FRANCHISE BUSINESS

Οι προτάσεις του FRANCHISE BUSINESS για αναβαθμίστε το γνωσιακό επίπεδό σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, φέτος αφορούν σε τέσσερα βιβλία, ένα πρόσφατο, ένα από Έλληνα συγγραφέα και δύο κλασικά.

Αρχές

Ray Dalio

Συγγραφέας: Ray Dalio

Εκδότης: Key Books

Αριθμός Σελίδων: 640

Ημερομηνία 1ης Έκδοσης: 2021

O Ray Dalio μάς εμπιστεύεται τις δικές του αντισυμβατικές αρχές για την εργασία και τη ζωή. Μέσα από αυτές, από ένα συνηθισμένο παιδί μεσοαστικής οικογένειας της Νέας Υόρκης εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους της εποχής μας! Οι αρχές αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον καθένα, για να επιτύχει τους προσωπικούς του στόχους.

Η Bridgewater Associates, την οποία ίδρυσε ο Ray Dalio από το διαμέρισμά του το 1975, εξελίχθηκε τα επόμενα σαράντα χρόνια στη μεγαλύτερη εταιρεία αμοιβαίων κεφαλαίων στον κόσμο και την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία στις Η.Π.Α., σύμφωνα με το Fortune, ενώ έχει αποφέρει υψηλότερα κέρδη για τους πελάτες της από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία του κλάδου στην ιστορία (Bloomberg). Στην πορεία ο Dalio ανακάλυψε ένα σύνολο μοναδικών αρχών στις οποίες πιστεύει ότι οφείλει την επιτυχία του και τις οποίες μοιράζεται μαζί μας τώρα σε αυτό το βιβλίο. Αν και οι Αρχές ξεχειλίζουν από νέες ιδέες, ο πυρήνας τους είναι μια ξεκάθαρη, απλή προσέγγιση στη λήψη αποφάσεων, συμπεριλαμβανομένης της καινοτόμου διαδικασίας του Dalio για τη «στάθμιση της αξιοπιστίας», την οποία μπορεί να εφαρμόσει ο καθένας, ανεξάρτητα από τις επιδιώξεις του. Το βιβλίο παρέχει επίσης ένα σχέδιο για τη δημιουργία «μιας αξιοκρατίας των ιδεών, που καλλιεργεί την ουσιαστική εργασία και τις ουσιαστικές σχέσεις μέσω της ριζοσπαστικής αλήθειας και ριζοσπαστικής διαφάνειας», στις οποίες στηρίζεται η επιτυχία της Bridgewater.

Το βιβλίο αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσετε τις αποδεδειγμένες στην πράξη πρακτικές συμβουλές του «Steve Jobs των επενδύσεων» (σύμφωνα με το περιοδικό CIO), που διαφέρουν από οτιδήποτε άλλο έχετε διαβάσει μέχρι σήμερα.


Εργαλειοθήκη του Σύγχρονου Επιχειρηματία

Ergaliothiki Rosili Cover

Συγγραφέας: Θέμης Σαρανταένας

Εκδόσεις: Rosili

Αριθμός Σελίδων: 256

Ημερομηνία 1ης Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

Με πρακτικές συμβουλές και ασκήσεις, το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών, από εκείνον που γνωρίζει μερικά πράγματα παραπάνω για το μάρκετινγκ μέχρι και εκείνον που θέλει να ξεκινήσει από την αρχή, από επιχειρηματίες μέχρι και αυτούς που φιλοδοξούν να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση, ο Θέμης Σαρανταένας δίνει χρήσιμες πληροφορίες, λύνει γρίφους και ξεδιπλώνει τον μαγικό κόσμο του μάρκετινγκ βήμα – βήμα.

Η γραφή είναι απλή, κατανοητή. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό ανάγνωσμα, χωρίς περιττές κουραστικές αναλύσεις με ακριβή στόχευση και λογική σειρά παρουσίασης όλων των πτυχών που πρέπει να απασχολήσουν όλους όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το μάρκετινγκ.

Δεν είναι τυχαία άλλωστε η ιδιότητα του συγγραφέα, ο οποίος είναι σύμβουλος επιχειρήσεων στο μάρκετινγκ.


