνουν ανοικτά και τα μίνι μάρκετ, τα μανάβικα, οι φούρνοι, τα περίπτερα, τα μπακάλικα αλλά και τα delivey που έχουν σχέση με την αλυσίδα τροφοδοσίας. Πέρα από τα μαγαζιά που έχουν σχέση με το φαγητό, δεν θα κλείσουν ούτε φαρμακεία, τράπεζες, courrier, συνεργεία αυτοκινήτων, Pet shop, καταστήματα οπτικών ειδών αλλά και καταστήματα κινητής τηλεφωνίας.

Υπενθυμίζεται πως όσον αφορά μικρά μαγαζιά, όπως και τα franchise μεγάλων αλυσίδων, έχουν είτε 24ωρο ωράριο, είτε ανοίγουν στις 5 το πρωί και κλείνουν τα μεσάνυχτα.

Επιπλέον, τα τελευταία εικοσιτετράωρα οι παραγγελίες στα eshops έχουν υπερδιπλασιαστεί, οι ημερομηνίες παράδοσης έχουν φτάσει μέχρι και τις 14 ημέρες μετά την υποβολή της παραγγελίας και πολλές αλυσίδες δηλώνουν αδυναμία να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέχρι το τέλος του μήνα. Στελέχη της αγοράς σημειώνουν ότι δίνεται προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως άτομα με κινητικά προβλήματα, ηλικιωμένους κ.λπ., ενώ εκτιμούν ότι από τέλος Μαρτίου η κατάσταση στην αγορά θα ομαλοποιηθεί.

Στο πλαίσιο αυτό, κάποια διαδικτυακά σούπερ μάρκετ έχουν προχωρήσει σε προσλήψεις οδηγών κι έχουν ενισχύσει το «στόλο» τους, ενώ έχουν αυξήσει και τα αποθέματά τους. Ωστόσο και πάλι ο όγκος των παραγγελιών δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα.Σε ό,τι αφορά στη σύνθεση του ηλεκτρονικού καλαθιού, το 65% αποτελείται από τρόφιμα -κυρίως μακράς διάρκειας, όπως ρύζι, μακαρόνια, αλεύρι, όσπρια- και το 35% από άλλους κωδικούς και είδη προσωπικής υγιεινής, καθώς και απολυμαντικά και καθαριστικά. Ειδικά, δε, τα αντισηπτικά τζελ και τα υγρά μαντιλάκια εξαφανίζονται μόλις αναρτώνται στις πλατφόρμες, όπως συμβαίνει και στα φυσικά καταστήματα, ενώ σταθερές εξακολουθούν να είναι και οι παραγγελίες σε νωπά φρούτα, λαχανικά και κρέας.