Λένα Ζολώτα, Retail Sales Director της WATT+VOLT

Συζητάμε με την κα Λένα Ζολώτα, Retail Sales Director της WATT+VOLT για τις ενέργειες και στρατηγική της εταιρείας της κατά την διάρκεια του lockdown...


1/. Τι μέτρα / ενέργειες έλαβε η εταιρεία σας στις κεντρικές υπηρεσίες της;

Η WATT+VOLT αντέδρασε άμεσα προκειμένου όλοι οι εργαζόμενοι να αισθανθούν ασφαλείς. Πέραν των πρακτικών μέτρων προφύλαξης που λάβαμε στην εταιρεία με διακοπή ταξιδιών και συναντήσεων, με προληπτικές απολυμάνσεις και υλικά ατομικής προστασίας στους χώρους, λειτουργήσαμε και ως κέντρο ενημέρωσης του προσωπικού για την πανδημία, με οδηγίες για ενδεδειγμένες πρακτικές, συμπεριφορές και μέτρα προφύλαξης.

Μας ικανοποίησε ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι προηγμένες τεχνολογικές υποδομές της εταιρείας μας επέτρεψαν να εφαρμόσουμε άμεσα την τηλε-εργασία. Η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων, συγκεκριμένα το 93% εργαζόταν από το σπίτι, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού στα τηλεφωνικά μας κέντρα. Ένα μόνο ελάχιστο ποσοστό της τάξεως του 7% συνέχισε να έρχεται στο χώρο εργασίας εκ περιτροπής για να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της εταιρείας. Με την ελάφρυνση των μέτρων ξεκίνησε και η σταδιακή επιστροφή του προσωπικού μας στους χώρους εργασίας. Οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης τηρούνται ευλαβικά, ενώ κάθε εργαζόμενος έχει στη διάθεσή του ατομικά υλικά προστασίας όπως μάσκες και αντισηπτικά.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτούργησαν ως πρόσθετη πλατφόρμα ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού για τα καταστήματά μας, τα μειωμένα ωράρια λειτουργίας, τους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας με αυτά αλλά και με την εταιρεία γενικότερα. Προτρέψαμε το κοινό να επικοινωνεί μαζί μας με ηλεκτρονικά μέσα. Αναδείξαμε τη σημαντικότητα διαθέσιμων δυνατοτήτων και εφαρμογών που επιτρέπουν τις ανέπαφες συναλλαγές και την online εξυπηρέτηση όπως του chat, του email, του προσωπικού μηνύματος μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της εφαρμογής MyWatt app , του web portal, της online πληρωμής, του e-bill. Η πρόσβαση σε τέτοιες εφαρμογές έγινε ακόμη πιο αναγκαία και εκτιμήθηκε από τους πελάτες μας και το ευρύτερο κοινό περισσότερο από ποτέ. Παράλληλα, προχωρήσαμε στη δημιουργία μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης για τα νοικοκυριά και ειδικά για τους ευάλωτους πελάτες με παροχή σημαντικών εκπτώσεων στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου. Τέλος, αναγνωρίζοντας τη σημασία του ρόλου των επιχειρήσεων για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο ιδιαίτερα σε εξαιρετικές περιόδους από αυτή που διανύουμε, θελήσαμε να δώσουμε χέρι βοήθειας και στους συνανθρώπους μας που δεν έχουν σπίτι, καθώς η κρίση της πανδημίας τους βρήκε πιο ευάλωτους. Στη προσπάθεια αυτή προχωρήσαμε στη στήριξη του ελληνικού περιοδικού δρόμου "Σχεδία" ένα περιοδικό που η πώλησή του γίνεται από τις ίδιες τις ευπαθείς ομάδες για να στηρίξει τους άστεγους και άτομα που ζουν στο όριο της φτώχειας και να τους δώσει τη δυνατότητα επανένταξης στην κοινωνία. Δώσαμε το παράδειγμα αγοράζοντας μαζικές συνδρομές αλληλεγγύης και προχωρήσαμε ταυτόχρονα σε τηλεοπτική προβολή ευαισθητοποίησης του κοινού για τη μεγιστοποίηση της ενδυνάμωσης του μηνύματος υποστήριξης όσων βρέθηκαν σε μεγαλύτερη ανάγκη.