Business Model Generation

bmg

Εκδότης: John Wiley & Sons Inc

Συγγραφέας: Pigneur, Yves, Osterwalder, Alexander

Αριθμός Σελίδων: 288

Έτος Έκδοσης: 2010

Το βιβλίο παρουσιάζει και αναλύει το Business Model Canvas, ένα διαδεδομένο πλέον πρότυπο στρατηγικής διαχείρισης για την ανάπτυξη νέων ή την τεκμηρίωση υφιστάμενων επιχειρηματικών μοντέλων. Πρόκειται για μια οπτικοποιημένη παρουσίαση συνοπτικών στοιχείων και δεδομένων που περιγράφουν την αξία, την υποδομή, τους πελάτες και τα οικονομικά δεδομένα μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος. Βοηθά τις επιχειρήσεις να ευθυγραμμίσουν τις δραστηριότητές τους με την απεικόνιση πιθανών συμβιβασμών ή ακόμη και την λήψη στρατηγικών αποφάσεων.


Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

bos

Συγγραφέας: Mauborgne Renée , Kim W. Chan

Εκδότης: Κριτική

Αριθμός Σελίδων: 284

Έτος Έκδοσης: 2006

Οι εταιρίες που επιδιώκουν την κερδοφόρο ανάπτυξη έχουν από καιρό επιλέξει την οδό του σκληρού ανταγωνισμού. Αναζητούν το συγκριτικό πλεονέκτημα, μάχονται για να κατακτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και πασχίζουν να διαφοροποιηθούν. Ωστόσο, σήμερα, στους συνωστισμένους οικονομικούς κλάδους, ο σκληρός ανταγωνισμός οδηγεί σε έναν αιματοβαμμένο "κόκκινο ωκεανό", όπου οι αντίπαλοι μάχονται για μια δεξαμενή κερδών που διαρκώς συρρικνώνεται.

Στο βιβλίο αυτό, οι Kim και Mauborgne αμφισβητούν όλα όσα νομίζατε ότι ξέρατε για μια επιτυχημένη στρατηγική και υποστηρίζουν ότι, ενώ οι περισσότερες εταιρίες ανταγωνίζονται μέσα σ’ αυτούς τους κόκκινους ωκεανούς, μια τέτοια στρατηγική δεν θα οδηγήσει σε κερδοφόρο ανάπτυξη στο μέλλον.

Βασιζόμενοι σε μια μελέτη 150 στρατηγικών κινήσεων για μια περίοδο που ξεπερνά τα 100 χρόνια και καλύπτει τριάντα κλάδους, οι συγγραφείς ισχυρίζονται ότι οι ηγετικές επιχειρήσεις του μέλλοντος δεν θα πετύχουν παλεύοντας με τους ανταγωνιστές τους, αλλά δημιουργώντας στην αγορά "γαλάζιους ωκεανούς" αδιεκδίκητου χώρου που προσφέρονται για ανάπτυξη.

Αυτές οι στρατηγικές κινήσεις, που ονομάζονται "αξιακές καινοτομίες", δημιουργούν ξεχωριστή αξία τόσο για την εταιρία όσο και για τους αγοραστές, αφήνοντας πίσω τους αντιπάλους, και απελευθερώνουν νέα ζήτηση.

Η "Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών" αποτελεί ένα συστηματικό τρόπο για να παρακάμψετε τον ανταγωνισμό. Στο ανατρεπτικό αυτό βιβλίο, οι Kim και Mauborgne παρουσιάζουν ένα δοκιμασμένο αναλυτικό πλαίσιο και τα εργαλεία για να ανακαλύψετε και να κατακτήσετε τους γαλάζιους ωκεανούς. Αναλύοντας ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε διάφορους κλάδους, επιβεβαιώνουν τις έξι τακτικές που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε εταιρία για να διαμορφώσει και να υλοποιήσει μια στρατηγική γαλάζιων ωκεανών.

Ένα βιβλίο-ορόσημο για την στρατηγική, που ανοίγει έναν νέο δρόμο γεμάτο προκλήσεις.

 

LET'S TALK FRANCHISE
No Internet Connection