PullUpOrShutUp

Τα γνωστά brands σε όλο τον κόσμο, στρέφονται προς την καινοτομία και αναδιοργανώνονται για να αντιμετωπίσουν το COVID-19 και αξιοποιούν τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Το 90% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν τα brands να συνεργάζονται με ιδιωτικές ή κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση της πανδημίας, π.χ. η LVMH και πολλές άλλες εταιρείες αλκοόλ χρησιμοποιούν τα εργοστάσια τους για να παράγουν απολυμαντικά χεριών και brands όπως η Under Armour και η γερμανική μάρκα φίλτρου καφέ Melitta κατασκευάζουν μάσκες.

Το 79% των μικρών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι το COVID τους έχει κάνει να ενσωματώσουν μια αλλαγή για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους. Από αυτές, το 7% προσφέρει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που βοηθούν στην καταπολέμηση του ιού.

Η πανδημία του COVID-19 προωθεί λύσεις και σε άλλα θεμελιώδη ζητήματα, όπως η βιωσιμότητα, ο αυτοματισμός κ.λπ. αλλά κυρίως στην αναζωογόνηση του Black Lives Matter, καθώς αν και οι μαύροι Αμερικανοί αποτελούν περίπου το 15% του πληθυσμού των ΗΠΑ, αποτελούν το 23% (!!!) των θανάτων λόγω COVID-19.Ετσι, λοποίν, τα brands αφυπνίζονται υπέρ της καταπολέμησης όλων των μορφών ανισότητας. Η PepsiCo στοχεύει στην προώθηση 30% περισσότερων μαύρων υπαλλήλων σε ρόλους επιπέδου διευθυντή (έως το 2025), ενώ πάνω από 200 brands έχουν λάβει μέρος στην πρόκληση #PullUpOrShutUp και αποκαλύπτουν πόσοι εγραζόμενοί τους ανήκουν σε μειονότητες και δημοσιοπούν τα πλάνα τους για αύξηση των προσλήψεν αυτών των ομάδων.