2/ Τι μέτρα / ενέργειες έλαβαν τα καταστήματά σας;

Τα καταστήματα της WATT+VOLT παρέμειναν ανοιχτά και έτοιμα να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, καθώς το ρεύμα αφορά αγαθό πρώτης ανάγκης. Μειώθηκαν οι ώρες λειτουργίας, κι έτσι πετύχαμε τον ανασχεδιασμό των βαρδιών. Παράλληλα δόθηκαν κατευθύνσεις για χρήση γαντιών, μάσκας και αντισηπτικού και σε ορισμένες περιπτώσεις στα ταμεία τοποθετήθηκαν και ειδικά διαχωριστικά plexiglass. Επίσης ήρθαμε σε επαφή με εταιρείες απολύμανσης σε όλη την Ελλάδα, έτσι ώστε τα καταστήματά μας να έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν προαιρετικά σε απολυμάνσεις. Ταυτόχρονα αποστέλλαμε συνεχείς ενημερώσεις σχετικά με τους κρατικούς μηχανισμούς στήριξης και τις κρατικές οδηγίες που αφορούσαν στα καταστήματα.

3/. Πώς πιστεύετε ότι η υγειονομική κρίση επηρέασε και θα επηρεάσει ίσως περαιτέρω τον κλάδο σας;

Δεν αναμένουμε πολύ μεγάλες αλλαγές, καθώς τα προϊόντα της ενέργειας είναι προϊόντα που ο καταναλωτής «χρησιμοποιεί στο σπίτι του και στην επιχείρησή του» και έτσι αυτή την περίοδο γίνονται ακόμη πιο απαραίτητα και αναγκαία. Στεκόμαστε δίπλα στον franchisee, τον στηρίζουμε και τον εξοπλίζουμε με τα απαραίτητα εφόδια, τη γνώση και τα σύγχρονα εργαλεία προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα. Φροντίζουμε να διατηρεί την επαφή με τους πελάτες και το κοινό, ακόμη και σε περιόδους που οι έξοδοι αποφεύγονται.

4/. Πώς αξιολογείτε το franchise ως επενδυτική/επιχειρηματική κίνηση εν μέσω της παρούσας κατάστασης του covid 19;

Καταρχάς απαιτείται ψυχραιμία, οργάνωση και σχεδιασμός. Θα έλεγα ότι τέτοιες περίοδοι, με πολλές αβεβαιότητες αλλά και προκλήσεις στην αγορά εργασίας, είναι ιδανικές προκειμένου ένας υποψήφιος να ενταχθεί σε ένα σχήμα franchise, καθώς πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία, το δυναμικό και δοκιμασμένες συνταγές για να στηρίξουμε τους franchisee. Ιδίως σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο εφαρμογής όπως αυτό της WATT+VOLT, όπου η ένταξη ενός νέου επιχειρηματία γίνεται με εξαιρετικά οικονομικούς όρους και στήριξη. Απαιτείται ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας, ειλικρίνεια και ενσυναίσθηση, αξίες που διέπουν την WATT+VOLT, με στόχο την επιτυχία του εκάστοτε franchisee και κατ’ επέκταση του δικτύου. Τα οφέλη είναι αμφίδρομα γιατί μόνο έτσι μπορούμε να οδηγηθούμε σε σταθερές και επιτυχημένες συνεργασίες με αντοχή στο χρόνο και στις δύσκολες περιόδους.

FRANCHISE INFO

Μάθε περισσότερα στο: www.watt-volt.gr/customers-support/stores

Συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος: https://www.watt-volt.gr/customers-support/stores/become-our-partner/partners-form/

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παροχές του μοντέλου franchise μπορείτε να επισκεφθείτε το: https://www.watt-volt.gr/customers-support/stores/become-our-partner/

Στο ακόλουθο link μπορείτε να βρείτε τη λίστα με όλα τα σημεία εξυπηρέτησης ανά την Ελλάδα: https://www.watt-volt.gr/customers-support/stores/map/